Auteur Topic: Survivor 31: Cambodia - Second Chance  (gelezen 170972 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #140 Gepost op: 12-11-2015, 13:07:01 »
ja dat van die niet split-vote is echt niet slim  ::ohno::
Maar ik ben zooooo blij dat Savage weg is  ::jaja::
en ook dat de bootlist niet klopt  ::bravo::
#teamamaimiljaarde

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #141 Gepost op: 12-11-2015, 16:49:32 »
awesome tribal  ::bravo:: ::bravo::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #142 Gepost op: 12-11-2015, 16:55:35 »
Blij dat Savage weg is en de Stephen Joe power struggle is mooi...

Maar voor iemand die super strategisch over iets simpels als een reward denkt, zie ik niet echt het probleem dat Joe weer immuniteit won ??? Joe is zo'n grote bedreiging dat je nadat hij die proef verloren heeft (en je weet dat je plan sowieso kan gebeuren) afdoende tijd en kansen zou moeten hebben om hem eruit te werken... De eeuwige immuniteitsrun al zo vroeg lijkt me onwaarschijnlijk. Dus ik snap die obsessie niet echt.

De 9-3 ipv de 5-4-3 was ook zo raar. Ik kan me niet voorstellen dat iemand als Jeremy of Stephen (al denk ik niet dat hij dat per se als prioriteit had, want ik denk niet dat hij zichzelf als een target zag) daar niet aan heeft gedacht... En ik snap niet waarom ze op Wentworth ipv Ciera stemde XD Hoe is de perceptie van Ciera is een onruststoker veranderd naar eerst Wentworth en dan Ciera ???

Dus ik heb een beetje het gevoel alsof ik stukjes van de puzzel mis :P

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #143 Gepost op: 12-11-2015, 18:16:55 »
Super aflevering ::bravo::. Voornamelijk omdat mijn favorieten aka de minority de stemming won ::jaja::. En Kass was geweldig  ::love::.

Beide kanten hebben volgens mij wel rare dingen gedaan. Geen splitvote was de vaagste. Ik heb serieus het gevoel dat ze gewoon Kelley hebben onderschat en nooit hadden verwacht dat ze een idol had. Van de andere kant is de keuze op Savage misschien een beetje vaag. Ja het is geweldig dat hij eruit is, maar hij was juist degene die stephen targette. Ze hadden het beste Jeremy of Tasha eruit kunnen idolen.

Als discussie op de vragen hierboven:
Ik denk dat ze misschien dus wel voor Wentworth gingen ipv Ciera omdat ze dachten dat dit onverwacht was en Kelley sowieso geen idol had, terwijl die kans bij Ciera groter zou zijn. Dat Kelley wist dat zij het was is denk ik wel vrij logisch. Een paar afleveringen terug zei Joe dat hij Kelley wou beschermen (toen ze de enige tae keo was na de tweede tribe switch). Joe heeft waarschijnlijk Kelley ingelicht dat ze stemmen ging krijgen. En waarom Kelley haar idol geheim hield was denk ik a) voor de spanning en shock en b) stel de stemming werd Ciera, dan zou ze hem niet inzetten omdat ze hem voor haarzelf wou inzetten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #144 Gepost op: 12-11-2015, 19:32:53 »
Ciera hoorde van Joe dat het Wentworth werd en die hoorde het weer van Ciera, maar Ciera wist dus niet dat ze ook echt een idol had. Althans, dat zei Ciera op twitter.

Dat ze de votes niet deden splitten was vooral omdat 1) behalve Jeremy en Wentworth, die daar allebei hun mond over hielden niemand ook nog maar iets had gehoord over idols en heel erg betwijfelden of ze er wel waren dit seizoen en 2) ze bang waren dat als er gesplit werd Wentworth, Abi en Ciera maar 2 mensen hoefden te flippen om een meerderheid te hebben. Dus gingen ze voor Wentworth omdat die het minder snel zou verwachten en natuurlijk al helemaal geen idol in zou zetten als die er überhaupt wel waren én zij er ook nog eens een had.
Dat hebben zowel Savage als Fishbach genoemd als reden in ieder geval.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #145 Gepost op: 12-11-2015, 19:35:24 »
en ook dat de bootlist niet klopt  ::bravo::
Stephen Fishbach ‏@stephenfishbach
HOW DO YOU LIKE YOUR BOOTLIST NOW, SPOILERS?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #146 Gepost op: 12-11-2015, 22:26:21 »
Abi is zo dom, lachwekkend dom  ::rofl::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #147 Gepost op: 12-11-2015, 22:32:42 »
Abi: 'You made it to jury!'
Savage: *the finger*
Abi: 'Oh right back at you :-*'
 ::rofl:: ::love::

Fishbach: 'I'm having kind of a down day'
Abi: 'Get over it, don't be a Debbie Downer!'

Zelfs zonder biechten is Abi geweldig ::bravo::

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #148 Gepost op: 19-11-2015, 16:47:09 »
Weer een fantastische aflevering

die evenwichtsproef vind ik altijd wel leuk (vooral als ze kunnen kiezen voor eten en doorspelen)
en de tribal was weer onvoorspelbaar. Hopelijk blijft het zo'n seizoen.

Enkel wanneer Joe geen immuniteit wint, lijkt de tribal voorspelbaar te zijn, want alle voordelen zitten bij Jeremy en Stephen
Hopelijk gaan ze er beter mee om dan hun voorgangers:

kuch James Clement kuch Dan Foley

en Spencer die verliest van Stephen?!  ;D

klaar voor de strijd

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #149 Gepost op: 20-11-2015, 12:09:16 »
Ik vind Stephen eigenlijk helemaal niet zo leuk (als in dat ik zijn commentaar vaak saai vind), maar ik hou ervan hoe hij het spel speelt :P En beter dan Spencer met zijn calculus/economics problemen. Steek die onzin maar ff lekker in je Nash equilibrium ::)

Btw, mijn voorspelling voor de winnaar is op dit moment Jeremy (overduidelijk) met 2 idols, een heel goed bewust zijn van wat er gaande is, die edit en zoveel sympathie zie ik het eigenlijk moeilijk mis gaan ::rofl::

Dat gezegd hebbende zou een Witches Coven final 3 briljant zijn.

En verder wel blij dat Kelly weg is want ze was vrij irrelevant voor het seizoen ;)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #150 Gepost op: 26-11-2015, 17:39:42 »
Dit seizoen is awesome ;D

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #151 Gepost op: 26-11-2015, 18:02:51 »
Blindside na blindside na blindside GEWELDIG
Kelley en Jeremy zitten volgens mij in de beste positie.
Ik vind Abi en Keith trouwens echt fantastisch, ze zijn beide op hun eigen manier zo grappig :p
Keith begint precies ook het spel een beetje te spelen  ::jaja::

#teamamaimiljaarde

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #152 Gepost op: 26-11-2015, 18:12:44 »
Zalig seizoen, elke TC lijkt wel een blindside (behalve die van Shirin en Kass dan)

Knappe blindside, maar deze afleveringen leken helemaal te gaan rond Fishbach

Fishbach is ziek
Fishbach wordt gered
Fishbach bespeelt Abi in de reward ( ::rofl:: zalig moment wel)
Fishbach wint reward (en gooit zichzelf met de keuze van wie ermee gaat onder de bus)
Fishbach zet zijn advantage in en wordt erna naar huis gespeeld

Wie gaat er winnen? Daar is werkelijk nog niks van te maken en dat maakt het net zo leuk.

klaar voor de strijd

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #153 Gepost op: 26-11-2015, 20:17:19 »
Eeeeen nóg een blindside eeeeen nog een blindside en jawel dames en heren nóg een blindside.

En toch is dit het niet voor mij.

Sure, blindsides zijn leuk maar minstens net zo belangrijk vind ik het verhaal dat ze vertellen. Daarom vond ik San Juan del Sur bijvoorbeeld zo goed, er zat een goede en continue verhaallijn in. Dit seizoen is dat totaal niet zo, vooral die continuïteit zit er niet in.

De Abi vs. Woo verhaallijn bijvoorbeeld had totaal geen einde? Ja Abi stemde Woo eruit maar die verhaallijn was een aflevering geleden al verdwenen. In de aflevering dat die verhaallijn een climax zou moeten hebben wordt Abi gewoon genegeerd.
Ciera, eerst leren we dat zij totaal onbelangrijk is dit seizoen en we haar daarom niet zien, dan ineens is ze de grootste underdog en witch.
Kimmi, eerst totaal onbelangrijk maar oh nee dan toch weer niet voor 1 aflevering oh en ze was weer weg ::zwaai::
Wiglesworth was superonbelangrijk en dan ineens leren we in 1 aflevering dat ze overal haar vingers in heeft, met iedereen goede relaties heeft en heel tight is met Joe en Kimmi. Behalve een scène waarin we haar naast hun zien zitten moeten we maar gewoon aannemen dat dat waar is.
In aflevering 5 zien we de Ta Keo 5 een deal maken, dit is de final 5. Terry was buitengesloten, blijkbaar door één gesprek waarin Wentworth zegt dat hij een idol heeft, maar dat maakt ineens totaal niet meer uit want hij moet gedwongen naar z'n zieke zoon. En dan gaat die Ta Keo 5 het hele spel wel domineren voor Terry, hun beste vriend. Daar komt helemaal niks meer van blijkt bij de merge omdat ze allemaal verschillende kanten op gaan, tuurlijk kan dat, maar we horen er verder ook helemaal niks meer over en krijgen ook geen uitleg over hoe de uiteindelijke samenstellingen van mensen zijn ontstaan. Het is nou eenmaal zo.


Dat soort dingen en nog veel meer vind ik vervelend en verwarrend om naar te kijken. Verhaallijnen verschijnen en verdwijnen heel snel, soms voor maar 1 aflevering, zonder echt begin of einde. Het zal wel komen doordat het een returnee seizoen is en er al heel veel relaties tussen mensen bestonden voor het spel, waardoor heel veel dingen niet beginnen op het eiland en wij alleen het gevolg ervan zien.

Ik snap dat dat niet anders kan dan waarschijnlijk maar ik vind ook dat ze wat zorgvuldiger kunnen zijn met het monteren daarvan. En de 100 tribe swaps helpen daar natuurlijk ook niet bij. Ik vind blindsides en shake-ups leuk maar ik vind het wel fijn om enigszins wat uitleg te krijgen en te weten waarom iets gebeurt. Maar ja, de producers zijn waarschijnlijk vooral gericht op de suspense. Wie zal er deze week naar huis gaan? Ik vind dat ook spannend maar het moet nog wel te volgen zijn. Al die 'voting blocs' maken het ook moeilijk te volgen maar die zijn waarschijnlijk dus ook een gevolg van pre-game talk en tribe swaps.

Maar ach, continuïteit in verhaallijnen en uitleg van gebeurtenissen en relaties tussen kandidaten en character scenes kunnen de producers waarschijnlijk gestolen worden - als het maar spannend is wie er gaat en er veel #BLINDSIDES zijn...

En de winnaarsedit van Jeremy die echt tot Mike levels gaat - heldenmuziek bij het vinden van een idol en z'n honderdste huilconfessional over Val, really? - vind ik ook storend worden. Als je dat dan vergelijkt met een andere belangrijke speler dit seizoen als Wentworth, die alleen strategische content krijgt en totaal geen persoonlijke, is het niet zo moeilijk om te voorspellen wie er gaat winnen.



That said, de Blair Witch Project challenge was wel perfect ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #154 Gepost op: 26-11-2015, 22:37:27 »
Zalig seizoen. What can  I say? Als dit zo door gaat zit ie zo in m'n top 5!

Jammer van Fish, zal hem wel missen  ::rofl::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #155 Gepost op: 27-11-2015, 08:16:25 »
Dit seizoen is geweldig  ::bravo::

Wel jammer van Ciera.
En ik had eigenlijk dat Joe meteen weggestemd zou worden nadat hij niet had gewonnen  ??? :D
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #156 Gepost op: 27-11-2015, 16:53:11 »
even een hersenspinsel waarmee ik zit.

Stel dat bij de fisbach-vote out er een 4-4 stemming was geweest tussen Fisbach en Abi en een revote.
Wie had dan mogen stemmen:Fisbach of Joe?
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #157 Gepost op: 27-11-2015, 20:29:11 »
Ik herken wel een beetje wat hidm zegt, de verhaallijn is niet heel consistent. Maar wat mij nog steeds altijd het meeste stoort is dat we van sommige spelers afleveringen lang niets horen. Een veel gehoord argument is dat ze niet beeld komen omdat ze niet interessants doen maar het is toch fijn om van meer mensen de gedachtegang te weten en ik weet zeker dat spelers met een groot karakter als kimmi wel iets interessants doet wat ze niet laten zien.

Ik kan verder wel genieten van het seizoen ;D. Abi ::love::, Kelley ::love::, Ciera my baby :\'(. Naar mijn idee maakte Jeremy hier een grote fout. Een idol inzetten, daarmee laten zien hoe sterk zijn band is met Stephen en laten zien dat hij een sterke speler is. Hij heeft zichzelf weer op de kaart gezet en met nog veel "goats" in het spel, is dat niet goed.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #158 Gepost op: 27-11-2015, 20:43:52 »
Ik herken wel een beetje wat hidm zegt, de verhaallijn is niet heel consistent. Maar wat mij nog steeds altijd het meeste stoort is dat we van sommige spelers afleveringen lang niets horen. Een veel gehoord argument is dat ze niet beeld komen omdat ze niet interessants doen maar het is toch fijn om van meer mensen de gedachtegang te weten en ik weet zeker dat spelers met een groot karakter als kimmi wel iets interessants doet wat ze niet laten zien.

Ik kan verder wel genieten van het seizoen ;D. Abi ::love::, Kelley ::love::, Ciera my baby :\'(. Naar mijn idee maakte Jeremy hier een grote fout. Een idol inzetten, daarmee laten zien hoe sterk zijn band is met Stephen en laten zien dat hij een sterke speler is. Hij heeft zichzelf weer op de kaart gezet en met nog veel "goats" in het spel, is dat niet goed.
Ik vraag mij af of Keith en Joe wel echt goats zijn dit seizoen ofdat ze zo geedit worden. Ik vind Keith eigelijk vrij goed spelen deze keer, het is en blijft natuurlijk Keith maar hij heeft toch al een paar keer dingen gedaan die zijn spel bevoordelen. Nu bijvoorbeeld Stephen eruit stemmen.
#teamamaimiljaarde

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #159 Gepost op: 27-11-2015, 20:48:41 »
Ik noemde geen namen ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human