Auteur Topic: Survivor 23: South Pacific  (gelezen 101867 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #80 Gepost op: 26-10-2011, 15:12:25 »
op papier is Mikayla naar RI zenden de best oplossing, om tenminste te hopen dat zij kan voorkomen dat Christine terugkomt en naar Savaii flipt.

Ik denk echter dat men het volledig fout aangepakt heeft, door Mikayla te laten VOELEN dat ze niet echt deel uitmaakte van het team.

Maar ja, we zien wel wat het wordt.

Sophie en Albert kozen echter wél haar kant, ik krijg enigszins het vermoeden dat ze dit met opzet hebben gedaan. Zo gaf Sophie in de insiders clips al aan dat het haar doel was om er voor te zorgen dat iedereen zich op de één of andere manier gesteund voelde binnen het team. Op zo'n manier dat degenen onderaan de voedselketen hoger in de hiërarchie denken te staan dan ze in werkelijkheid staan. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat Rick voorafgaand aan de eilandraad niemand heeft verteld op wie hij ging stemmen. Als Sophie en Albert inderdaad wisten op wie Rick ging stemmen dan was de gehele eilandraad inclusief de stemming een soort poppenkast om Mikayla op het verkeerde been te zetten betreffende de verhoudingen binnen haar (oude) team.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #81 Gepost op: 26-10-2011, 15:36:22 »
Dat is wel slim van Sophie/Albert...

... maar het pleit niet voor hen dat het hele debacle op zo'n nefaste manier in beeld gebracht werd. Het wordt maar al te duidelijk dat niemand van Upolu het spel zal winnen.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #82 Gepost op: 27-10-2011, 11:47:49 »
Wat jammer nu dat Ozzy en Savaii niet hadden begrepen dat Christina al op het punt staat om hen te joinen na de merge.
Bij Upolu zijn ze doodsbang voor haar.
« Laatst bewerkt op: 27-10-2011, 12:47:14 door Terloops »

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #83 Gepost op: 27-10-2011, 14:42:53 »
Tja, spijtig.

Maar het was wel het beste scenario omdat Upolu nu eindelijk ten dode ogeschreven is. Ik kan Coach helemaal niet HEBBEN dit seizoen en Brandon is verschrikkelijk. Ik hoop dat ze er allebei snel uitliggen.

Oh en nog een reden waarom het goed is dat Upolu de proef won:



 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #84 Gepost op: 27-10-2011, 19:35:23 »
Haha wat kijkt ze vrolijk!  ::rofl::

Ik was echt helemaal voor Coach.. maar nu moet hij toch echt stoppen met dat "praise the Lord" gedoe. Beetje too much!

Wel een zieke move van Ozzy, ik ben erg benieuwd hoe dit uitpakt. Cochran wordt ook leuker en leuker  ::ok::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #85 Gepost op: 27-10-2011, 20:24:41 »
Crazy, crazy.......CRAZY! In het kort zet Ozzy al zijn kaarten in op de onvoorspelbare Cochran: het vijfde wiel aan de wagen, de verschoppeling van Savaii, de kandidaat die al met één been in het graf stond en tevens de persoon die een wandelende Survivor encyclopedie vormt. Wat een geweldig idioot idee om de immuniteitsketting uitgerekend aan Cochran te geven. Helemaal nadat geheel Savaii op het punt stond om hem zonder enige moeite weg te stemmen, wetende dat hij zo goed als kansloos was tegen Christine. Ervan uitgaande dat Ozzy volgende week wint én er een samensmelting plaatsvindt blijven er nog legio vraagtekens over. Zal Upolu geloven dat Ozzy geslachtofferd is door Cochran? Zal Cochran de immuniteitsketting teruggeven? Zal Cochran er geen problemen mee hebben om afgeschilderd te worden als de ultieme slechterik? Zal Cochran geheel Upolu willen voorliegen om het team te helpen dat op het punt stond hem naar huis te sturen? Dat zijn veel vraagtekens en ze hebben allemaal betrekking op Cochran, één van de meest listige kandidaten van dit seizoen. Ozzy heeft simpelweg een bizar plan bedacht/gedroomd dat nodeloos ingewikkeld is gemaakt. Waarom nam Ozzy de immuniteitsketting niet mee naar Redemption Island (ik meende gelezen te hebben dat Probst vertelde dat dit mogelijk was) en waarom besloot Ozzy niet om zelf als double-agent te gaan spelen? Ik ben erg benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken maar zou enigszins verbaasd zijn als alles volgens plan gaat.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #86 Gepost op: 28-10-2011, 00:31:54 »
Ik heb het idee dat Cochran wel zal meewerken aangezien hij uiterst gevoelig lijkt voor wat anderen van hem vinden. Denk ook niet dat hij de ballen heeft om die HII te houden als hij in een situatie komt dat Ozzy hem terug vraagt.

Ozzy heeft een zweem van meest naieve jongetje van de klas, maar deze keer doet hij iets waar een plan achter zit. Of het een goed plan is, weten we nog niet, maar het is in ieder geval een plan. En aangezien het redemption time is, kan hij mooi de blunder van de vorige keer uitvagen (of niet natuurlijk :))

Het is in ieder geval een stuk spannender dan vorig seizoen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #87 Gepost op: 28-10-2011, 20:25:34 »
Interessant einde. Nu maar hopen dat er echt een samensmelting komt volgende week.

Ik werd echt niet goed van Upolu deze aflevering. Alsof God echt gaat helpen om een proef te winnen bij survivor.  ::)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #88 Gepost op: 28-10-2011, 23:53:06 »
Citaat
But what happens during the challenge is not nearly as bizarre as what goes down after. While Coach runs around like a lunatic yelling “On your knees! On your knees!” to all the women and men on his tribe (how uncomfortable does that make you, by the way?) an irate Ozzy begins slamming everything in sight, culminating in him performing kung fu on the wall.

Ik heb erg moeten lachen om deze samenvatting door Dalton Ross van het einde van de challenge. Ik vond Coach sowieso al vrij hilarisch, maar als je het in een bepaald licht bekijkt wordt het wel erg dubieus....... ::rofl::
Ik vind het tot nu toe een erg vermakelijk seizoen. Mijn verwachtingen waren dan ook zeer laag na de slappe hap van vorig jaar. Ik blijf Coach een zeer fascinerend karakter vinden, al mag het God-aspect inderdaad wel wat minder.

Ozzy's move vind ik echt onbegrijpelijk. Volgens mij heeft hij er op geen enkele manier baat bij. Hij loopt het risico uit het spel te liggen en als hij terugkomt, is hij misschien nog wel veel meer een doelwit dan hij al was, omdat het zijn sterkte in de proeven onderstreept.
Desondanks zorgt het voor mooie en spannende televisie.

Ik heb het idee dat Cochran wel zal meewerken aangezien hij uiterst gevoelig lijkt voor wat anderen van hem vinden. Denk ook niet dat hij de ballen heeft om die HII te houden als hij in een situatie komt dat Ozzy hem terug vraagt.

Dat weet ik nog zo net niet. Ik vind Cochran nog lastig te duiden, eigenlijk. Ik had zelf sterk het gevoel dat hij vooral meegaat met de rest van de groep, omdat hij daar zelf baat bij heeft, maar dat hij bereid is om tegen de stroom in te gaan, als het nodig is. We zullen zien!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #89 Gepost op: 29-10-2011, 19:28:39 »
Ik blijf Coach een zeer fascinerend karakter vinden, al mag het God-aspect inderdaad wel wat minder.

Ik plaats mijn vraagtekens bij de religiositeit van Coach n.a.v. afgelopen aflevering. Zo bidt Coach gezamenlijk met de gevaarlijk religieuze Brandon om hulp te vragen bij de zoektocht naar de immuniteitsketting terwijl hij weet dat de ketting al gevonden is en maakt hij het toneelstuk compleet door God er ook nog voor te bedanken. Eén ieder die werkelijk diep gelovig is zou mijns inziens God niet gaan gebruiken om een (onzeker) psychologisch voordeel te kunnen bewerkstelligen. Het 'halleluja' gehalte na het winnen van de immuniteitsuitdaging was gewoonweg komisch om te aanschouwen, des te meer omdat ik niet kan/wil geloven dat Coach daadwerkelijk meende dat Upolu gesteund werd door een godheid.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #90 Gepost op: 30-10-2011, 16:18:59 »
Ik vind Coach bijzonder irriterend tijdens dit seizoen. Ook zonder al dat pseudo-religieus gedoe.

Het doet me verlangen naar de tijden van Tocantins... en ik HAATE Coach ik Tocantins.

Waar is HvV Coach wanneer je hem nodig hebt... -__-
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #91 Gepost op: 30-10-2011, 18:23:44 »
Maar misschien is dit wel de coach die meer kans maalt om te winnen en daar gaat het hem uiteindelijk om. Of jij hem leuk vindt, tja :)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #92 Gepost op: 31-10-2011, 09:12:20 »
Wel, wat dat betreft heb je gelijk, Terloops.

Behalve dat Coach, wel,... Niet zal winnen.


Of het zou me toch tenminste verbazen als het zo zou blijken te zijn.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2011, 09:14:57 door Lexxan »
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #93 Gepost op: 2-11-2011, 19:21:59 »
Of het een slimme zet was van Ozzy of niet, ik ben allang blij dat er weer eens zo'n grote 'gamemove' gemaakt is na het doodsaaie vorige seizoen waarin bijna niemand iets deed.


Waarom nam Ozzy de immuniteitsketting niet mee naar Redemption Island (ik meende gelezen te hebben dat Probst vertelde dat dit mogelijk was)

Weet Ozzy dat wel? Volgens mij zijn de regels van Survivor vaak erg onduidelijk. Ik denk dat Ozzy de HII weggaf om te voorkomen dat hij die moest inleveren omdat hij weggestemd was.

Ik heb het idee dat Cochran wel zal meewerken aangezien hij uiterst gevoelig lijkt voor wat anderen van hem vinden. Denk ook niet dat hij de ballen heeft om die HII te houden als hij in een situatie komt dat Ozzy hem terug vraagt.

Dat denk ik ook. John zal een heel tactisch spel willen spelen maar de ballen om het echt te doen zal hij niet hebben, denk ik. Tot nu toe heeft Jim bijna al het werk voor hem gedaan.
Nog even niks.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #94 Gepost op: 2-11-2011, 20:12:30 »
Wel, je KAN je Hidden Idol meenemen naar Redemption Island. De limiet om de Idols te spelen is daarvoor ook veranderd van de Laatste Zes tot de Laatste Vijf.

Maar de reden waarom Ozzy de HII aan John gaf ligt 'em volgens mij in het feit dat indien Ozzy het duel tegen Christine zou verliezen, dat Savaii nog altijd de idol achter de hand heeft om de situatie naar hun hand te zetten na de samensmelting. Het valt nog te bezien of John hem de Idol ook daadwerkelijk zou teruggeven als Ozzy van Redemption Island zou terugkeren.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #95 Gepost op: 3-11-2011, 20:05:17 »
Heerlijke aflevering! Geweldig! Love this season!  ::bravo:: Echt spannend tot het eind! Maar ben blij met hoe het gelopen is  ::ok::

Nu Expeditie Robinson kijken...  :P

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #96 Gepost op: 4-11-2011, 13:41:08 »
Leuke aflevering!

En mijn held (Dawn) komt ook steeds vaker in beeld, prima.

Echter .. haar besluit (terwijl ze wist dat Cochran zat te dubben) om daar niks van te zeggen tegen de rest, kon haar wel eens het spel kosten.

Maar ik moet nog zien of het upolu lukt om helemaal tot het einde een hecht front te blijven. Want ik zit niet te wachten op een herhaling van vorig jaar.
« Laatst bewerkt op: 4-11-2011, 15:26:04 door Terloops »

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #97 Gepost op: 6-11-2011, 19:56:07 »
IK hoop zo hard dat Dawn de nieuwe "Bob" is.... en -gelukkig maar- is er een grote kans dat ze dat weldegelijk ook wordt ^__^
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #98 Gepost op: 7-11-2011, 05:48:23 »
Erg jammer dat Christine van Ozzy verloor. Vind hem dit seizoen arrogant overkomen, een grote teleurstelling. Daarnaast gunde ik haar ook echt de winst omdat ze al zo lang op redemption island zat. Had echt sympathie voor haar gekregen.

De mensen die ik wel leuk vind zijn (net zoals bijna altijd) de underdogs. Dawn en Edna gun ik het echt om ver te komen. En hoewel ik ook erg lang Cochran supporte is dat nu voorbij. Ik denk ook niet dat het een slimme zet is geweest om over te stappen. Nu is hij het 7e deel van een groep, veel verder zal hij denk ik ook niet komen. Bij zijn eigen tribe zat hij zeker bij de laatste 6, en samen met Dawn en Jim had ik denk ik nog verder kunnen komen. Ik denk dat dit een domme zet is, en hoop dat hij ervoor wordt afgestraft. Ik ben echter wel blij dat hij het heeft gedaan, dit gaat sowieso voor een hele vette volgende aflevering zorgen!!
« Laatst bewerkt op: 7-11-2011, 17:11:28 door Expeditie Rob »
There's no show like a reality show ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #99 Gepost op: 7-11-2011, 11:19:00 »
Erg jammer dat Charlotte van Ozzy verloor. Vind hem dit seizoen arrogant overkomen, een grote teleurstelling. Daarnaast gunde ik haar ook echt de winst omdat ze al zo lang op redemption island zat. Had echt sympathie voor haar gekregen.

Ze heet Christine