Auteur Topic: Survivor 34: Game Changers (spoilers)  (gelezen 91105 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #120 Gepost op: 19-04-2017, 21:38:27 »
Ik ben zó klaar voor de volgende twee afleveringen ;D

 ::jaja::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #121 Gepost op: 19-04-2017, 21:44:47 »
Ik ben zó klaar voor de volgende twee afleveringen ;D

Ik tel elke week echt af naar donderdag.  ::jaja::. Ik weet niet of jullie het kennen maar ik kijk ook altijd naar de podcasts van Phill and Will (momenteel Alexa). Ik vond het heel tof om naar te luisteren en ze kennen zoveel over survivor. Helpt mij door de week
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #122 Gepost op: 19-04-2017, 22:16:46 »
Oh ik had het vooral over het einde (of iig grotendeels) van de Varner-Zeke discussie :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #123 Gepost op: 19-04-2017, 22:45:21 »
Ooh....  ::schaam:: ::schaam::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #124 Gepost op: 20-04-2017, 09:41:03 »
ik heb net het eerste deel gezien en ik kreeg een hartstilstand. neee, niet hali  ::love:: ::love::.
niet opnieuw het eerste lid van de jury  ::ohno:: ::niet-ok:: :(
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #125 Gepost op: 20-04-2017, 11:35:59 »
Positief aan deze 2 afleveringen: Cirie ::love:: ::love:: ::love:: en haar geheime alliantie met Michaela ::love:: ::bravo::, meer Andrea screentime, grappige Debbie en Hali momenten, geen Troyzan, Ozzy weg met uiteindelijk heel weinig impact dit seizoen.
Negatief: Hali weg, heel veel relaties die mensen ineens blijken te hebben die niet zijn uitgelegd, focus op maar een paar mensen waardoor het heel vaag is hoe iedereen bij elkaar komt (waarschijnlijk pre-game allianties dus), Zeke is weer z'n stomme gamebotty zelf, bijna alle leuke mensen zitten nu in de minderheid.

Deze afleveringen hadden goede dingen maar voelden uiteindelijk heel erg als Cambodia na de merge ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #126 Gepost op: 20-04-2017, 20:17:27 »
Grote jury weer. Van mij mag een jury van 8 mensen met een final 2 wel weer eens  ;D.

Jammer van Hali  :\'(

Leuk dat Cirie eindelijk eens screentime kreeg  :P

En Tai was top bij de challenge  ::bravo::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #127 Gepost op: 20-04-2017, 21:02:29 »
Ik hou wel van grote jury's Miek.
Maar je haalt daar een punt aan waar ik jullie meningen wel graag eens over weten: hoe staan jullie tegenover F2 en hebben jullie liever F2 of f3.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #128 Gepost op: 20-04-2017, 21:21:17 »
Ik hou wel van grote jury's Miek.
Maar je haalt daar een punt aan waar ik jullie meningen wel graag eens over weten: hoe staan jullie tegenover F2 en hebben jullie liever F2 of f3.

Ik vind grote jury's ook wel leuk, maar ik vind wel dat het 'speciaal' moet blijven om de jury te halen. Nu zit de halve cast in de jury en dan heb je ook nog 3 mensen in FTC.

So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #129 Gepost op: 20-04-2017, 21:28:50 »
volgend seizoen zal de jury wel weer iets kleiner zijn, want dan doen ze een seizoen met 18 mensen en ik hoop ook nog eens op een ftc met 2 (f2)
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #130 Gepost op: 20-04-2017, 21:30:36 »
Grote jury's zorgt imo voor meer groepsdenken. Ik vond het leuker met kleine jury's waarvan alle leden apart zaten en apart een beslissing namen en gewoon hun mond hielden tijdens de tribal councils.

Verder vind ik dat de geboorte van de F3 het einde was van wat origineel de show Survivor was. Het hele idee van de F2 was dat je mensen wegstemt tot dat letterlijk niet meer mogelijk is, als er nog maar twee mensen over zijn die op elkaar moeten stemmen. Om dat op te lossen kun je een laatste immuniteitsproef doen waarbij de winnaar dus de winnaar van de show is, of je kunt een jury van afgevallen kandidaten een stem geven en bepalen wie als laatste eruit gaat en wie dus overblijft als enige. Voor die laatste optie is de productie destijds gegaan en dat vind ik zelf ook veruit de interessantste. Toen het een F3 werd viel het element weg van nog 1 iemand elimineren en werd het een verkiezing tussen 3 mensen. Daarmee viel ook het wegstemmen van het laatste jurylid door de winnaar van de laatste immuniteit weg, wat juist heel vaak een dramatisch en interessant moment is.

Het argument dat de beste spelers steeds derde worden bij een F2 en dat je dan twee mensen overhoudt die het niet verdienen werkt bij mij niet, dat vind ik juist zo mooi aan wat ooit Survivor was en als je echt goed bent moet je die laatste eilandraad ook overleven. Bovendien gaat de 'beste speler' (degene die het duidelijkst een kandidaat voor de winst is) er wel uit als vierde als diegene echt zo'n groot gevaar is.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lan

  • Forumlid
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #131 Gepost op: 21-04-2017, 00:12:07 »
Ik was door de enorme Cirie focus enorm bang dat dit betekende dat ook mijn laatste echte favoriet er uit zou gaan, maar hopelijk is dit een teken dat we nog een stuk meer Cirie dit seizoen hebben.

Ik ben wel heel bang dat de alliance uit de preview het spel vanaf nu gaat beheersen. Sierra, Tai, Brad en Debbie hebben allemaal een vrij aanwezige rol en Sarah lijkt ook steeds meer op een potentiele endgamer. Gelukkig krijgt Troyzan nog steeds nauwelijks aandacht  ::rofl:: Het zijn allemaal redelijk loyale spelers dus ik zou het niet raar vinden als de andere 5 er stuk voor stuk worden uitgegooid.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #132 Gepost op: 21-04-2017, 08:19:23 »
Dit is de eerste keer dat ik Cirie 'live' zie spelen en ik moet zeggen: ik ben onder de indruk.

Maar deze 'merge' vond ik minder. Het was plan na plan na plan etc. Spelers gaan akkoord met plan a en opeens doen ze toch plan b.

De twist bij de merge vond ik ook minder. Het had weinig invloed aangezien ze maar 5m verder zaten.
De uitkomst was trouwens al gespoild (er was een persfoto van het feest zonder Tai en Brad, ik vroeg me al af hoe dat bepaald werd, maar toen Probst sprak over vrijwilligers was het duidelijk. Want deze 2 zijn ook de enige die dit zouden doen van deze groep)

Tai, 2 knappe proeven, en zelfs Ozzy verslaan in zijn proef.
 en ik hoop trouwens Debbie nooit zat tegen te komen.

Hali: 2x eerste jurylid (is zij niet de eerste ooit). Misschien niet de beste speller/karakter maar wel verfrissend.
en weeral mag zij als 2de afvaller een langharig proeftijger begroeten

Verder: ik denk niet dat ze de juryleden apart gaan zetten, want anders kunnen ze geen ponderosa maken. Verder geef ik je helemaal gelijk HIDM.

@Miek: F2 en jury van 8 gaan ze nooit meer doen denk ik. Kans is te groot op 4-4.

Ik heb onlangs een artikel gelezen over het aantal spelers.

16 was de traditie, maar dit is al geleden van Tocatins. De redden hiervoor is simpel: Ze willen geen risico's pakken want als ze iets voorhebben zoals  Fans v. Favorites 1, Nicaragua of Kaoh Rong is er een probleem.

18 is ideal, maar dan moet je wel 3 groepen hebben voor een eerlijke verdeling. Want anders is er sowieso een 5-4 verdeling en dit kan dan weer negatief uitpakken qua tribal. Het mindere aan dat is dan weer dat ze graag thema's gebruiken en soms moeten ze een derde groep forceren (No Collar). Maar de BBB seizoenen bewijzen dat dit perfect kan én zelfs zonder thema heb je goede seizoenen (Philipines)

20 spelers is genoeg reserve voor eventuele opgaves/evacuaties. Het nadeel is wel dat enkele spelers onzichtbaar zullen zijn én als er geen opgaves gebeuren, eindigt het seizoen te gejaagd (S31 en S33 als voorbeelden).

Zelf lijkt mij 9 juryleden het maximum.
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #133 Gepost op: 21-04-2017, 17:06:35 »
Ik vond het ook rare afleveringen qua editing. Heel lastig om te zien wie nou precies bij wie hoort, wie wat doet en wie wat wil. Ik had bijvoorbeeld eerst begrepen dat Michaela en Zeke close waren, maar uiteindelijk stemmen ze op elkaar. Cirie probeert Michaela te redden maar stemt ook op haar. Er is erg weinig uitleg over de motieven.

Hali bij tribal was echt hilarisch ::rofl::
Cirie focus was ook nice. Ze zag er ook echt uit als een gangsta 8)

Andrea kwam ook eindelijk in beeld. Haar edit doet mij heel erg denken aan Ciera in Cambodia. Die was tijdens de pre-merge ook invisible en toen de merge kwam werd ze neergezet als een "big player". Ik denk dat Andrea helaas hetzelfde lot heeft als Ciera en in één van de komende tribals geblindside zal worden.

Hebben we het ook al over logica gehad? Je merged met legendes als Cirie en Ozzy.....wat doen ze? Ze targetten Hali en Michaela die letterlijk niemand hebben en sowieso outsiders zijn. Zijn heel wat mensen volgens mij die hier een verkeerde keuze hebben gemaakt.

Sierra Dawn Thomas haar fan favorite titel stijgt naar haar hoofd en ze gaat op een powertrip ::rofl::. Like who even is she?
Debbie in charge is dan wel weer hilarisch, of all people laten ze de psychopaat in charge ::rofl::

Oh en Survivor is weer terug met z'n standaardproeven, laten we hopen dat dit niet de hele merge gaat gebeuren. Het is wel irritant dat het de standaard formule lijkt te worden. Pre-merge is het zwemmen/graven/iets ophalen aka fysieke inspanning gevolgd door een puzzel en bij de merge gaan we over op balans en uithoudingsvermogen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #134 Gepost op: 21-04-2017, 18:47:36 »
Toen ze dat deden was er inderdaad ook geen Ponderosa @Wouter. Zelf vind ik Ponderosa niet echt veel toevoegen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #135 Gepost op: 21-04-2017, 20:11:03 »
Toen ze dat deden was er inderdaad ook geen Ponderosa @Wouter. Zelf vind ik Ponderosa niet echt veel toevoegen.

Haha nee inderdaad. Ik kijk het soms wel maar het voegt idd niet veel toe  :P

Edit: alhoewel de Ponderosa video van Jay vorig seizoen wel erg leuk was  ::rofl:: ::love::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #136 Gepost op: 27-04-2017, 21:07:46 »
Jaaaaaaaaa ::hyper::

Ik had in stilte al afscheid genomen van Andrea maar ze is alive and kicking! Heerlijk hoe Aubry bijdraagt aan de blindside van Debbie door haar bij Sarah zwart te maken. En Michaela die weer gaat eten tijdens tribal ::rofl::

Oh en Cirie ::love:: één van m'n all time favourites en wat zou 't leuk zijn als ze Final Tribal dit keer eens haalt!
Nieky grab a life vest!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #137 Gepost op: 30-04-2017, 17:08:43 »
ik hou het heel kort deze week.
yes, geen debbie meer op mijn scherm!!!!!
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #138 Gepost op: 30-04-2017, 18:02:22 »
Ik weet het niet deze aflevering. Ik vond hem niet bijster goed.

Debbie verpeste het weer zelf door te arrogant te doen.

Sarah, redelijk badass door zo voor die advantage te gaan.

Michaela die de advantage niet ziet, ik had graag haar reactie gezien toen ze dit zag.
Maar verder valt ze mij hard tegen dit seizoen.
klaar voor de strijd

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #139 Gepost op: 1-05-2017, 11:51:30 »
Het hele Cirie gebeuren bij de reward challenge was aan de ene kant wel mooi, maar toch ook een beetje geforceerd ofzo. Ik weet niet echt wat ik ervan moet denken.

Sarah was inderdaad badass door voor de advantage te gaan. Het had zomaar gekund dat iemand het gezien had  ::jaja::.

Uitslag van tribal council was ik erg blij mee want ten eerste is Andrea leuker dan Debbie, en ten tweede is een pagonging saai.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves