Auteur Topic: Survivor 30: Worlds Apart  (gelezen 115786 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #60 Gepost op: 28-03-2015, 14:07:05 »
Voor Mike en Dan was Joe erin houden juist niet de goeie oplossing.
Dan kun je beter iedereen te vriend houden en Joe stemmen waardoor je de majority hebt na de merge.
Nu ben je Joe sowieso kwijt aan no collors.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #61 Gepost op: 2-04-2015, 11:02:37 »
Jenn ::love:: ::love:: ::love::

Wat een clusterf-ck dit seizoen ::bravo:: Iedereen wil maar met iedereen samenwerken en uiteindelijk komt het gewoon neer op BC vs. NC+Shirin met WC als swing votes :P

Lijkt erop dat het hot trio van No Collar en Shirin (maar in mindere mate want wie ziet haar nou als threat) nu in trouble zijn, maar nu Kelly weg is zie ik de Blue Collars wel self-destructen ::jaja::

Met Sierra die Rodney en Dan nog steeds haat, Will die ook serieus op Hali stemt, Carolyn en Tyler die ook nog makkelijk kunnen flippen en een idol hebben en Rodney die maar gewoon z'n eigen ding doet kan het nog alle kanten op :D

Maar ik vind het vooral ook gewoon een heel grappig seizoen :) Shirin die niet kan wachten om op Dans voet te plassen, Jenn die uhm de plek waar ze met haar hand hand zit bezeert en dit:



Oh en Nobag lijkt er een nieuwe concurrent bij te hebben: Merica...really? ::rofl::

Favorieten zijn nu Jenn, Shirin, Mama C en ook nog wel Sierra (maar waar was die deze aflevering?) Van de mannen zijn Will, Joe, Mike en Tyler (in die volgorde) wel oké maar kan ik niet echt voor rooten of zo. Rodney is vooral hilarisch dom.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2015, 11:11:23 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #62 Gepost op: 2-04-2015, 14:26:23 »
Blue Collarmannen zijn echt zo heerlijk stereotypisch gecast, echt van die 'gozers' die hun hersenen tot spieren in de rest van hun lichaam verwerkt hebben ;D Ze kunnen regelrecht door naar Oh Oh Cherso... Van die types dat als je een grapje maakt waarin een zusje of moeder belachelijk gemaakt wordt, je de wind van voren krijgt. Van die types dat als je een serieus gesprek probeert te voeren, ze de ene domme opmerking na de andere maken omdat ze te simpel zijn om ooit echt ergens in het leven te komen. Dus. Dat.  ::tandpastasmiley::

Nee, doe mij dan maar Jenn ::love:: Die hoort absoluut in een all star season thuis ::jaja::

De eerste afbeelding

« Laatst bewerkt op: 18-02-2021, 20:55:39 door hillo »
Nieky grab a life vest!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #63 Gepost op: 2-04-2015, 16:13:50 »
Tribal council was echt fantastisch deze week  ::bravo:: Jenn  ::bravo::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #64 Gepost op: 2-04-2015, 19:51:43 »
De drie hebben de slag gewonnen maar de oorlog verloren lijkt mij. Ze hangen duidelijk veel te goed samen en zijn, nja toch zeker twee, te sterk in challenges. De switch van Will maakt het eigenlijk allemaal duidelijk. Dus ik zie Carolyn en Tyler niet zo snel te switchen maar na 2 van de 3 gebruik te maken van de onenigheid bij de blue collors.
Ik vind trouwens ondertussen ook dat Carolyn de sterkste wil toont om de boel te winnen!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #65 Gepost op: 2-04-2015, 21:13:38 »
Geweldige aflevering weer.
Ook leuk om te zien dat Nocollor niet enkel looks zijn maar ook goed in proeven
Nocollor for the win :D
#teamamaimiljaarde

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #66 Gepost op: 3-04-2015, 22:01:13 »
No Collars ::love::

Geweldige tribal. Shirin blijft ook geweldig. Will is grappig maar ook een idioot, hij maakt zulke rare moves. Blue collar mannen zijn echt verschrikkelijk ugh.

Favorieten zijn nu sowieso: Hali, Jenn, Joe, Shirin en toch nog Sierra.
met WC als swing votes :P


Maar ik vind het vooral ook gewoon een heel grappig seizoen :) Shirin die niet kan wachten om op Dans voet te plassen, Jenn die uhm de plek waar ze met haar hand hand zit bezeert en dit:

White Collar, WC, Shirin over een BC heen plassen, gele tribe kleur....... :-X ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #67 Gepost op: 3-04-2015, 22:05:27 »
Favorieten zijn nu sowieso: Hali, Jenn, Joe, Shirin en toch nog Sierra.

+1  ::jaja::

Maar ik vind het vooral ook gewoon een heel grappig seizoen :) Shirin die niet kan wachten om op Dans voet te plassen, Jenn die uhm de plek waar ze met haar hand hand zit bezeert en dit:



Jaa en ook Jenn tijdens de proef: 'Are you serious, life?' ::rofl::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #68 Gepost op: 9-04-2015, 16:02:05 »
Dan moest weg :\'( Ik haat die man met heel mijn hart. Disrespecteert mensen voor air time. Gadverdamme.

Verder jammer dat Hali weg is maar anders werd het Jenn of Shirin dus maar beter zo.

Mike had z'n goede oude winnaarsedit weer terug maar ik denk eigenlijk dat Carolyn misschien wel gaat winnen ::love::

Maar UGH ik haat Dan.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #69 Gepost op: 9-04-2015, 19:45:10 »
Dan denkt tot 2 maal toe gewonnen te hebben  ::tandpastasmiley::  Ik vind hem wel grappig, mensen schofferen incluis...
Hij lijkt trouwens de enige die zich vragen stelt bij de white collars, een interessant gegeven.
Joe is een groot probleem geworden nu hij ook puzzels wint.
Mike...alom aanwezig, wat hem een HII oplevert ondanks dat hij niet de verstandigste lijkt. Benieuwd wat hij nu met die situatie gaat doen (ook tov Tyler) en verder is het uitkijken naar hoe de blue collars uit elkaar zouden kunnen gespeeld worden. Ik zie daar wel een rol voor Rodney. Spannende fase in het spel!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #70 Gepost op: 9-04-2015, 19:59:56 »
Ik haat Rodney nog meer dan dat ik Dan haat.
Jenn zal wel de volgende zijn zeker :(
#teamamaimiljaarde

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #71 Gepost op: 9-04-2015, 21:06:08 »
Jenn zal wel de volgende zijn zeker :(

Zou kunnen, maar ik hoop dat bijvoorbeeld Sierra, Tyler en Carolyn flippen naar NC+Shirin.
Als Joe, Jenn en Shirin de volgende 3 zijn die eruit liggen wordt het namelijk wel erg voorspelbaar...
Maar het is wel zeker dat Joe er meteen uitligt zodra hij een keer verliest  ::hypocriet::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #72 Gepost op: 10-04-2015, 08:45:16 »
Uit het Ponderosa filmpje blijkt dat Hali nog steeds denkt dat Will bij hun hoort, ze denkt dat Shirin tegen haar gestemd heeft. Dus Joe en Jenn denken ook nog steeds dat Will bij hun hoort?  :-\\

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #73 Gepost op: 10-04-2015, 15:44:47 »
Ik hopen op iets episch, gaat Hali :\'( Hali ::love::

Verder hoopte ik in dat geval alleen maar Tyler een lambal te vinden, maar Sierra doet ook niet mee ::ohno:: Ik wil wel girl-power gaan doen dit seizoen maar de meid waarbij je het het meeste zou verwachten (Sierra) doet maar niet mee...

Uit het Ponderosa filmpje blijkt dat Hali nog steeds denkt dat Will bij hun hoort, ze denkt dat Shirin tegen haar gestemd heeft. Dus Joe en Jenn denken ook nog steeds dat Will bij hun hoort?  :-\\

Dat is wel vreemd. Ook omdat Shirin wel meedoet met No Collar yoga en ze in Dans ogen bij de Joe harem hoort :P

Dan denkt tot 2 maal toe gewonnen te hebben  ::tandpastasmiley::  Ik vind hem wel grappig, mensen schofferen incluis...

Sorry, maar ik zie niet hoe een vrouw willen slaan omdat ze je irriteert grappig is ??? Ik hoop dat Dan gauw mag vertrekken ::kots:: Rodney begin ik zelfs lichtelijk te waarderen aangezien zijn plannen een beetje chaos creëren.

Hoop voorlopig nog steeds op een blue collar ondergang dankzij Jenn en Shirin maar gaat lastig worden ben ik bang :-\\

Nu weet ik dat bovenstaande voornamelijk negatief was :P Maar dat is meer frustratie omdat de leuke mensen Shirin, Jenn, Hali aan het korte eind lijken te trekken dit seizoen en ik niet meer weet wie ik moet aanmoedigen als die weg zijn :\'( Wat me bijvoorbeeld erg bevalt aan dit seizoen is dat iedereen lijkt te "spelen", ik heb het gevoel dat iedereen moves durft te maken en iedereen in ieder geval van binnen druk bezig  is met het spel. En dat lijken ze zichzelf ook te beseffen ::jaja:: Dus dat is goed. Hopen dat Shirin een super mastermind is :P

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #74 Gepost op: 10-04-2015, 16:26:02 »
Van de majority vind ik eigenlijk alleen Carolyn nog echt leuk. Sierra doet indd gewoon irritant weinig en Tyler en Mike haat ik minder dan de rest.

En hoe dom het uit zijn mond ook klinkt, Rodneys nieuwe plan is echt niet zo slecht en kan best wel gaan werken ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #75 Gepost op: 16-04-2015, 13:28:51 »
Hmm shitty. Mike's got it in the bag?

En Jenn.. kom op zeg!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #76 Gepost op: 16-04-2015, 16:56:25 »
Alsof ie dat niet al had :-\\
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #77 Gepost op: 16-04-2015, 18:39:52 »
Maar er waren toch wel wat leuke dingen deze aflevering. De Wilhelm scream van Will (gotta love the editors) en Rodney die Mike (en Dan) nadoet ::rofl::

En Shirins awkward 'I still got you' was toch ook wel heel schattig ;D

Tja, lijkt er niet op dat Mike zijn downfall nog gaat krijgen maar dan maar hopen op een huge blindside ineens ;D Als Shirin wint (wat niet gebeurt I know) is dit het beste seizoen ooit.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #78 Gepost op: 16-04-2015, 21:26:38 »
Mike zou wel een verdiende winnaar zijn in mijn ogen  ::ok::

Dan moet er nog wel even uitvliegen voor Shirin :D

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #79 Gepost op: 16-04-2015, 21:40:17 »
Verdiend maar wel veel te obvious en ik vind dat we hem te veel in ons gezicht geduwd krijgen. Waarschijnlijk omdat hij zo'n typische Probst crush is, dus een Mike win zou ook precies verklaren waarom Jeff dit seizoen zo geweldig vindt ::)

Niet dat het geen topseizoen is tot nu toe maar als Mike wint zou dat wel een domper en anticlimax zijn imo.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.