Auteur Topic: Survivor 28: Cagayan  (gelezen 154107 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #120 Gepost op: 5-05-2014, 10:41:12 »
Het grootste gevaren voor Tony lijken me:

- Er is altijd 1 laatste tribal waarin hij geen idol kan gebruiken. Dus dan moet hij of de juiste 3 mensen naast zich hebben of de proef winnen.
- Hij heeft praktisch iedereen geblindside. De jury aan het einde heeft zich vaak vindictive getoond. Misschien dat hij ze al met al idol gegoochel teveel doet denken aan Russell (die naast al die idols ook de regie in eigen hand wilde houden).

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #121 Gepost op: 5-05-2014, 13:11:40 »
Spencer, Tasha en Jeremiah zeiden dat ze op Tony stemden als hij de FTC haalt.
Maar ik denk ook dat Tony weinig kans maakt om nog te winnen.
Wat wel jammer is, want als hij zou winnen zorgt dit ervoor dat andere toekomstige kandidaten ook zo leuk het spel gaan spelen als Tony doet.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #122 Gepost op: 8-05-2014, 12:05:39 »
Bah Kass..


Ik snap het opzich wel.. maar het is een jammerlijk gemiste kans.

Tsja, als het een bittere jury is dan stemmen ze niet op Tony (net als met Russell destijds). Maar ik mag hopen dat de jury daar nu eens doorheen kijkt..

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #123 Gepost op: 8-05-2014, 12:31:58 »
Spannende aflevering, leuk hoe Woo met die kinderen omging. Maar inderdaad een gemiste kans, ze hadden Trish mooibweg kunnen spelen, volgende keer Tasha en bij de laatste Tribal Tony, dan hadden we Spencer, Kass en Woo in de finale gezien.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #124 Gepost op: 8-05-2014, 15:14:44 »
Spannende aflevering, leuk hoe Woo met die kinderen omging. Maar inderdaad een gemiste kans, ze hadden Trish mooibweg kunnen spelen, volgende keer Tasha en bij de laatste Tribal Tony, dan hadden we Spencer, Kass en Woo in de finale gezien.

In dat geval was het helemaal geen gemiste kans voor Kass en Woo toch?
In een finale met Spencer wint Spencer zeker weten.
Of denk je daar anders over?

Maar een anticlimax was het wel.
Ik vind Woo echt een hele slechte survivor eigenlijk, het lijkt erop dat hij gewoon doet wat de laatste die hij spreekt voor tribal council zegt.

Erg lastig om te voorspellen wie er wint nu  :-\\
Spencer krijgt een echte winnaars edit dit seizoen, maar hoe moet hij de finale dan halen? Tenzij hij 2x immuniteit wint.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #125 Gepost op: 8-05-2014, 15:18:26 »
Bah Kass..


Ik snap het opzich wel.. maar het is een jammerlijk gemiste kans.

Tsja, als het een bittere jury is dan stemmen ze niet op Tony (net als met Russell destijds). Maar ik mag hopen dat de jury daar nu eens doorheen kijkt..

Het zou erg goed zijn voor de komende survivor seizoenen als Tony wint.
Veel toekomstige survivor spelers spelen dan misschien net zo als Tony wat voor onvoorspelbare dus leuke seizoenen zorgt.

Ik hoorde Spencer trouwens deze aflevering zeggen dat hij Tony echt mag, dus als dit voor genoeg juryleden geldt maakt Tony een redelijke kans om te winnen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #126 Gepost op: 8-05-2014, 15:24:03 »
Mee eens. Net als met Russell toen. Vind ik nog steeds jammer!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #127 Gepost op: 8-05-2014, 15:45:09 »
Ik ben er vrij zeker van dat als Tony de finale haalt, dat hij dan ook wel wint. Hij heeft het spel best goed gespeeld, al heeft ie wel veel geluk met al die idols. Achja, we zullen wel zien volgende week, dan is de finale + reünie toch? Of heb ik dat mis?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #128 Gepost op: 8-05-2014, 15:57:54 »
Volgens mij nog 1 normale aflevering. En nu ik er over nadenk.. zou dat betekenen dat we weer terug gaan naar een Final 2? Want vaak eindigen ze het seizoen met een twee uur durende finale, waarin er nog 2 afvallen toch? Of zie ik het even helemaal gek  ::rofl::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #129 Gepost op: 8-05-2014, 15:59:36 »
Ik ben er vrij zeker van dat als Tony de finale haalt, dat hij dan ook wel wint. Hij heeft het spel best goed gespeeld, al heeft ie wel veel geluk met al die idols. Achja, we zullen wel zien volgende week, dan is de finale + reünie toch? Of heb ik dat mis?

Hij heeft de meeste big moves gemaakt, maar de jury stemt niet gewoon op de beste speler.
Als veel juryleden Tony maar een eikel vinden, gunnen ze hem het geld niet.
Dus ik denk dat Tony als hij de finale haalt nog heel veel mazzel moet hebben.

En ik weet eigenlijk niet of de finale volgende week al is.
Er zijn wat geruchten dat er dit jaar een Final 2 is, wat zou betekenen dat de finale een week later pas is.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #130 Gepost op: 8-05-2014, 16:00:48 »
Volgens mij nog 1 normale aflevering. En nu ik er over nadenk.. zou dat betekenen dat we weer terug gaan naar een Final 2? Want vaak eindigen ze het seizoen met een twee uur durende finale, waarin er nog 2 afvallen toch? Of zie ik het even helemaal gek  ::rofl::

Er zijn nog 5 kandidaten, dus als volgende week de finale is dan is er een final 3  :P
Maar inderdaad nog niet 1 voorspelbare aflevering geweest volgens mij dit seizoen  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #131 Gepost op: 8-05-2014, 16:12:29 »
Er zijn nog 5 kandidaten, dus als volgende week de finale is dan is er een final 3  :P
Maar inderdaad nog niet 1 voorspelbare aflevering geweest volgens mij dit seizoen  ;D

Dat zeg ik  :P Nog 1 normale aflevering. En dan die zondag daarop de twee uur durende finale? En als er in de normale aflevering 1 afvalt en in de finale nog 2.. dan heb je een final 2  ;D

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #132 Gepost op: 8-05-2014, 16:25:59 »
Dat zeg ik  :P Nog 1 normale aflevering. En dan die zondag daarop de twee uur durende finale? En als er in de normale aflevering 1 afvalt en in de finale nog 2.. dan heb je een final 2  ;D

Oh ik las dat er nog niet een normale (als in voorspelbare) aflevering was geweest.
Maar dat zei je niet  ;D

Je hebt inderdaad gelijk  :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #133 Gepost op: 8-05-2014, 16:29:14 »
Oh ik las dat er nog niet een normale (als in voorspelbare) aflevering was geweest.
Maar dat zei je niet  ;D

Je hebt inderdaad gelijk  :)


Ah ja, miscommunicatie  ;D

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #134 Gepost op: 8-05-2014, 16:31:16 »
Dat zeg ik  :P Nog 1 normale aflevering. En dan die zondag daarop de twee uur durende finale? En als er in de normale aflevering 1 afvalt en in de finale nog 2.. dan heb je een final 2  ;D

De finale aflevering is dit jaar ook gewoon op woensdag, dus we zullen langer moeten wachten :P

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #135 Gepost op: 8-05-2014, 16:42:09 »
De finale aflevering is dit jaar ook gewoon op woensdag, dus we zullen langer moeten wachten :P

Ah, helaas.  :P Waarom nu weer op woensdag dan?

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #136 Gepost op: 8-05-2014, 17:33:53 »
Ik heb geen idee waarom, weet alleen dat ze in het normale tijdsslot uitzenden, alleen dan iets langer :P

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #137 Gepost op: 8-05-2014, 19:19:03 »
Tsja, als het een bittere jury is dan stemmen ze niet op Tony (net als met Russell destijds). Maar ik mag hopen dat de jury daar nu eens doorheen kijkt..
Volgens mij had dat toch ook te maken met het feit dat op het einde van Samoa bekend raakte dat Russell een omzet van een miljoen had gemaakt dat afgelopen jaar en dat winnares Nathalie ontslag had genomen om te kunnen meedoen.
Ik weet dat ik Tony al met Russell vergeleken heb in het begin maar ondertussen ben ik toch van mening dat Tony wat beschaafder is.


Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #138 Gepost op: 8-05-2014, 19:43:45 »
Is het gedrag van Kass tegen Tony bewust zo om sympathie terug te winnen bij de afvallende brains en hem tegelijk duidelijk te maken van 'neem je me niet mee naar de final 3 dan heb je mijn jurystem niet'? Dat is voor mij de hamvraag van deze episode.
Wat voor mij zeker is:
-Spencer in de finale wint.
-Woo was te loyaal om het spel te durven spelen en wint niet
-Trish moet Tony nog wegkrijgen om te kunnen winnen.
-Tony had met zijn brawns het hele spel lang de beste positie en geluk maar heeft dan wel elke mogelijkheid optimaal benut.
-Kass heeft een nagenoeg volledig individueel parcours afgelegd en als ze de finale haalt dan is de verdienste toch ook groot om als enige brain daar toch nog te geraken.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #139 Gepost op: 8-05-2014, 22:59:36 »
Volgens mij had dat toch ook te maken met het feit dat op het einde van Samoa bekend raakte dat Russell een omzet van een miljoen had gemaakt dat afgelopen jaar en dat winnares Nathalie ontslag had genomen om te kunnen meedoen.
Ik weet dat ik Tony al met Russell vergeleken heb in het begin maar ondertussen ben ik toch van mening dat Tony wat beschaafder is.



Dat vind ik nog steeds geen goede reden  ;)