Auteur Topic: Australian Survivor 2017  (gelezen 33736 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Australian Survivor 2017
« Reactie #40 Gepost op: 9-10-2017, 15:57:42 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Australian Survivor 2017
« Reactie #41 Gepost op: 9-10-2017, 19:53:15 »
1 dag voor de finale ben ik eindelijk bij. ::oink::

Goede timing al zeg ik het zelf ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Australian Survivor 2017
« Reactie #42 Gepost op: 9-10-2017, 21:27:14 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 9-10-2017, 21:29:10 door Miek1999 »
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Australian Survivor 2017
« Reactie #43 Gepost op: 9-10-2017, 21:56:54 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor 2017
« Reactie #44 Gepost op: 30-08-2020, 23:01:26 »
Wauw  ::oink::

Dit seizoen voelde als een jaar van m'n leven maar wat was het het waard  ::bravo::

Ten eerste, Jericho, prima winnaar waar ik mee kan leven. Al had ik naar het einde toe echt gehoopt op Michelle die wat mij betreft echt underrated is als speler. Toen ze eruit vloog hoopte ik op Tara puur vanwege haar persoonlijkheid.

Favorieten:
- Joan: uiteraard gaat mijn favoriet er als eerste uit  :-[
- Aimee: ROBBED!! ::bravo:: ::love::
- Mark: knap en ook een goede speler! Jammer dat hij er vroeg uit lag.
- Jacqui: ROBBED!! En dat door Henry en die rotidol!
- Odette: niet per se een reden voor, gewoon een fijn persoon om mee op een eiland te zitten lijkt me  :D en jammer dat ze er net voor de merge nog uit lag. Die ogen zijn niet normaal mooi tho
- Tessa: ik was echt zo sad toen ze er uit lag want ze was gewoon echt like lief tegen iedereen en speelde het sociaal perfect, daarnaast hield ze de challenges vrijwel altijd lang vol en leidde ze een hele groep qua strategie na de merge (Peter, Michelle, Ziggy - hoewel die laatste daar op een gegeven moment niet meer tot behoorde  ;D)
- Locky: sympathieke gast en bloedknap, pluspunt: z'n ass  ;D
- Michelle: echt, ik ben denk ik nog nooit zo erg steeds meer voor iemand gaan rooten along the way, wat een geweldige kandidaat  ::bravo:: bijna elke TC kreeg ze wel een stem tegen haar, een aantal keer lag ze er op 1 stem na net niet uit en alsnog werd ze goat genoemd  :-X echt queen van dit seizoen  ::jaja:: ::bravo::
- Tara: gewoon super grappig en lief  ::jaja::



Wie ik absoluut niet leuk vond: Sam(antha), AK, Henry, Luke, Ziggy, Peter
- Samantha: dacht dat ze het spel ownde en werd te arrogant
- AK: zie Samantha
- Henry: voelde zich nogal verheven boven de rest. In aflevering 1 vond ik hem geweldig, en ik dacht; dit is nu al mijn favoriet. Dat veranderde binnen vijf afleveringen drastisch. Toen kon hij ook ineens niet meer lachen, en net als bij Denise en Sarah in US Survivor kan ik dat echt niet aan.  ::ohno::
- Luke: precies andersom. Lachte alleen maar en dan vooral om zichzelf. Verder heel aardig hoor, maar ongelofelijk irritant gewoon en ook met dat "king of the jungle" vijf keer per aflevering.
- Ziggy: deed niks en heeft het meest tactische en machtige wapen verspilt, hoewel het wel tot een leuke blindside leidde.
- Peter: hij dacht echt dat hij nog kon winnen  ;D kon niet lachen, en verder de grootste goat ooit  ::jaja::

Favoriete moment: AK die geblindside wordt en Michelle die de auto wint  ::love::

Als ik een winnaar had moeten kiezen uit de hele cast had ik overduidelijk Michelle of Locky gekozen  ::jaja:: die eerste vanwege haar strategisch en sociale spel en Locky was vooral fysiek en sociaal goed. Maar allebei hadden ze het verdiend, zou de beste F2 zijn geweest, hoewel ik deze ook wel waardig vond  ::vergroot:: het had erger gekund (Peter en Ziggy)

Nu even pauze want mijn hemel wat duurde dit lang  ;D voordeel is dat je wel echt iedereen leert kennen. Binnenkort 2018 kijken!
« Laatst bewerkt op: 30-08-2020, 23:03:37 door FrankLapidus »
Frankje Lapi

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor 2017
« Reactie #45 Gepost op: 31-08-2020, 11:07:04 »
Ik heb dit seizoen nog niet gezien, en ik weet niet of ik er de tijd voor ga vinden maar dit moet je wel weten:

Luke had toen 2 zonen, beiden met het autismespectrumstoornis. Hij wou winnen om hen zo mee te nemen naar Disneyland. Luke won dan wel niet maar Jericho heeft die tickets betaald voor Luke.

Australian survivor 2018 was mijn eerste seizoen dat ik zag van Australië en was ok. Ik vond 2019 beter en dan hebben ze nog all-stars.
klaar voor de strijd