Auteur Topic: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)  (gelezen 76658 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Gepost op: 13-05-2013, 16:10:04 »



Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #1 Gepost op: 14-05-2013, 22:47:17 »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #2 Gepost op: 15-05-2013, 10:34:18 »
Pfoeh.. ik weet ook niet wat ik hier van moet denken. Behalve:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #3 Gepost op: 15-05-2013, 10:50:46 »
wow snel hoor al die spoilers van het nieuwe seizoen, dat nog niet eens is opgenomen. interessante twist, ben echt benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #4 Gepost op: 15-05-2013, 20:14:27 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #5 Gepost op: 21-08-2013, 23:01:53 »
De cast en de twists zijn vandaag allemaal bekend gemaakt, de redemption island twists klinken echt heel interessant, ik kan echt niet wachten om te zien hoe deze zich uitpakken in het spel! En ik ben nu al helemaal blij dat Monica weer meedoet ::tandpastasmiley::

edit: Wat me nu pas opvalt is dat in de nieuwe promo alleen candice en haar man niet voorkomen, zouden ze die vergeten zijn om in de promo te stoppen?
« Laatst bewerkt op: 23-08-2013, 14:34:09 door klimmer »

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #6 Gepost op: 24-08-2013, 19:49:48 »
Hayden en Tyson zijn mijn pre-season favo's.

Tyson "because he's still pretty awesome". (Vind hem hilarisch.)

Denk dat Hayden een van de meer onderschatte winnaars is van BB en dat zijn speelstijl in BB ook wel eens goed zou kunnen werken in survivor.

Ben ook erg benieuwd naar Aras, Gervase en vooral ook Tina.

Niet blij met Rupert en Colton. Over de andere kandidaten heb ik nog niet echt een mening.

Ook niet erg blij met het terugkeren van Redemption Island. Vond het altijd al stom en denk niet dat de nieuwe twist aan RI daarbij gaat helpen.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #7 Gepost op: 24-08-2013, 20:39:18 »
Ik ben benieuwd hoe deze twist gaat uitpakken. Ik wordt er zelf niet warm of koud van om eerlijk te zijn. Weinig spelers die ik heel graag terug zou willen zien, en ik vind het jammer dat er eigenlijk geen 'nieuwe' spelers zijn. Alleen maar vrienden of familie van.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #8 Gepost op: 9-09-2013, 20:29:14 »
Ben al aan het aftellen naar seizoen 28.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Nog even niks.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #9 Gepost op: 10-09-2013, 16:23:25 »
Ben al aan het aftellen naar seizoen 28.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik vind het een beetje zwak om dit seizoen bij voorbaat al geen kans te geven...

Oh en hier een preview met Parv ::bravo::



En voor RHAP fans (maar die zullen dat wel al gezien hebben):

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #10 Gepost op: 11-09-2013, 11:29:39 »
Ik vind het een beetje zwak om dit seizoen bij voorbaat al geen kans te geven...

Waarom zou ik dit seizoen geen kans geven? Als die racist snel weggestemd wordt kan het nog best wat worden. :P
Nog even niks.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #11 Gepost op: 11-09-2013, 12:05:53 »
Waarom zou ik dit seizoen geen kans geven? Als die racist snel weggestemd wordt kan het nog best wat worden. :P

Ik geef dat een zeer grote kans aangezien er al een stem zal plaats vinden nog voordat het spel begonnen is. Ik denk dat dat voor de returnees Colton zal zijn.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #12 Gepost op: 11-09-2013, 13:33:15 »
Of dat ene meisje,d ie blonde die met hayden is

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #13 Gepost op: 19-09-2013, 14:57:27 »
Heb de aflevering vanmorgen al gezien (terwijl het niet eens in NL op tv komt haha!) en moet toch zeggen dat ik de Nederlandse versie wat leuker vind (terwijl de buitenlandse versies normaal interessanter zijn, grotere budgetten dus meer mogelijkheden tot avontuur en uitbundig-gebouwde opdrachten) maar wel minder leuke kandidaten vind ik.

Ook jammer dat iemand wint d.m.v stemmen i.p.v gewoon via een proef, zou stukken spannender zijn.

Ik heb hem ook al gezien, is niet zo gek?  ;)

Verder ben ik het op alle punten niet met je eens. Ik weet niet of dit het eerste seizoen is dat je ziet? Dan zou het nogal een snelle conclusie zijn, dus dan is de vraag: welke seizoenen heb je nog meer gezien?

Ik ben benieuwd hoe dit "Blood vs Water" concept gaat uitpakken. Komen nogal wat emoties bij kijken blijkbaar  ;D

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #14 Gepost op: 19-09-2013, 18:01:53 »
Ik heb hem ook al gezien, is niet zo gek?  ;)

Verder ben ik het op alle punten niet met je eens. Ik weet niet of dit het eerste seizoen is dat je ziet? Dan zou het nogal een snelle conclusie zijn, dus dan is de vraag: welke seizoenen heb je nog meer gezien?

Ik ben benieuwd hoe dit "Blood vs Water" concept gaat uitpakken. Komen nogal wat emoties bij kijken blijkbaar  ;D

Ik ben het volledig met jou eens ::zwaai::
Ook hoop ik dat er volgende week wel een intro komt, hopelijk gaat het niet zoals OW dat pas in de allerlaatste aflevering een volledige intro van de cast wordt laten zien.
Ik vind de edit deze aflevering goed, ik ben benieuwd of dat zo zal blijven, ik vond dat het in Caramoan wel heel duidelijk wie er uiteindelijk ging winnen.

Ik moest wel even lachen om Brad z'n rekensom ::rofl:: en vond de persoonlijke stukjes van Vytas en Ciera echt mooi om te zien.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #15 Gepost op: 19-09-2013, 22:50:54 »
Veelbelovende start van het seizoen, er zitten voldoende potentieel interessante nieuwe kandidaten in de cast en de returnees stemmen mij voor het grootste gedeelte ook tot tevredenheid. Ik heb alleen geen enkele binding met de One World deelnemers, dat seizoen probeer ik dan ook nog steeds uit mijn geheugen te wissen. Jammer genoeg was er een wending teveel, door de kandidaten de mogelijkheid te geven de plaats van hun weggestemde geliefde in te nemen wordt het competitieve element tussen de geliefden gedeeltelijk weggenomen. De productie legt de nadruk op het team dat de geliefden samen vormen. Wellicht logisch maar ik was juist benieuwd of het mogelijk was om ze lijnrecht tegenover elkaar te zetten zodat er na de samensmelting allerlei belangenverstrengelingen zouden plaatsvinden (zou iemand zijn geliefde kunnen wegstemmen?). De kandidaten strijden door de wending onmiddellijk met én tegen elkaar, nog voordat ze andere relaties/allianties zijn aangegaan. Indien dit pas na de samensmelting zou kunnen dan was er een bepaald soort berusting geweest bij veel kandidaten omdat ze de gebeurtenissen in het andere kamp moeilijk kunnen sturen. Als je daarentegen direct invloed kunt uitoefenen op de positie van je geliefde voel je toch een bepaalde vorm van verantwoordelijkheid. Een man als Rupert heeft in zo'n geval geen keuze, hij kan emotie normaal gesproken al moeilijk scheiden van spel. Met zijn vrouw erbij is het nagenoeg onmogelijk geworden. Aan de andere kant brengt deze wending wel weer andere dillema’s met zich mee. Wat als je geliefde wil/verwacht dat je van positie ruilt terwijl jij er anders over denkt?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #16 Gepost op: 19-09-2013, 22:59:23 »
Eerste indrukken:

Yeah: Tyson, Rupert, Aras, Gervase, John, Vytas, Laura Morett, Katie, Tina, Ciera, Candice.
Meh: Rachel, Caleb, Marissa, Hayden, Brad.
Bleh: Kat, Colton, Monica, Laura Boneham.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #17 Gepost op: 19-09-2013, 23:50:05 »
Heb de aflevering vanmorgen al gezien (terwijl het niet eens in NL op tv komt haha!) en moet toch zeggen dat ik de Nederlandse versie wat leuker vind (terwijl de buitenlandse versies normaal interessanter zijn, grotere budgetten dus meer mogelijkheden tot avontuur en uitbundig-gebouwde opdrachten) maar wel minder leuke kandidaten vind ik.

Ook jammer dat iemand wint d.m.v stemmen i.p.v gewoon via een proef, zou stukken spannender zijn.

Niet met je eens. Als ik fysieks wil zien kijk ik wel naar sport. In mijn ogen is de sociale dynamiek, de politiek en de karakters wat het programma sterk maakt. Hoe voorspelbaar zouden seizoenen dan ook wel niet worden als een proef de winnaar bepaald, het is meestal niet zo dat er 3 of 4 topsporters tegen elkaar strijden maar meestal gewoon één iemand die sterker is. Tegelijkertijd vind ik de FTC altijd een sterk segment.
Ook vind ik de Amerikaanse kandidaten leuker. Puur al omdat ik ze beter geëdit vind (hoewel ik deze ER aflevering wel aardig vond).

Dus mijn gedachten over deze première:

Loved ones

Vytas ::bravo::
Dat moest er allereerst even uit, ik vind hem heel erg interessant (ook de mogelijke rivaliteit tussen hem en Aras). Ik denk dat hij niet alleen een interessant persoon is maar mogelijk ook een interessante speler.
Verder vind ik Brad wel oké, ik denk dat hij pre-samensmelting of vlak na de samensmelting eruit vliegt en dat is prima. Caleb is oké, ik mag hem wel. John is niet echt een favoriet van mij. Hayden... Naar mijn mening een zwaar onderschatte BB winnaar en zeker iemand om in de gaten te houden, helaas niet de meest entertainende persoon die ze van BB hadden kunnen casten :P

Wat de dames betreft, Ciera heeft natuurlijk (net als Vytas trouwens) al een mooi verhaal en ben wel benieuwd naar haar. Preshow interviews vond ik Rachel ook wel leuk maar nog weinig van gezien. Katie zullen we nog wel zien. Laura is saai en ik denk dat het hilarisch word als Rupert en Laura tegen elkaar moeten gaan strijden op RI (hopelijk krijgen we de kans om dat te zien). Marissa ook niet echt een mening over.

All-stars

Rupert alweer... Echt? Ik vind hem saai en voor mij is ook zijn fan-favorite ding voorbij. Tyson is te gek, denk qua survival en proeven een van zo niet de sterkste. Aras die diplomaat ::rofl:: Op zijn goede vriend Gervase stemmen met een grap als argumentatie ::ok:: Dat zijn kleine dingetjes die ik wel kan waarderen. Aras was in EI misschien niet echt een van de sterren, maar kom op met Cirie, Shane, Terry en het disfunctionele Casaya was er weinig plaats meer voor hem. Hij heeft deze keer best wel wat dingen gaande die hem interessant zouden kunnen maken. Gervase is geen steek veranderd ;D Kan nog steeds niet zwemmen, presenteert zich als een atleet maar is niet zo sterk. Hopelijk heeft hij wel nog de beruchte charme (dit is de man die zei "Women are the stupidest thing in the world next to cows" maar die alsnog werd gehouden in plaats van de fysiek sterkere Joel). Heel erg benieuwd naar hem. En dan hebben we Colton, ik vond hem in de aflevering zelf best sympathiek en het bracht een interessante verhaallijn naar voren: Is hij veranderd? Echter moesten ze het al in de vooruitblik spoilen ::niet-ok::

Super blij dat Candice als eerste is weg gestemd, ik mag haar gewoon niet zo en ze heeft een derde keer spelen gewoon niet verdiend. Kat en Monica zijn hier voor vriend/man, maar ik vind Monica tot nog toe enigszins interessant. Kat kan op zich wel leuk zijn. Laura was denk ik wel al vrij interessant in Samoa (samen met Dave en Erik) maar helaas was Samoa de Russell show dus heb eigenlijk ook niet echt problemen met haar. En dan Tina ::tandpastasmiley:: Ik kan totaal niet peilen hoe ze het gaat doen. Ik zu niet verbaasd zijn als ze als volgende vertrekt, ik zou niet verbaasd zijn als ze wint ::rofl::

Ik vond het in ieder geval een fantastische première en ben blij dat het weer begonnen is.

Laten we voor de lol ook al iemand als winnaar aanwijzen, kijken hoe goed we zaten :P

Ik zie Hayden, Caleb, Rachel, Katie, Aras, Tyson en Tina het op zich allemaal wel goed doen maar nu zou ik mijn geld inzetten op Vytas ;D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #18 Gepost op: 20-09-2013, 09:09:13 »
Ja Aras of Vytas  ;D

Colton.. Ik ergerde me binnen 6 minuten alweer. Even later bleek hij inderdaad veranderd te zijn, maar toen dacht ik direct al terug aan OW en had ik nog steeds een hekel aan hem. En in de vooruitblik zien we het alweer..  ::)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #19 Gepost op: 20-09-2013, 10:13:12 »
::rofl:: Colton blijft een rare, maar op een rare manier heb ik toch een beetje medelijden met hem :P. Deze aflevering was hij ook nog best leuk, niet heel bijzonder maar iig niet zo als hij de vorige keer was. Ben toch benieuwd hoe hij zich volgende week gedraagd, als ik de vooruitblik mag geloven wordt het heeel gezellig ;).