Auteur Topic: Survivor 29: San Juan del Sur  (gelezen 127506 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #140 Gepost op: 19-12-2014, 23:02:38 »
Trek je niets van hem aan, ik vond Cooks leuk ::ok:: ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #141 Gepost op: 20-12-2014, 01:35:30 »
Trek je niets van hem aan, ik vond Cooks leuk ::ok:: ::jaja::

Parvati ::love::

Nathalie verdiend gewonnen en wat een heerlijke move op het einde! Zo knap gedaan!
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #142 Gepost op: 21-12-2014, 13:23:59 »
Penner ::love:: :P

Dit was een raar, maar leuk seizoen en Nathalie is denk ik een van de meest universeel populaire winnaars ooit haha.

Verder irriteerde ik me een beetje aan Jeremy tijdens de finale. Als "meesterbrein" zou je denken dat hij wel begrijpt dat Survivor meer is dan een simpel rationeel spelletje. De uitdaging is juist om emotionele relaties te maken en voor iedereen de juiste motieven te vinden in het spel. Ik hoop niet dat ze gaan denken dat het straks een goed idee is om een seizoen met alleen maar "slimme tactische spelers" te doen ::)

En Reeds hele Missy haat, voelt een beetje gefaket. Had ik sowieso al bij veel van wat Reed deed, maar goed...

De reünie was weer belabberd en het interactie gedeelte met de fans tijdens de finale (en de reünie) vind ik dom. In plaats daarvan heb ik liever een Rites of Passage en hoor ik graag nog wat van Drew en Val ofzo.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #143 Gepost op: 21-12-2014, 13:55:00 »
Reed is een echte showman, hoorde in een red carpet interview Missy ook al zeggen dat hij zeer waarschijnlijk vanaf het moment dat hij weggestemd werd al begon met het oefenen van z'n speech ;D was inderdaad erg gemaakt en ingestudeerd, maar binnen de totaal niet bittere jury nog wel even verfrissend ::jaja:: al had hij het niet tegen mijn moeder moeten proberen (of die van Nathalie, aldus Nathalie zelf, want die had de tribal dan in handboeien moeten verlaten :P ), ik vond Baylor nog erg volwassen en beheerst.
Nieky grab a life vest!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #144 Gepost op: 21-12-2014, 17:28:47 »
Het leuke is dat Jeremy in Ponderosa juist de bitterste bitch van allemaal was ::)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #145 Gepost op: 22-12-2014, 16:48:17 »
Nog even toevoegen dat het wel positief is voor de USA dat nog eens een afro-amerikaan wint. :-)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #146 Gepost op: 22-12-2014, 16:50:03 »
Psssst, 3de

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar inderdaad ::ok::. Vooral omdat ze vaak van die typecasting hebben met afro-amerikaanse deelnemers.
« Laatst bewerkt op: 22-12-2014, 21:38:36 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #147 Gepost op: 22-12-2014, 18:27:13 »
Natalie is een aziatische hoor :)
#teamamaimiljaarde

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #148 Gepost op: 22-12-2014, 21:27:11 »
Grapje lol, donkergetint dan :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #149 Gepost op: 22-12-2014, 21:30:54 »
Psssst, 3de

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar inderdaad ::ok::. Vooral omdat ze vaak van die typecasting hebben met afro-amerikaanse deelnemers.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #150 Gepost op: 22-12-2014, 21:38:51 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
sssst, ik doe net alsof africa nooit is gebeurd ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #151 Gepost op: 11-05-2018, 19:36:43 »
Heb dit seizoen vanmiddag afgerond, en mijn favoriet heeft gewoon gewonnen  ::rofl:: dat is ook voor het eerst in welke show dan ook  ::bravo::

Nathalie was gewoon fantastisch, hoe ze het spel speelde, wauw echt bravo  ::bravo::

Verder vond ik Missy, Jon (van Jaclyn) en Jeremy wel leuk. Jolie ook, ondanks dat ze opgaf. Ben wel blij dat zij en John nu uit elkaar zijn, heb het gelijk opgezocht  ::rofl:: wat een sukkel was dat zeg.

Keith was gewoon echt hilarisch, telkens als hij in beeld kwam moest ik lachen omdat: 1. ik hem nooit kon verstaan 2. hij volgens mij geen flauw idee had wat hij daar deed 3. hij nooit weggestemd werd  ::rofl:: wat een geweldige man  ::bravo::

Rest van de kandidaten vond ik eerlijk gezegd echt heel vals (::hypocriet::) /niet leuk/saai. Denk aan Dale, Kelly, Baylor, Josh, Reed etc. Zaten nog wel wat mensen bij die nog wel oké waren maar mwah. Missy, Jon, Keith, Jolie en Nathalie hebben ervoor gezorgd dat ik bleef kijken  ::bravo::

Volgend seizoen wat ik (denk ik) ga kijken: Pearl Islands. Volgens bijna iedereen hier heel leuk dus ga het proberen.
Frankje Lapi

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #152 Gepost op: 11-05-2018, 21:48:23 »
Dit is en blijft 1 van mijn favorieten seizoenen dat ik al gezien heb mede door de goede cast. Eigenlijk wat Frank net zei.

OT: ooh, dan ga ik mee pearl Island zien: ik heb dat seizoen nog niet gezien...  ::schaam::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #153 Gepost op: 9-04-2021, 23:19:41 »
Ik vind jon and jaclyn echt super frustrerende spelers. En ik snap dat dat deels komt door de edit. Zo irritant dat ze de hele tijd goede pitches krijgen om te flippen en het dan niet doen terwijl ze gewoon (en met name Jaclyn) 5de zijn als ze met Natalie, Missy en Baylor gaan.
En omg Baylor is ook zo irritant. Ik zou haar zelf geen brat noemen, maar haar gedrag is wel behoorlijk irritant en die moeder die blind is doordat het haar dochter is (begrijpelijk maar toch irritant haha). Tegelijkertijd moet Alec wel leren hoe je vraagt of iemand iets voor je weg kan gooien ipv van orders te barken...
Eigenlijk is het een stelletje irritante mensen behalve Natalie. En ja. Ik ben hier zelf ook verbaasd over. In TAR had ik een hekel aan de twinnies, maar hier vind in Natalie zowaar best leuk.
Keith gun ik de winst ook wel een beetje, maar hij is geen sterke sociale speler. Hij is niet zo goed in zijn woorden slim kiezen zodat bv Jon niet doorheeft dat ze hem gaan stemmen ::rofl::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #154 Gepost op: 10-04-2021, 21:22:15 »
Natalie is nog steeds één van m’n favoriete spelers ever ::love::
Nieky grab a life vest!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #155 Gepost op: 11-04-2021, 11:31:07 »
Natalie is nog steeds één van m’n favoriete spelers ever ::love::

Keith en Natalie waren hier ook mijn favorieten :)
klaar voor de strijd