Auteur Topic: Survivor 23: South Pacific  (gelezen 102226 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #100 Gepost op: 7-11-2011, 15:14:12 »
Blijkbaar had ze toch niet zo'n hele grote indruk op hem gemaakt :)

Daarbij moet ik zeggen dat als Ozzy de grote actie niet had gedaan, Cochran er waarschijnlijk uit had gelegen. Ik denk niet dat hij van Christine had kunnen winnen. En Savaii had dan alsnog 6-6 gestaan in getallen, maar dan zonder die overspringende Cochran er nog bij. Dus kunnen we zeggen dat het met de kennis van nu een slechte zet was van Ozzy.
« Laatst bewerkt op: 7-11-2011, 15:16:34 door Terloops »

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #101 Gepost op: 7-11-2011, 17:11:03 »
Ze heet Christine
Ja klopt, dat wist ik ook wel. Domme fout ;)
ff aanpassen
There's no show like a reality show ;)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #102 Gepost op: 10-11-2011, 22:38:01 »
Geen fan van dit seizoen. Het is beter dan RI, maar niet zo veel beter.... :-/
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #103 Gepost op: 11-11-2011, 11:09:45 »
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen als heel Savaii uitgeroeid is.  ;D Ik vond Albert z'n redenatie trouwens wel goed.. ik had ook Dawn er eerder uit willen hebben om precies die reden!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #104 Gepost op: 11-11-2011, 11:10:11 »
Al lijkt het er nu trouwens op dat hij met ze samen wil werken?  :P

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #105 Gepost op: 14-11-2011, 23:44:09 »
Tot nu toe zie ik nog weinig verschil met vorig seizoen.

Ik zie liever elke week actie dan het saaie 1 voor 1 eruit stemmen.

Ik moet zeggen dat Ozzy op redemption island wel fraaie beelden oplevert. Een stuk beter dan wanneer hij zit te chagerijnen bij de rest.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #106 Gepost op: 15-11-2011, 09:10:13 »
Trouwens kan iemand mij uitleggen wat de regels zijn voor±

-Wanneer er een reward challenge is en wanneer een immunity challenge? Afgelopen week waren er 2 immunity en 0 reward. Zouden ze niet weten dat de samensmelting al is geweest?

-Wanneer komt er een nieuwe idol in het spel. Ik had verwacht dat er nog 1 in het spel zou komen na de samensmelting. In Samoa waren er talloze idols en leken er ook nieuwe in te komen zodra er 1 gespeeld was. Ik snap iig niet wat de regels zijn.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #107 Gepost op: 15-11-2011, 18:08:31 »
Ik denk dat er niet echt strikte regels aan verbonden zijn, omdat je anders krijgt dat de kandidaten alles van te voren aan kunnen zien komen. Met samoa vind ik persoonlijk dat ze een fout hebben gemaakt omdat ze veel te veel idols in het spel hadden. Misschien hebben ze nu besloten minder te doen en op vaste tijden en niet zo zeer als er een gespeeld was.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #108 Gepost op: 15-11-2011, 18:30:43 »
De reden waarom er geen idol verborgen is op Te Tuna is omdat er nog een in het spel is. Coach heeft er één, remember?
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #109 Gepost op: 17-11-2011, 10:37:48 »
Dit seizoen is echt saai en voorspelbaar, net als vorig seizoen. Hopelijk komen er geen seizoenen meer waarbij twee populaire figuren terugkeren in een cast die verder uit nieuwelingen bestaat.
Redemption Island is ook nooit spannend omdat er telkens dik bovenop wordt gelegd wie er het duel gaat winnen. Denken de makers soms dat de kijkers dom zijn of zo? Dacht echt iemand dat Keith zou winnen in de proef? Gelooft er echt nog iemand dat bijvoorbeeld Rick een kans maakt om het spel te winnen? We horen nooit iets van hem. Het doet me zo denken aan Redemption Island en Samoa ::niet-ok::
Maar het seizoen is nog niet voorbij en er komt nog ooit iemand terug van RI, dus het kan nog een beetje spannend gemaakt worden, al heb ik er niet veel vertrouwen in. ::)

Expeditie Robinson doet het wat mij betreft beter dan Survivor dit keer, daar heb ik tenminste geen idee hoe het spel nog gaat verlopen.  :P

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #110 Gepost op: 17-11-2011, 15:45:08 »
Wizz, ik ben met -werkelijk- ALLES eens. Dit seizoen is ronduit afschrikwekkend en een volledige redux van het voorgaande (dat, ondanks alles, nog steeds slechter is)

Oh en proficiat Cook Islands en Fiji, jullie zijn niet langer de twee slechtst opeenvolgende seizoenen ^__^
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #111 Gepost op: 17-11-2011, 20:04:35 »
Voor een groot gedeelte mee eens (het stuk dat dit seizoen niet leuk is tot nu toe).

Waar ik het niet mee eens ben is dat dit je doet denken aan Samoa? Huh? Heb je toen een ander seizoen gezien dan ik? Toen kwam Foa Foa met 4 ondertal in de merge en was het volledig niet voorspelbaar dat Galu volledig zou worden afgemaakt ronde na ronde terwijl ze nog steeds in de meerderheid waren. Denk niet dat een winnend team ooit zo zwak in de merge kwam. Voorspelbaar zou zijn dat ze daarna hoplakee 1 voor 1 werden weggestemd wat volledig niet gebeurde.

Ook ben ik het niet eens met Cook Island. Ook in dat seizoen was het een klein team (4 man) tegen een groot team. En ondanks die overmacht wisten die 4 toch te overleven. Zeker geen saai seizoen. Zeker als je ervan houdt dat de underdog wint. En daarnaast was dit de closest finale die er volgens mij is geweest.

Fiji herinner ik me niet echt. Kan je een interessant iemand noemen zonder te verklappen wie er gewonnen heeft?

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #112 Gepost op: 17-11-2011, 20:06:31 »
Trouwens komen ze nog wel uit qua weken? Vorige week 2 immunity challenges, deze week weer. Ze kandidaten raken hard op zo (niet dat ik daar rouwig om ben overigens)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #113 Gepost op: 17-11-2011, 23:34:23 »

Fiji herinner ik me niet echt. Kan je een interessant iemand noemen zonder te verklappen wie er gewonnen heeft?


Mijn twee favorieten zijn Lisi en Yau-Man. Ik verwacht dat je Yau wel leuk zal vinden (Lisi is vooral beter als je het een tweede keer bekijkt  ::rofl::)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #114 Gepost op: 18-11-2011, 16:58:36 »
Die heb ik inderdaad nog niet gezien.
Yau man ken ik alleen van Fans vs Favourites.

Even snel de lineup bekeken van Fiji, maar vergis ik me nu of zijn het vrijwel allemaal mensen van een exotische komaf?
« Laatst bewerkt op: 18-11-2011, 17:02:50 door Terloops »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #115 Gepost op: 18-11-2011, 17:19:03 »
Voor een groot gedeelte mee eens (het stuk dat dit seizoen niet leuk is tot nu toe).

Waar ik het niet mee eens ben is dat dit je doet denken aan Samoa? Huh? Heb je toen een ander seizoen gezien dan ik? Toen kwam Foa Foa met 4 ondertal in de merge en was het volledig niet voorspelbaar dat Galu volledig zou worden afgemaakt ronde na ronde terwijl ze nog steeds in de meerderheid waren. Denk niet dat een winnend team ooit zo zwak in de merge kwam. Voorspelbaar zou zijn dat ze daarna hoplakee 1 voor 1 werden weggestemd wat volledig niet gebeurde.

Ook ben ik het niet eens met Cook Island. Ook in dat seizoen was het een klein team (4 man) tegen een groot team. En ondanks die overmacht wisten die 4 toch te overleven. Zeker geen saai seizoen. Zeker als je ervan houdt dat de underdog wint. En daarnaast was dit de closest finale die er volgens mij is geweest.

Fiji herinner ik me niet echt. Kan je een interessant iemand noemen zonder te verklappen wie er gewonnen heeft?


Eens! Dat waren zeker leuke seizoenen vond ik  ::ok:: Fiji vond ik gek genoeg ook leuk! :D

Over tot het huidige seizoen: Nu gaat het echt leuk worden denk ik. Eens kijken wie de touwtjes in handen gaat nemen! Coach en Albert mogen wel samen gaan werken  ::hypocriet::

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #116 Gepost op: 18-11-2011, 19:59:48 »
Ik denk dat ze beide de ander niet naast zich willen in de finale. Maar als ze tegen elkaar in gaan nemen ze beide een groot risico dat ze in de verliezende helft zullen geraken.

Er zijn een paar die volgens mij sowieso niet meer kunnen winnen ongeacht de combinatie:
Rick en Edna - Beide zo anoniem (tenminste wat wij zien) dat ze denk ik zelfs niet zullen winnen als ze naast iemand zitten die misschien een beetje vervelend was maar wel het spel heeft gespeeld. Ik vraag me af of mensen nog een <voornaam> White willen hebben.

Eigenlijk denk ik dat Cochran ook niet meer kan winnen. Ik zie voormalig Savai mensen niet op hem stemmen.

Albert is wel een beetje sympathiek.

Misschien dat Coach al niet wordt gekozen omdat nieuwelingen daarmee impliciet aangeven dat zijzelf als nieuwelingen geen recht op de winst hebben.

Ik zou zelf niet zo snel op Sophie stemmen, maar misschien verandert dat nog.

Dan hebben we nog Brandon .. tja .. onberekenbare ally. Zijn hart ligt op zijn tong, misschien dat mensen dat toch wel kunnen waarderen.

En dan komt er nog iemand terug van Redemption. Dat kan iemand van hierboven zijn of misschien iemand als Ozzy. Ze leggen het er nu wel dik op dat hij zo lekker in zijn vel zit en vol vuur om revanche te nemen.


Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #117 Gepost op: 19-11-2011, 14:19:28 »
Voor een groot gedeelte mee eens (het stuk dat dit seizoen niet leuk is tot nu toe).

Waar ik het niet mee eens ben is dat dit je doet denken aan Samoa? Huh? Heb je toen een ander seizoen gezien dan ik? Toen kwam Foa Foa met 4 ondertal in de merge en was het volledig niet voorspelbaar dat Galu volledig zou worden afgemaakt ronde na ronde terwijl ze nog steeds in de meerderheid waren. Denk niet dat een winnend team ooit zo zwak in de merge kwam. Voorspelbaar zou zijn dat ze daarna hoplakee 1 voor 1 werden weggestemd wat volledig niet gebeurde.

Nou, op Shambo, Yasmin, Erik en donkere Russell na was er niet echt iemand die we echt leerde kennen van dat team
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
terwijl dat gewoon een supersterk team was in de proeven. Daarbij ging het hele seizoen steeds om Russell Hantz en werd de kijker op een overduidelijke manier enorm gepusht om hem leuk te vinden, dus was het ook nogal voorspelbaar dat hij zeker tot het einde in het spel bleef. Maar ik vond persoonlijk Russell erg irritant en dan valt waarschijnlijk ook meer op (denk ik) wanneer hij zo gehypt wordt door de programmamakers dan wanneer je hem ook echt een leuk personage vindt.
Maar als de programmamakers veel minder van Russell hadden laten zien, was ik het met je eens, Terloops, dan had ik Samoa ook waarschijnlijk wel een leuk, onvoorspelbaar seizoen gevonden.  ;)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #118 Gepost op: 21-11-2011, 02:52:46 »
Jammer dat Dawn eruit is gestemd, al was het te verwachten.
Ook Whitney, dus hun tribe is nu bijna helemaal uitgeroeid.
Alleen overloper Coachran (die het blijkbaar wel slim heeft gespeeld) zit er nog in.
En ik denk dat hij nog wel wat stemrondes overleeft.
Tot nu toe was het erg saai en ook totaal niet spannend wie werd weg gestemd,
hoop dat daar nu een beetje verandering in komt.
Maar waarschijnlijk zijn Edna en Rick al eerste weg,
want deze personen zijn nog maar amper in beeld gebracht.
Dus ik verwacht niet bijzonder veel meer van dit seizoen.
Hoop dat ze bij het volgende seizoen geen oud spelers terug brengen,
en dat redemption island weer weg is.
Gewoon terug gaan naar een reward challange en een imunity challenge, dat vond ik veel leuker.
There's no show like a reality show ;)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #119 Gepost op: 21-11-2011, 12:03:19 »
Dat Cochran het _dus_ slim gespeeld heeft omdat hij er nog in zit, is nog niet gebleken.
Hij is van 6e plek in Savaii gegaan naar 7e plek in Upolu (of dat echt zo zal zijn moet nog blijken), maar er is nog niks gebleken.

De kansen voor Savaii om als grootste team uit de stemimpasse te komen was het grootste totdat Cochran besloot over te springen.

Wat wel slim van Cochran was 0om iets schokkends te doen als je het gevoel hebt dat je anders er voor de finale uit ligt. Zelfs van team switchen kan dan een slimme althans niet dommere move zijn dan gewoon mee te stemmen.