Auteur Topic: Survivor 30: Worlds Apart  (gelezen 115734 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #80 Gepost op: 20-04-2015, 20:00:44 »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #81 Gepost op: 23-04-2015, 12:47:19 »
Oké en nu ben ik dus wel voor Mike (met Shirin of course) ;D

En Will heeft zijn plekje bovenaan de hate list met stip verdiend, hij heeft zelfs Dan verslagen :D

Jenns final words tho ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #82 Gepost op: 23-04-2015, 14:00:43 »
Sowieso Mike!

Crazy episode hoor! Tsjongejonge. Will is gewoon een grote grap. Echt, ik kan geen andere kandidaat bedenken uit welk seizoen dan ook, die zo.. zo.. wat is hij eigenlijk? Geen woorden voor. En ik dacht dat Dan erg was.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #83 Gepost op: 23-04-2015, 16:20:07 »
Will is stom, ik vond het eerst zielig dat ie zichzelf uit de veiling gekocht had, maar toen ging die zooooo onethish en gemeen en gewoon verschrikkelijk naar tegen Shirin ( ::love:: ) doen dat ie gewoon alles voor zichzelf verpest heeft.

En Mike idd!! :D :D
Wel superraar dat Jenn ineens zoveel stemmen had. Ik dacht dat ze juist zei dat ze nu wel wilde blijven?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #84 Gepost op: 23-04-2015, 16:31:34 »
Ja maar Shirin wilde liever blijven dan zij wss, denk dat Jenn het wel goed vindt zo nu ze bij Hali en Joe mag zijn in Ponderosa.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #85 Gepost op: 23-04-2015, 16:32:08 »
Leuke jury dit jaar  ::hypocriet::

Mijn favorieten zijn nu Mike, Shirin en Sierra  :)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #86 Gepost op: 23-04-2015, 16:36:34 »
Jup mijne ook

Maar Sierra moet nu echt stoppen met meestemmen met stomme mensen :( Steeds weer lijkt het erop dat ze leuke mensen gaat helpen en dan stemt ze ze weer weg.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #87 Gepost op: 23-04-2015, 18:43:22 »
Shirin queen ::love::

De rest mag blijven verhongeren op een onbewoond eiland ::zwaai::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #88 Gepost op: 23-04-2015, 20:53:28 »
Shirin is de koningin van dit seizoen ::love:: ::bravo::

Dus mijn topfavoriet op dit moment is Shirin. Mike en (shocker ::oink::) Rodney daar vlak achter.

Sierra, Carolyn en Tyler heb ik niet echt een mening over...

Will en Dan ::kots:: Nadat Will het halve seizoen af en toe iets grappigs zei komt hij ineens zo uit de hoek ::ohno::

Jenn :\'( Ja ze zat niet 100% in het spel met haar hoofd tegen het einde en ik hoor de koren alweer "Iemand anders had jou plekje kunnen hebben". Van die kneuzen die zelf mee zouden willen doen maar geen schijn van kans maken omdat, ze in tegenstelling tot Jenn, doodsaai zijn :P

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #89 Gepost op: 23-04-2015, 20:54:43 »
Ik vind Rodney eigelijk nogwel best slim op één of andere rare manier.

Favorieten: shirin (van bottem naar top), Mike, Sierra
Leuk: Rodney, mama C en Tyler
Stom: Will, Dann
#teamamaimiljaarde

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #90 Gepost op: 23-04-2015, 20:59:23 »


Beste moment dit seizoen ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #91 Gepost op: 23-04-2015, 21:27:47 »
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #92 Gepost op: 23-04-2015, 21:55:10 »
De onterechte beschuldigingen aan het adres van Will vond ik toch ook meer dan ongepast...
Overigens lijkt Mike de brokken allemaal goed te kunnen lijmen en is hij voor mij voorlopig de enige die in aanmerking komt voor winst.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #93 Gepost op: 23-04-2015, 23:21:39 »
De onterechte beschuldigingen aan het adres van Will vond ik toch ook meer dan ongepast...


Dat was game, in het spel en in de paranoia van Survivor zeker wel mogelijk. Dit had de outsiders namelijk kunnen helpen Will te targeten, het was iets wat in het spel was gebeurd en plaats vindt. Niet daar buiten. En met bijvoorbeeld het idol-eten dilemma aan het begin van het seizoen prima mogelijk. Ik zie niet hoe dat opweegt tegen de opmerkingen die Will maakte over Shirins leven buiten het spel, waarmee Will absoluut niks te winnen had, en hoe de beschuldigingen überhaupt ongepast zijn ???

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #94 Gepost op: 24-04-2015, 09:27:09 »
Volgens Will kon er niks meer bij in die kist. Nou een clue naar de idol past er wel 100 keer in lijkt mij.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #95 Gepost op: 24-04-2015, 09:28:23 »
Dat was game, in het spel en in de paranoia van Survivor zeker wel mogelijk. Dit had de outsiders namelijk kunnen helpen Will te targeten, het was iets wat in het spel was gebeurd en plaats vindt. Niet daar buiten. En met bijvoorbeeld het idol-eten dilemma aan het begin van het seizoen prima mogelijk. Ik zie niet hoe dat opweegt tegen de opmerkingen die Will maakte over Shirins leven buiten het spel, waarmee Will absoluut niks te winnen had, en hoe de beschuldigingen überhaupt ongepast zijn ???

Niet dat ik per se de vergelijking wil maken...eerder onrecht duidelijk maken.
Volgens mij is het zo dat Will zijn 'prijs' deel uitmaakt van de veiling en daardoor individueel is, net zoals voor de rest het geval was tijdens de verdere veiling. Met andere woorden: er viel eigenlijk niets te delen of achter te houden.
Bijgevolg zijn de beschuldigingen ongepast en bij uitbreiding achterlijk.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #96 Gepost op: 25-04-2015, 01:08:57 »
Wat een naar mannetje is die Will toch  ::ohno:: eerder in het seizoen al dat hij iemand dead weight noemt, terwijl hij zelf echt belabberd is in proeven. En dan die uitbarsting in deze aflevering. Op het moment zelf sloeg het al nergens op, maar goed toen was ie kwaad (is het nog geen reden om je zo te gedragen, cursusje anger management misschien?) maar dan alles op de tribal council nog eens ijskoud zitten bevestigen.
Verder kan ik Caroline ook echt niet uitstaan. Ik hoop niet dat er iemand van dat groepje van vier wint, maar ik vrees het ergste  ::ohno::

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #97 Gepost op: 25-04-2015, 09:49:52 »
Verder kan ik Caroline ook echt niet uitstaan. Ik hoop niet dat er iemand van dat groepje van vier wint, maar ik vrees het ergste  ::ohno::

Ik vraag mij toch af wat zij dan toch verkeerd doet of deed...Het counteren van Mike die zich terugtrok tijdens de veiling? Of lacht ze niet genoeg in de camera? Dat sommigen zo nodig iemand leuk willen vinden kan ik nog inkomen maar dat er iemand moet zijn om tegen te zijn gaat er bij mij niet in...

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #98 Gepost op: 25-04-2015, 13:31:18 »
Ik vraag mij toch af wat zij dan toch verkeerd doet of deed...Het counteren van Mike die zich terugtrok tijdens de veiling? Of lacht ze niet genoeg in de camera? Dat sommigen zo nodig iemand leuk willen vinden kan ik nog inkomen maar dat er iemand moet zijn om tegen te zijn gaat er bij mij niet in...

Dat is zo'n beetje waar elke realityshow op gebaseerd is...
Nieky grab a life vest!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #99 Gepost op: 25-04-2015, 13:58:55 »
Of gewoon hoe ze praat over anderen  ::niet-ok:: Ik hoef niet per se iemand te hebben in zo'n show die ik niet kan uitstaan hoor. Doe ik ook niet voor mijn lol. In het dagelijks leven zie ik erg graag het goede in mensen. Maar ja, dan krijg ik niet te zien/horen hoe die mensen zich achter de rug van anderen kleinerend over die mensen uitlaten. Dus tja,... Niks mis met tactisch spelen, niks mis met direct zijn. Maar laat anderen gewoon in hun waarde. En daar zijn er drie van het viertal erg slecht in.  ::niet-ok::