Auteur Topic: Australian Survivor 2018  (gelezen 14538 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Australian Survivor 2018
« Gepost op: 2-08-2018, 18:36:40 »
It's back! 24 Aussies die 50 dagen lang overleven en elkaar wegstemmen. Met een bekend gezicht ( ::kots:: ), maar hey het is weer leuk! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #1 Gepost op: 3-08-2018, 19:41:14 »
De eerste keer dat ik AU survivor kijk, en het is het helemaal waard.

24 personen is wel heel veel voor 1 cast. Ik heb nog altijd moeite met de grote gespierde kerels uit elkaar te houden.
Veel mensen hebben nog weinig aandacht gehad, maar dat zal nog wel komen denk ik.

Maar het verveelde mij nog geen seconde. Persoonlijk vind ik het zeer tof dat er 2 proeven per afleverig zijn. Dat zie je bij US survivor amper
(maar die hun afleveringen zijn ook 30 min korter)

De eerste 2 weggestemden hebben het aan zichzelf te danken. Matt heeft de zwaarste inzinking gehad die ik ooit gezien heb. Zo paranoia terwijl hij helemaal veilig was,
en hierdoor werd Steve (de Australische Cao Boi) gered. Aangezien de sfeer in aflevering 2 bij the contenders er goed inzat, denk ik dat ze de goede keuze hebben gemaakt.

Russel heeft het helemaal aan zichzelf te danken. Superarrogant, weer een alliance maken met de knappe vrouw, weer idols zoeken (en vinden).
Kortom Russel is na 4 pogingen nog altijd Russel 1.0.
Op reddit vertelde Samuel dat Russel dag 1 geen vinger uitgestoken heeft bij het bouwen van een kamp. Hij zocht geen contacten (na 5 dagen kende hij nog niet eens alle namen van zijn kampgenoten) en deed geen moeite om te integreren in de groep.(terwijl niemand hem kende uit zijn kamp, en niemand wist hoe hij in elkaar zat)

Aflevering 2 was nog erger: nog arroganter, steeds weer 'ik ben de beste ooit', zijn idol showen aan iedereen en bovenal dragen rond zijn nek bij TC. Gelukkig deden de
Aussies niet mee met zijn parade. Ik vind het geweldig dat Russel zo bezig was met chaos te creëren dat de stemmen zo verdeeld warrden dat hij zichzelf eruit gespeeld heeft. '3 verschillende namen zeggen heeft nooit een goed effect). Toen hij eruit gestemd werd zei hij dat de idol niet spelen nog altijd het beste plan was, alleen heeft het niet gewerkt (tuurlijk, het beste plan werkt niet altijd...)
Kortom, als er nu nog mensen zijn die vinden dat Russel de beste speler is die nog niet gewonnen heeft moet die de eerste 2 afleveringen van AU Survivor kijken. (een kamp dat Russel niet kende heeft hem door na 5 dagen, dat doet mij toch nadenken wat HvV was geweest als zij Samoa gezien zouden hebben).

Maar genoeg over Russel. Er zijn nog 22 kandidaten over en de 2 irritanste personen zijn er al uit.

Ik duim dat Moana (haar verbale smackdown tegen Russel was geweldig), Shane (ze is 61, maar vloerde 2x in een fysieke opdracht vrouwen die bijna 35 jaar jonger zijn), Samuel (onze astrofysicus), Damien (zoveel respect voor deze oorlogsveteraan, meedoen met 2 beenprotheses), Monica (miss Australia, maar zeker geen typische miss), Fenella (niet veel in beeld geweest, maar speelt perfect UTR) en Steve (Chinese military tactics) het goed gaan doen. (De rest heb ik nog wat moeite mee om uit elkaar te houden, maar dat komt nog wel).

en lol: profesioneel pokerspeelster Jackie die liegt over haar beroep en zegt dat ze kampioen is in het oplossen van rubiks kubussen, en zelfs een ketting draagt van zo'n kubus. (nu te hopen dat er geen puzzel aankomt met dat principe want anders valt ze door de mand)
klaar voor de strijd

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #2 Gepost op: 13-08-2018, 20:34:14 »
test
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #3 Gepost op: 13-08-2018, 21:15:49 »
Foei  ::ontopic::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #4 Gepost op: 13-08-2018, 21:16:47 »
Foei ::lukie::
heey mijn smiley doet het niet meer  ::lukie::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #5 Gepost op: 14-08-2018, 23:24:00 »
[omg kan ik weer posten?]

Jammer van de laatste twee eliminaties
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Waren geen gekke keuzes maar wel twee hele root-able personen. Het seizoen blijft ondanks deze verliezen wel erg sterk.

Jackie en haar rubikscube omg  ::rofl::. Ook toen ze die reward wonnen met foto's en zij stond daar zo super grappig met een rubikscube hahahaha.

Anita is ondertussen van delightfull wacky random naar delightfull wacky mobboss gegaan en het is geweldig ::love::. Ik vrees ervoor dat ze het niet slim genoeg speelt door haar aliantie heel duidelijk te maken: "Me and my girls". Do you trust her? Anita: "Jenna, yes without a doubt". Paige? Anita: "No". You didn't even hesitate. Anita: "Nope".

Paige is stom, Zach is nog stommer, maarja iemand moet de villain zijn zodat je de goeie mensen nog leuker vind.

Shane is de nieuwe icoon ::love::. Haar idol gedoe afgelopen aflevering LOVE IT ::bravo::.


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #6 Gepost op: 23-08-2018, 22:27:59 »
Ik ben weer bijgekeken en amai, wat vind ik dit terug een tof seizoen. Het enige wat me wat tegenstak is de mogelijkheid om terug te komen. Dit heeft Benji zijn geniale leugen doen uitkomen nadat hij het super goed gespeeld had en dit zou later zijn downfall kunnen zijn. Favorieten: Benji, monica, Robbie en dan nog een man van de campus waarvan de naam me even niet te binnen schiet)
Oog ja, ik vergat Russel nog toe te voegen.  ::hypocriet::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #7 Gepost op: 6-09-2018, 23:10:19 »
Don't F*** with Shane Gould! ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #8 Gepost op: 7-09-2018, 10:46:26 »
Don't F*** with Shane Gould! ::love::
Are you threatening me?  ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #9 Gepost op: 10-09-2018, 14:45:54 »
Vandaag nog niet gezien maar nog even een ranking van kandidaten die er nu nog inzitten:

Love ::love::
1. Shonee
2. Fenella
3. Shane

Like :)
4. Brian
5. Sharn
6. Sam
7. Matt

Boring  :-\\
8. Monika
9. Steve

Bleh ::kots::
10. Robbie
11. Benji
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #10 Gepost op: 17-09-2018, 21:05:22 »
Ik vond maar 3 kandidaten onsympahiek (Contender Matt, Russel en Zach), gelukkig lagen deze er al snel uit.

En wat een aflevering vandaag. Prachtige blindside
klaar voor de strijd

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #11 Gepost op: 18-09-2018, 11:48:49 »

En wat een aflevering vandaag. Prachtige blindside

 ::love:: ::love::. Hopen dat Benji nog even meegaat. Hij entertaint het publiek zo hard.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #12 Gepost op: 18-09-2018, 12:02:32 »
::love:: ::love::. Hopen dat Benji nog even meegaat. Hij entertaint het publiek zo hard.

Jaaa heerlijke aflevering weer  ::love::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #13 Gepost op: 19-09-2018, 09:32:53 »
Jaaa heerlijke aflevering weer  ::love::

Deze aflevering was ook weer een pareltje. Alleen doodzonde dat shonnee niet de vote van pakweg steve gestolen had. Dan hadden we een rocks gehad.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #14 Gepost op: 10-10-2018, 14:42:40 »
Don't F*** with Shane Gould! ::love::
::rofl:: ::bravo:: ::love::

Perfect einde ::joehoe::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #15 Gepost op: 10-10-2018, 14:59:26 »
Ik had haar als winnaar niet zien aankomen, maar toen ik de FTC zag, had ik het gevoel dat zij ging winnen.
(Sharn haar was echt niet overtuigend, à la Amanda)

en de reunie vond ik echt leuk: vooral hoe ze Russel bleven belachelijk maken  >:D
klaar voor de strijd

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #16 Gepost op: 22-05-2019, 12:00:08 »
Ondertussen zijn ze aan het casten voor het nieuwe seizoen.

Dit zal opnieuw Champions and Contenders zijn. Opnieuw zijn er al enkele champions bekend
(vooral weer Australische sportlegendes. toch is 1 persoon het vermelden waard
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
)
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #17 Gepost op: 8-11-2020, 13:09:09 »
Noooooo!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Frankje Lapi

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #18 Gepost op: 8-11-2020, 14:00:34 »
Ik vond Samuel net hilarisch, zeker in zijn vriendelijke rivaliteit naar Benji toe.

(zeker waar hij roept dat hij op Shane stemt, zo haar dwingt haar idol te spelen terwijl hij op iemand anders stemt)
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor 2018
« Reactie #19 Gepost op: 14-11-2020, 15:31:42 »
LMAOOOOOOOO deze winnaar  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Wel terecht tho, zeer goede FTC speech, in tegenstelling tot de persoon die naast haar zat ::jaja::

Ik vond Sharn echt een aanstelster  :-X vrijwel het hele seizoen.
Brian vond ik leuk tot er nog 6 mensen over waren. Toen werd het een kwal.

Maar... mijn ultimate favoriet dit seizoen: Shonee  ::love:: ::love:: ::love:: ik dacht oprecht ook echt dat ze zou gaan winnen, maar rip :( ze werd ook steeds slimmer en begon het spel steeds meer te spelen. Helaas helaas, ik was echt behoorlijk sad toen ze eruit lag. Maar last contender standing  ::bravo::

Favorieten dit seizoen:
Anita
Jackie  ::love:: --> hoe leuk was een post-merge met Jackie geweest  ;D
Robbie  ;D
Benji
Fenella
Monika
Shonee  ::love:: ::love:: ::love::
Shane

De rest vond ik eigenlijk óf saai óf irritant. Ergerde me echt aan Teagan, Zach, Lydia, Matt (alle twee), Russell, Samuel, Steve, Sharn, Brian (na een tijdje), Paige, Moana...
En ja de rest gewoon saai.

Maar echt een heeeel goed seizoen  ::jaja:: ::ok::

Vanavond of morgen maar eens aan 2019 beginnen, ben benieuwd. Het thema beviel me wel dus fijn dat dat terugkeert.
Frankje Lapi