Auteur Topic: Surviving Survivor  (gelezen 6592 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Surviving Survivor
« Gepost op: 10-02-2010, 18:54:34 »
Via deze torrent kan je Surviving Survivor downloaden. In deze extra show kijk je terug op de voorbije tien jaar Survivor. (bevat dus spoilers als je alles nog niet gezien hebt!)

Het is wel oké, maar niet supergeweldig (vond ik).

Wel schrikken om Ethan te zien... op sommige beelden zag hij er echt niet goed uit, maar alles lijkt gelukkig wel goed te gaan.

En Russel wordt naar mijn mening weer onnodig opgehemeld.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Surviving Survivor
« Reactie #1 Gepost op: 11-02-2010, 10:16:42 »
Ik vond het wel een geslaagde terugblik, kijkend naar al die oude fragmenten bedacht ik me hoe onwerkelijk veel memorabele gebeurtenissen Survivor in al die seizoenen heeft opgeleverd. En natuurlijk wat voor unieke karakters de show heeft voortgebracht. Richard Hatch is wat dat betreft een groot gemis in Heroes vs. Villains. Ik heb nog steeds de stille hoop dat Hatch ooit zal terugkeren in de Survivor-arena, misschien in een editie met alleen maar winnaars?

Russell kwam inderdaad weer nadrukkelijk arrogant naar voren in de uitzending. Daar begin ik me een beetje aan te storen want het lijkt erop dat Russell echt denkt dat hij een soort verheven status mag claimen. Dat is natuurlijk ironie ten top omdat juist die houding ervoor zorgt dat het binnenhalen van de benodigde stemmen om te winnen altijd een struikelblok voor Russell zal blijven. Ik vrees echter dat Russell ook dit seizoen weer prominent aanwezig zal zijn, hij is nu eenmaal iemand die controverse aantrekt als een magneet.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Surviving Survivor
« Reactie #2 Gepost op: 21-02-2010, 15:05:48 »
Vond het ook wel een leuke bonus.  Het opmerkelijkste is dat Hatch in het eerste seizoen direct de toon heeft gezet hoe het spel gespeeld kan/moet/zou worden.  Zijn mening op the key of survivor vond ik toch wel iets om mee rekening te houden als je ooit aan ER wilt meedoen  ::vergroot:: 

Er zijn volgens mij nog veel meer leuke en spectaculaire dingen gebeurd maar 40 minuten zijn echt te kort om alles te laten zien. 
« Laatst bewerkt op: 21-02-2010, 15:35:35 door reaver »