Auteur Topic: Survivor 31: Cambodia - Second Chance  (gelezen 170991 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #160 Gepost op: 27-11-2015, 21:18:59 »
Ik noemde geen namen ;)
Ik doelde ook niet echt op jou maar meer op de edit dat ze krijgen  ::jaja::
Wie had jij dan in gedachten? Kimmi, Abi?
#teamamaimiljaarde

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #161 Gepost op: 3-12-2015, 16:24:34 »
Episch duel tussen Keith en Joe! Keith is echt geweldig!
Maar tegelijk stel ik mij de vraag of Joe een 'scene' heeft neergezet  ???
Waarschijnlijk niet zeker? Het zou anders wel slim geweest zijn, al leverde het niets op...

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #162 Gepost op: 3-12-2015, 22:24:22 »
No way, dat was de real deal hoor.

En ja, even petje af voor Keith hoor! Mooi dat hij nu een keer de immuniteit pakt, de baas.
Laten we nu alsjeblieft geen female alliance krijgen  :\'(

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #163 Gepost op: 3-12-2015, 22:57:03 »
No way, dat was de real deal hoor.

En ja, even petje af voor Keith hoor! Mooi dat hij nu een keer de immuniteit pakt, de baas.
Laten we nu alsjeblieft geen female alliance krijgen  :\'(
Ik ben ook geen voorstander van een jeremy/spencer/tasha final3 hoor.
#teamwentworth
#teamamaimiljaarde

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #164 Gepost op: 3-12-2015, 23:32:45 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #165 Gepost op: 4-12-2015, 00:11:54 »
please yes female alliance ::love::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #166 Gepost op: 4-12-2015, 11:46:55 »
Jaaaaaa Kelley ::love:: ::love::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #167 Gepost op: 4-12-2015, 18:18:56 »
Dit vond ik persoonlijk een mindere aflevering. Zodra Joe verloor (fantastisch gestreden net zoals Keith ::ok::)
wist je dat hij zou verliezen.

Wenthworth zou een leuke winnares zijn, maar persoonlijk hoop ik op Spencer. Ik vind hem een goede speler.
Keith zou ik ook leuk vinden (maar strategisch doet hij niks, als mens vind ik hem grappig en geweldig)
het feit dat hij ook als eerste gekozen werd voor een loved-one-viste zegt voor mij ook veel.

klaar voor de strijd

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #168 Gepost op: 4-12-2015, 19:05:01 »
Keith is inderdaad fantastisch, goede battle tegen Joe. Jammer dat Joe op deze manier de proef verloor, maar Keith is ook top  ::bravo::

Ik hoop op Spencer of Wenthworth als winnaar. Maar ik zou er ook geen probleem mee hebben als Jeremy, Keith of Tasha wint  :D.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #169 Gepost op: 9-12-2015, 00:46:54 »
Net gelezen dat als kans de moves oen visit had gehaald,  J'tia op bezoek kwam
klaar voor de strijd

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #170 Gepost op: 10-12-2015, 10:14:03 »
Net gelezen dat als kans de moves oen visit had gehaald,  J'tia op bezoek kwam
autocorrect?  ::rofl::

neee niet Abi  :\'(
Ik hoop echt dat Kelley in de final 3 komt samen met Keith want Keith is geweldig ::jaja::
#teamamaimiljaarde

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #171 Gepost op: 10-12-2015, 16:45:37 »
Yes Abi weg  ::bravo::

Mijn ideale final 3 zou nu Wentworth, Spencer en Keith zijn  :D maar Jeremy en Tasha vind ik ook prima.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #172 Gepost op: 10-12-2015, 17:58:16 »
autocorrect?  ::rofl::

Damn it.

Het moest zijn dat als Kass de loved one visted zou halen, JTia op bezoek zou komen.

Nooit verwacht dat Abi de afvaller zou zijn. Ik dacht dat haar finaleplaats bijna zeker was.
klaar voor de strijd

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #173 Gepost op: 13-12-2015, 19:45:55 »
Abi ::niet-ok:: Ik wilde Tasha weg, vond haar vreselijk deze aflevering.

First time in 31 seasons of Survivor... Zowel Jeremy als Kelly spelen idol en er zijn 0 stemmen? Gelijkspel bij de laatste eilandraad? Final 4 (liever niet)?

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #174 Gepost op: 17-12-2015, 18:58:04 »
Geweldige finale!
-De final 6 TC was echt te gek: Kimmi die een grote move wilt maken, Jeremy & Kelley die beide hun idols spelen en er 0 stemmen zijn, Keith die zich vervolgens wil opofferen, maar Kelley weet Keith te overtuigen en Kimmi die uiteindelijk eruit gaat.
-Daarna de final 5: Kelley die met een neppe idol voor Keith kwam was ook geniaal en goed geprobeerd.
-Final 4: De IC was beslissend, jammer dat Kelley niet won, maar Jeremy verdiende het ook wel echt.
-En super terecht en grappig dat Jeremy 10-0 won van Cagayan duo Spencer & Tasha.

Het was echt een geweldig seizoen! Constante veranderingen en blindsides.
Favorieten die ik eventueel nog een 3e keer zou kunnen zien spelen:
1. Kelley: geweldige speelster en ze heeft laten zien dat ze personality heeft, 2 IC's en 2 idol plays. Ze heeft zichzelf echt bewezen na SJDS!
2. Jeremy: ook geweldig gespeeld! 2 idol plays en sterk sociaal spel. Een sympathieke winnaar!
3. Joe: natuurlijk een supersterke speler met zijn 4 IC's, maar hij had ook een sterk sociaal spel en wordt strategisch ook onderschat.
4. Keith: is gewoon Keith. Geweldige persoonlijkheid!
5. Kass: Ookal is ze niet ver gekomen heeft ze wel echt van haar tweede kans gebruik gemaakt en zagen we een hele andere kant van haar!
6. Abi: Ze was het voorbeeld dat niets geleerd had was haar eerste keer, maar ik wil ook helemaal niet dat Abi veranderd haha, ik kan genoeg van haar krijgen en wat mij betreft is ze een lock als Villain voor eventueel HvsV 2 seizoen over een aantal jaren.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #175 Gepost op: 18-12-2015, 01:01:03 »
Kelleeeeeey ::love::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #176 Gepost op: 18-12-2015, 16:51:18 »
Eindelijk tijd gehad om de finale te kijken.

Negatief puntje: Het leek mij allemaal wat gehaast. 3 proeven en 4 eilandraden zijn te veel op 1,5 uur.
De eerste eilandraad komt in mijn top 3 van eilandraden, een move die goed had kunnen uitpakken als Kimmi wat minder opvallend was geweest.
Dapper van kelley om Keith te kiezen boven Kimmi. Kimmi was geen gevaar in de proeven. Keith had  haar kunnen verslagen in een proef.

Daarna liep het zoals verwacht. Keith en Kelley werden geëlimineerd en de winnaar was duidelijk.
Tasha had van heel het spel gewoon meegelift en Spencer had wel een degelijk spel gespeeld maar heeft zijn laatste kans weggegooid toen hij Jeremy bedreigde. (Jeremy zou dom geweest zijn Kelley mee te nemen, zij had mogelijks nog (verdiend) gewonnen)

De jury was verrassend genoeg niet bitter (Kass en Abi had ik eerder wat bitter verwacht)
en Kelly verbaasde mij met haar vraag (en met mij waarschijnlijk iedereen)
De winnaar was oververdiend (van de finalisten) .

De reunionshow vond ik net zoals de finaleaflevering te gehaast. Van de jury kregen Kelly en Kass geen kans om iets te zeggen én Abi te weinig. Pre-merge mocht enkel Varner en Terry iets zeggen. Vroeger vond ik het leuker toen iedereen iets mocht zeggen zelfs de eerste afvaller.

en CBS breng aub de opening statements en Rites of Passages terug.




klaar voor de strijd

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #177 Gepost op: 19-12-2015, 14:15:52 »
Vermaakt door dit seizoen, prachtige moves rechts en links, en toch, uiteindelijk een kleine anticlimax. Vooral door de final 3 denk ik, en Jeremy's overgevoelige edit waardoor al snel duidelijk was dat hij zou winnen. Verder vind ik Spencer en Tasha echt verre van likeable, dus dan is het al snel een domper.

Maar al met al was 't zeker een goed seizoen met mooie verhaallijnen ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #178 Gepost op: 19-12-2015, 14:44:30 »
Vermaakt door dit seizoen, prachtige moves rechts en links, en toch, uiteindelijk een kleine anticlimax. Vooral door de final 3 denk ik, en Jeremy's overgevoelige edit waardoor al snel duidelijk was dat hij zou winnen. Verder vind ik Spencer en Tasha echt verre van likeable, dus dan is het al snel een domper.

Maar al met al was 't zeker een goed seizoen met mooie verhaallijnen ::jaja::
Ik ben het helemaal eens hiermee.

Mensen die wel eens een derde keer mogen spelen van mij: Varner, Wentworth, Ciera, Terry, Joe, Abi, Keith.

In Februari begint het 32ste seizoen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
#teamamaimiljaarde

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #179 Gepost op: 19-12-2015, 16:56:09 »
Mensen die wel eens een derde keer mogen spelen van mij: Varner, Wentworth, Ciera, Terry, Joe, Abi, Keith.
Schrap Joe (al twee keer dezelfde speelstijl, proeven winnen tot je het loodje legt, niet zo interessant) en voeg Kimmi toe. Die speelde nu wel echt hard maar krijg gewoon helemaal niets van de edit :(.

Het was een goed seizoen, ik heb me elke aflevering weer vermaakt. Het grootste negatieve punt is de edit. Jeremy zijn edit was veel te voorspellend, over de top emotioneel en te positief. Vooral ook jammer voor Jeremy want hij heeft het zeker goed gespeeld en is vast een leuk karakter, maar door de edit ga je soms toch een beetje met je ogen rollen ::).

Ook in andere gevallen, bijvoorbeeld Spencer is het een stoorfactor. Spencer heeft een te positieve edit gekregen en veel te veel screentime. Ten kostte van mensen die ook een sterk spel neerzette, maar wat we niet hebben kunnen zien (aka Kimmi, pre-merge Ciera). Daarnaast was zijn edit zoooo geforceerd. "Ah kijk ik ben nu een mens met gevoelens en dat is erg knap dat ik die heb". Uiteindelijk heeft die sociaal game er voor gezorgd dat de juryleden je nog steeds arrogant vonden en je 0 jurystemmen hebt gekregen.

Props naar Kimmi voor de final 6 move ::ok:: De andere kant van de edit is dus de mensen die te weinig screentime kregen. Het grootste negatieve effect hieraan is dat dingen die verrassend zouden moeten zijn, minder verrassend worden. Op een gegeven moment waren er ook nog maar een paar echte kanshebbers voor de hoofdprijs. Spencer, Jeremy, Kelley en in mindere mate Tasha en Ciera. Ciera had een goede edit in de merge, maar alleen al omdat ze in de pre-merge vrijwel onzichtbaar was, wist je dat ze nooit zou gaan winnen. Terug naar de final 6, super spannende move. Kimmi, Keith en Kelley vs Jeremy, Spencer en Tasha. Rara wie zou er winnen? Het team met Kimmi en Keith die vrijwel geen screentime hebben gekregen en af en toe als comic relief iets mogen zeggen? Of het team met drie mensen waar eigenlijk het hele seizoen over gaat? Als de edit meer verdeeld was dan was dit een super zenuwslopend moment geweest, nu? not so much.

Ook props naar Kelley, die echt fenomenaal heeft gespeeld, alles eruit heeft gehaald wat er in zat ::bravo::. Heeft zich echt bewezen. FTC was inderdaad zoals hierboven al een keer genoemd, erg nice. Niemand was bitter, iedereen stelde echt goede vragen. Kelly Wiggles was hilarisch met haar throwback.

Op naar het volgende seizoen  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human