Auteur Topic: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites  (gelezen 59540 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Gepost op: 21-12-2012, 12:58:30 »


'k Heb besloten om de topic nu al te maken. Deal with it.

De tien favorieten zijn nog niet officiëel bekend gemaakt, maar er zijn wel 10 mensen getipt

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



Gelieve discussies over de favorites in voorlopig spoiler tags te houden totdat het volledig officiëel is.


Wat de fans betreft.... enkele namen van sommige fans zijn bekend, maar er is nog niemand geïdentificeerd.

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #1 Gepost op: 21-12-2012, 13:45:25 »
Omdat ik vast niet de enige ben die niet alle namen herkent en de foto's nodig heeft:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #2 Gepost op: 21-12-2012, 15:29:46 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #3 Gepost op: 21-12-2012, 15:38:11 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #4 Gepost op: 21-12-2012, 16:26:27 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #5 Gepost op: 22-12-2012, 16:43:26 »
Als jullie de favorites dan moesten kiezen, wie zouden jullie dan kiezen? ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #6 Gepost op: 11-01-2013, 17:39:24 »
De kandidaten zijn nu officieel bekend.

Ik zie
Dawn
Andrea
Corinne
Brandon
Branda
Cochran
Phillip
Erik
Francesca
Malcolm

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #7 Gepost op: 11-01-2013, 20:36:19 »
Yess, the cast is bekend!
Favorites:
Wat ik jammer vindt is dat het niet echt favorieten zijn, bijv. Cockran, Brandon en Phillip, naar mijn idee vond niemand ze echt geweldige spelers en ik irriteerde me dood aan hen. Jammer, maar Brenda, Andrea maken dat zeker goed, waren echt favorieten van mij! Malcolm had een geweldige spel dus verdient zeker een tweede kans, dawn was echt een schat van een vrouw, en corinne levert hoop ik geweldige tv op, echt leuk om een persoon te hebben die supergemeen is, vind haar eigenlijk stiekem ook wel leuke speler.

Fans:
De meeste fans zien eruit alsof ze zijn gecast om hun looks, maar ik hoop dat ze kunnen bewijzen echte fans te zijn. Sherri lijkt me wel iemand waar ik voor kan rooten, hoop dat ze als een verassing komt en het spel begrijpt en ver komt. Naast Julia zien de rest van de meiden er uit als modepopjes, dus ik ben heel nieuwschierig of ze heel tactisch zijn en het tegendeel kunnen bewijzen. Matt ziet er vreemd uit met een dread in zn baard, ben benieuwd wat voor type speler/persoon hij is. Naast hem en Michael zien de alle mannen eruit als alpha males, benieuwd wat dat voor ruzies oplevert.

Ik ben beniewd naar het seizoen, en aangezien FvF micronesia een van mijn favoriete seizoen is ben ik benieuwd als FvF Caramoan eraan kan tippen. ik kan niet wachten tot de 2 uur durende premiere special, dit concept van Fans en favorites is echt een van mijn favoriete concepten, alleen denk ik dat de favorites wel een heel groot voordeel hebben over de fans.

Edit:
wie ik wel terug hadden willen zien als Favorites waren Tracy, die in FvF micronesia zat.
Peih Gee Law, mijn meest favoriete kandidaat ooit, Todd uit hetzelfde seizoen. Monica Culpepper, top vrouw echte competitor en ik heb een t-shirt van haar gekregen ::ok:: en Cindy en danni uit Guatemala
« Laatst bewerkt op: 11-01-2013, 21:06:00 door klimmer »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #8 Gepost op: 11-01-2013, 21:21:21 »
Cockran vond ik echt helemaal geweldig, brandon en phillip vond ik ook niks.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #9 Gepost op: 15-01-2013, 23:06:21 »
Oh nee, cockran...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #10 Gepost op: 4-02-2013, 17:22:31 »
Er is een preview beschikbaar maar het stelt niet veel voor. De kandidaten worden voorgesteld door Lisa van vorig jaar. Ze kan totaal niet presenteren FYI. En er was een sneak preview van de eerste IC, maar daar had je alle beelden al tussendoor gezien, dus dat sloeg nergens op.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #11 Gepost op: 5-02-2013, 12:51:10 »
Er is een preview beschikbaar maar het stelt niet veel voor. De kandidaten worden voorgesteld door Lisa van vorig jaar. Ze kan totaal niet presenteren FYI. En er was een sneak preview van de eerste IC, maar daar had je alle beelden al tussendoor gezien, dus dat sloeg nergens op.

Op CBS kun je ook terecht :-) : http://www.cbs.com/shows/survivor/

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #12 Gepost op: 14-02-2013, 16:35:34 »
We zijn weer los! Van tevoren had ik het niet zo op deze favorites, maar ik ben toch wel blij dat (de nieuwe?) Philip er weer is! En Cochran toch ook wel, haha! ("there is a new dawn.. haha" :P ) Malcolm nog niet zoveel van gezien maar dat komt vast wel goed.

Hoop dat de Fans de volgende immuniteit verliezen  :P

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #13 Gepost op: 14-02-2013, 16:42:31 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #14 Gepost op: 14-02-2013, 19:17:47 »
Andrea ::love::
Nieky grab a life vest!

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #15 Gepost op: 14-02-2013, 19:27:27 »
ik heb de eerste aflevring bekeken en ben aangenaam verrast! Phillip was helemaal niet zo irritant als vorige keer, maar wie weet komt dat nog. Van Brenda, Corrine en Malcolm nog niet veel gezien, hoop uiteindelijk hier nog wat meer van te zien.
Bij de fans worden de groepjes al zichtbaar, de vier ''cool kids'', de drie vrouwen, en dan blijven de andere drie mannen nog over. Zo als het er nu uitziet zijn het de drie mannen die alles bepalen, het clubje dat hen erbij krijgt zal de meerderheid hebben.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #16 Gepost op: 14-02-2013, 19:37:25 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #17 Gepost op: 18-02-2013, 18:04:55 »
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #18 Gepost op: 21-02-2013, 16:38:37 »
Ik heb aflevering 2 bekeken en vind toch dat de favorites tegenvallen. Er gebeurt niet echt iets spannends in het favorites kamp, ook worden Brende, Corrine en Erik bijna niet in beeld gebracht.

De Fans daarentegen vind ik heel interresant en leuk! Iedereen wordt wel in beeld gebracht (hope en Julia bijna niet) maar het is duidelijk waar iedereen staat in de groep.

De challenge was leuk, en ik ben eerlijk gezegd blij dat de Fans verloren want nu kregen we wat meer van de dynamiek in de groep te zien. Het is duidelijk dat Sherri en Laura en Michael de masterminds zijn in het kamp. Geweldig hoe Sherri shamar in bescherming nam, en zo liet zien het spel echt te spelen en begrijpen, want dit is alleen maar goed voor haar gameplay. Ze zal hem duidelijk zo lang mogelijk meeslepen omdat hij goed is in challenges en daarnaast een soort schild is, ze stemmen eerder vervelende Shamar eruit dat Sherri, of iemand van haar alliantie.

Geweldig momentje deze aflevering, dat Laura doorhad dat Reynold de immuniteitsketting had gevonden, ze heeft echt ravensogen!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik kan niet wachten tot de volgende aflevring!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #19 Gepost op: 23-02-2013, 15:12:40 »
Ik weet niet of ik hiermee in de minderheid ben maar ik vind het herboren steath'r us hilarisch ::rofl::

Strategisch is het favorite kamp niet echt geweldig maar Philip en Brendon brengen wel entertainment. Vooral Philip. Het hoeft voor mij alleen niet te lang te duren, want dan ben ik bang dat het vermoeiend gaat worden. Ik hoop binnenkort toch wat meer van Brenda te gaan zien.

Fans:

Shamar is een saaiere versie van the bad boy of poker J.R. Bellande :P Sherri, Michael, Matt en Reynold zijn tot nu toe duidelijk de andere "sterren" van het fan kamp. Meisje die Reynolds HII spotte, good job. Weet alleen niet of ze dat bij de TC al had moeten onthullen. Zorgde wel voor een entertainende TC.