Ik persoonlijk had liever David zien vertrekken i.p.v. Sarita. Ik vind D gewoon... een onaangenaam mens. Ik bedoel, ik haat hem niet, maar... hij is erg SAAI en is duidelijk van overtuigd dat hij slimmer is dan hij eigenlijk is (en intelligent =/= slim)
Sarita van haar kant had ik nogal graag, binnen de context van het seizoen natuurlijk. Gewoonlijk zou ik amper aandacht aan haar besteden, maar aangezien dit seizoen volgestouwd is met oninteressante, passieve schapen van mensen, kan elke vorm van drama en entertainment mij believen, en Sarita slaagde er teminste in om de anderen op stang te jagen met haar tandkwalen. (Serieus: Wie de HEL slaagt erin om een tandontsteking op te doen tijdens Survivor? Dat en de manier waarop ze die opliep zijn opzich al voldoende om haar aanwezigheid te appreciëren (dermate zwak is de imbreng van alle anderen <_< Jeezes wat haat ik deze cast)
Dit seizoen is gewoon... erg saai. Het laat me volledig onberoerd. Met uitzondering van Phillip (en Andrea, die als enige persoon die op menselijk niveau communiceert met de beste persoon in het seizoen, automatisch de tweede best persoon wordt) is er echt NIEMAND die interessant is als mens en echt entertainment OP NIVEAU brengt. Misschien Steph, ja, maar die is weg. Kristina? Weg. Francesquois? Weg. Jongens, ik heb een ongeloofelijke hekel aan Russell, maar ik zou zelfs HEM liever hebben dan al de andere saaie, humorloze zuurpruimen die nog in het spel zijn.
Dus wie kan me nu nog boeien?
Sarita - Had potentiëel (gewoon het hele idee van haar bestaan in Survivor, van haar tandvlees tot haar heksenhoed aleen al doet me giechelen), maar ze is eraan voor de moeite. Onmogelijk dat ze Matt verslaat.
Matt? - "Jesus. Jesus. Jesus. The Lord. Hallellujah" X oneindig.
Repetitief en vervelend. Hij KAN een goede underdog worden, maar heeft niet genoeg charisma daarvoor naar mijn mening... het is gewoon een saaie mens.
Ashley? - Ik was een fan tijdens afleveringen 5 en 6 waar ze de "Erinn Lobdell" was van Phillip's "Coach Wade". Maar zolang ze onzichtbazr en irrelevant blijft, kan ze me maar weinig boeien.
Natalie? - Wordt beschermd tegen Ashley's negativiteit, (Waarom doen ze dit eigenlijk? Wint ze of wat?) maar helaas maakt haar dat ook uitzonderlijk bleh als karakter.
Grant? - Een beest in proeven, en dat is alles. Whatever. Als ik dat wens te zien kijk ik gewoon naar sport op T.V.
Mike? - Knappe man, sterk en alfa, aardig en met een (ietwat stijf) gevoel voor humor, veel potentieël... maar de editors doen er NIETS mee. Hij is alleen maar een droge verteller.
Julie? - .... tja ik kan er ook niks over vertellen.
David? - Slim, maar het feit dat hij denkt dat hij slimmer is dan hij werkelijk is ligt er wel vingerdik op. Bovendien is hij ERG droog en humorloos. Volgende!
Steve? - De allersaaiste van het stel. De enige mens die er OOIT in geslaagd is om me in slaap te wiegen tijdens zijn pre-show interviews.
Mick and Jaison, indeed >_<
Rob? - Irri-irri-irri-irriterend tot en me. Repetitief, arrogant, dominant, ambetant. Daar bedank ik voor. Oh, en dat hij een goede speler is is voor mij geen reden om hem te respecteren. Het is immers de VIERDE keer dat hij dit spel speelt O_O Dan kan jij het ook zo goed als hij, hoor (tenzij je naam Russell Hantz is natuurlijk)
Blijven over: Andrea en Phillip. Andrea kan mij bekoren omdat ze een van nature vriendelijk persoon is (ookal is ze niet echt interessant) en bovendien speelt ze een individueel spel. Het feit dat ze geen schaap is dat alles doet wat Rob verlangt, is op zich al voldoende om mijn respect the verdienen. Ik hoop dat ze wint. Phillip... wel, daar hoef ik nu eens niks over te zeggen. Het spreekt allemaal voor zich ^__^
Twee op dertien. Het is echt zielig.
Waarom Probst en de zijnen dit seizoen
goed vinden, laat staan
beter dan NICARAGUA (Het beste seizoen sinds Gabon O_O) is me een volslagen raadsel.