Auteur Topic: Survivor 7: Pearl Islands  (gelezen 63595 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #20 Gepost op: 27-12-2009, 20:15:20 »
Ik ga nu aan dit seizoen beginnen.
Maar afgaande op de meningen van jullie moet het echt een geweldig seizoen zijn.
Ik ben benieuwd...
There's no show like a reality show ;)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #21 Gepost op: 9-06-2011, 16:45:24 »
Ik ben net begonnen aan dit seizoen. Ik ga de posts hiervoor natuurlijk niet lezen om niet gespoild te worden (ook al wist ik de winnaar natuurlijk al toen de kandidaten werden voorgesteld). Maar wat ik alvast kwijt wilde is dat dit de beste eerste 10 minuten van een seizoen zijn! Eerst waren ze al op een boot genaamd Rembrandt van Rijn, maar daarna werd het alleen maar beter! :) Super start!

De vorige 2 seizoenen had ik in niet al te beste beeldkwaliteit maar dit seizoen ziet er weer acceptable uit.

Ik ben zoals misschien bekend geen groot fan van de winnaar van dit seizoen, maar misschien dat ik die persoon na het kijken van dit seizoen beter kan waarderen :)


Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #22 Gepost op: 9-06-2011, 19:01:34 »
Ik ben er zeker van dat je het geweldig zult vinden, Terloops. Haast iedere hardcore fan die ik ken heeft PI in zijn TOP 3 staan. ^__^
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #23 Gepost op: 9-06-2011, 20:23:50 »
OMG waterproeven! Ik ben helemaal happy.

En zij heeft al wat punten bij me gescoord. Niet alleen sprak ze vloeiend Spaans, ook onderhandelde ze uitermate goed. Ik denk dat een belangrijk deel van mijn eerdere afkeer van haar was, was dat ik haar altijd zag met een zuur gezicht in de modus van volledige paranoia :)

<edit>

Damn, Rupert is geweldig!

Ook de proeven die ze doen zijn een stuk leuker dan die ze tegenwoordig vaak doen, maar dat komt omdat ze veel in het water doen, wat ik een pré vind. Zeker als je bedenkt dat ze 39 dagen op het strand zitten.
« Laatst bewerkt op: 10-06-2011, 01:11:04 door Terloops »

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #24 Gepost op: 11-06-2011, 09:29:52 »
Ha ha, die gezichten als de outcasts verschijnen :)

Ik moet zeggen dat ik niet begrijp hoe Jon die vote waarbij Shawn eruit lag heeft overleefd. Uit de edit die wij zagen bleek niet waarom. Wellicht dat de alliantie waarin hij zat het belangrijk vond hem te behouden, maar ik denk dat ze hem er gewoon uit hadden moeten mikken.

De uiteindelijke winnaar is zo erg UTR dat mijn vriendin die meekijkt alweer vergeten is hoe ze heet. De afgelopen 2 afleveringen heeft ze wel geteld 1 zin op camera gezegd.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #25 Gepost op: 11-06-2011, 17:52:19 »
Tja, maar de winnaar wordt we stukken belangrijker, beter en zichtbaarder na de samensmelting. Geduld.

Minor Spoiler (Pre-merge):

Jon <3 Ik weet niet hoe hij precies die TC overleefd heeft, maar ik vermoed dat dit kwam vanwege Shawn's eerdere gedrag (waarbij hij Rupert uitlachte samen met Burton, etc). Het feit dat Shawn bovendien ook Burton wegstemde en hem verried in Aflevering 4 heeft zeker ook zijn impact gehad. (want vergeet niet: Rupert/Sandra/Christa.Trish wistten niet dat Fairplay dubbel spel speelde met hen en Shawn/Michelle/Burton. De Drakes dachtten allemaal dat Jon aan hun kant stond vanaf het begin en hadden dus ook geen idee dat hij niet te vertrouwen is - en voor Shawn en Michelle kwam de revelatie te laat.)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #26 Gepost op: 11-06-2011, 21:07:32 »
Net de aflevering gezien waar Rupert eruit vliegt (een thread over dit seizoen heeft bevat spoilers over dit seizoen nietwaar). De uiteindelijke winnaar was echt volledig clueless en had het volledig niet zien aankomen. Hieruit kan in concluderen dat er nog wat allianties gaan sneuvelen voor het einde. Maar tot nu toe heb ik nog niks geweldigs qua strategie gezien, alhoewel de afluisteractie wel prima was.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #27 Gepost op: 11-06-2011, 22:23:59 »
Bah, Ik persoonlijk geloof niet dat Sandra volledig onwetend was over Rupert's nakende blindside. Ze heeft inderdaad de neiging om iedereen af te luisteren, dus technisch gezien kan ze het niet geweten, of op z'n minst niet vermoed hebben.

Ik ben natuurlijk niet 100% zeker, maar ik vermoed dat het DAAROM is dat ze tegen Fairplay gestemd had. Ze heeft er anders absoluut niet bij te winnen, en ik weiger te geloven dat iemand in staat is om zoiets stom te doen... tenzij ze daarmee hoopte haar eigen vel te redden bij de volgende rondes. (Met succes)

Ze is geen goede strategische speler, dat geef ik toe, maar ze heeft toch haar sterke punten. Ze is ENORM goed in het sociale gedeelte van het spel. Ze bezit erg veel mensenkennis en weet er altijd voor te zorgen dat iedereen weet waar ze staat (wat belangrijk is omdat dit haar betrouwbaar en minder bedreigend maakt) en haar respecteert vanwege haar (vaak brutale) eerlijkheid.

Sandra is zonder enige twijfel mijn favoriete vrouw op Survivor ooit. Ooit. Ze is zo hilarisch <3
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #28 Gepost op: 12-06-2011, 11:30:31 »
Als ik een geschikt tooltje had, had ik het stukje dat ze toegeeft volledig verrast te zijn even kunnen uitknippen en hier posten.

Ik geloof wel dat ze die skills heeft maar tot episode 10 heeft ze eigenlijk nog bitter weinig gedaan. Rupert doet eigenlijk het meeste alliantie werk en is constant in beeld. Het is net alsof de productie ook alweer is vergeten dat ze gewonnen had toen ze de edit van episode 2-9 in elkaar flansten.

Ik hoop wel meer van haar te zien (zou toch moeten lukken nu er steeds minder mensen te filmen zijn) om mij iig het gevoel te geven dat ze een terechte winnaar is. Ik heb het idee dat wat erin zit bij haar pas nu eruit zal komen nu de grote bliksemafleider Rupert eruit ligt.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #29 Gepost op: 15-06-2011, 23:07:20 »
Net het seizoen uitgekeken.

Uiteindelijk wel een terechte winnaar, maar ik vind dat ze vooral veel geluk heeft gehad dat ze gewonnen heeft. Ze geeft zelf in de final tribal council toe en later ook in de reunion. Er was gelukkig steeds iemand met een grotere target en ik was maar wat blij om mijn vote aan de rest te geven zodat ik het niet was. Ze zegt 'ik probeerde het steeds 3 dagen langer vol te houden'. Niet echt een strategisch iemand. Pas aan het einde (het moment dat Burton eruit gaat) begint ze echt pas strategisch op te bloeien.

Ze had ook geluk dat de 2 mannen zo ontzettend arrogant waren ('de dames hebben samen nog niet een brein om een fatsoenlijke tactiek uit te denken') en daardoor veiliger dachten te zijn dan ze waren.

En wat een domme keuze van Lillian om Sandra mee te nemen naar de finale .. Misschien dat Jon toch gelijk had wat Lillian en Darrah betreft. Ook gaat Jeff in op mijn theorie dat het (statistisch) gunstig is om als niet-immunity winnaar de finale in te gaan. Het staat na die seizoen op 5-2 voor niet-immunity-winnaars.

Wel een erg leuk seizoen. Ook de proeven aan de start (water) konden mijn goedkeuring wegdragen.

Nog even over die Darrah. Er werd steeds gezegd dat zij een power player was omdat ze 3 immunities achter elkaar won .. echter .. ze won 1 omdat ze als 5e!! een paar woordjes goed had (de rest werd gediskwalificeerd), daarna had ze wat geluk met musketschieten en bij de laatste proef bleken haar armjes zo smal dat ze de sleutel uit de buis kon halen zonder ze omhoog te brengen met water. Ik zou als deelnemer tegen die laatste proef geprotesteerd hebben. Dan kan je net zo goed als immunityproef een weegschaal tevoorschijn brengen en zeggen 'wie het lichtste is, wint immunity'...





Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #30 Gepost op: 16-06-2011, 00:20:50 »
Wel, Sandra is meer een "Character" dan een "Player", maar voor mij is dit alleen een plus. (Gameplay kan interessant zijn, maar slechts als dit het spel gevariëerder of spannender maakt. Characters zijn, of je hen graag hebt of niet, ALTIJD entertainend, en dat is het belangrijkste).

Ik persoonlijk vind haar geen slechter winnares. Ze heeft moeite om de eindjes aan elkaar te knopen op strategisch vlak, maar haar zogenaamde "Social Game" is PER-FECT. Bovendien heeft erg veel inzicht in de persoonlijkheid van anderen, wat haar in staat stelde om bv Tijuana het gespek tussen Burton/Fairplay af te luisteren, Lil te overtuigen om haar naar het eind te brengen, Fairplay succesvol te beliegen bij de F5 enzovoort. Ze is goed. Erg goed. Twee Millioen Dollar Goed.

Yep, Darrah wordt zwaar overschat. Ik vind haar eigenlijk vrij oninteressant, overschat en lethargisch.

En ten slotte: Cast Ranking Time:

1. Sandra - Verschrikkelijk in proeven <3 Noemt iedereen in de buurt een "MF'er" <3 Strategiëen gebaseerd op wraak <3 En ondanks dit alles is Sandra de enige persoon die het spel tweemaal gewonnen heeft. God, wat hou ik van dit spel.

2. Fairplay - Zonder enige twijfel, de allerbeste shurk uit Survivor. Alles wat Fairplay deed was kick-ass en fun. Eat this, Russhole!

3. Lilly - In het Engels: "A Trainwreck" Alles wat Lil deed was grappig. Vooral omdat ze OVERAL bij moest huilen, zelfs op momenten dat ze blij moest zijn  ::rofl:: (zoals de Reward die ze won bij de F8 en de F7 proef en de brieven die ze ontving bij de F4)

4. Rupert - PIRupert liefde is simpel en haast vanzelfsprekend. Hier is hij teminste nog "echt", nog voor dat zijn success hem naar het hoofd steeg.

5. Trish - Trish verliezen voor de samensmelting, en vooral in de omstandigheden van haar exit is zowel frustrerend als episch.
Ze was slim, aardig en een goede speelster die het eigenlijk aandurfde om Rupert weg te stemmen! Respect voor dat, want daar zijn ballen voor nodig! Ik had zo graag gehad dat we van haar meer gezien hadden. :(

6. Ryno - Ik had hem graag, maar niet voldoende voor de TOP 4, sorry!

7. Burton - Ik weet niet waarom, maar ik mag hem wel. Hij wordt bovendien echt zwaar onderschat als speler.

8. Tijuana - In een ander seizoen zou Tijuana één van mijn favorieten zijn geweest... maar ik heb altijd al weinig aandacht aan haar geschonken omdat er een aantal mensen in dit seizoen zijn die ik ECHT keigraag heb... Verder dan "potentiëel interessant" komt het voor mij niet.

9. Skinny Ryan - lolnerd.

10. Michelle - Michelle was een willekeurige favoriet van mij, maar om eerlijk te zijn... echt veel heeft ze niet gedaan.

11. Darrah - Veel mensen geven om Darrah. Ik niet. Saai, onzichtbaar, geen persoonlijkheid, oninteressant.... volgende!

12. Nicole - meh

13. Christa - Enorm irriterend. Godjongens die godverse STEM van haar! >__<

14. Shawn: Ik ken mensen die van Shawn houden... Ik ben niet zo iemand. Het voornaamste gevoel dat hij in mij opbracht was irritatie. Of om het te zeggen met een Fairplay quote: "[BLEEP] YOU!"

15. Osten - Ronduit onuitstaanbaar. Elke keer dat hij in beeld verscheen had ik zeer veel goesting om te fast-forwarden naar de eerstvolgende scène.

16. Andrew - Wat een afgrijselijke, elitistische, zelfgenoegzame zak. IK HAAT HEM.

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #31 Gepost op: 16-06-2011, 11:15:24 »
Bovendien heeft erg veel inzicht in de persoonlijkheid van anderen, wat haar in staat stelde om bv Tijuana het gespek tussen Burton/Fairplay af te luisteren, Lil te overtuigen om haar naar het eind te brengen, Fairplay succesvol te beliegen bij de F5 enzovoort. Ze is goed. Erg goed. Twee Millioen Dollar Goed.

Ik geloof niet dat zij Lil heeft overtuigd, maar dat het kwam door een samenloop van omstandigehden. A) Zij had gewoon geen clue hoe haar kansen lagen. B) Zij vond dat iemand die een levenstijl zoals zij had moeder, huisje boompje beestje het geld meer verdiende dan Jon.


En ten slotte: Cast Ranking Time:

1. Sandra - Verschrikkelijk in proeven <3 Noemt iedereen in de buurt een "MF'er" <3 Strategiëen gebaseerd op wraak <3 En ondanks dit alles is Sandra de enige persoon die het spel tweemaal gewonnen heeft. God, wat hou ik van dit spel.
Ik ben gewoon niet zo'n fan van mensen die UTR spelen en winnen. Ze is wel een terechte winnaar (iig van de final 5) maar ik ben zeker geen aanhanger van de theorie "degene die wint was het beste".

2. Fairplay - Zonder enige twijfel, de allerbeste shurk uit Survivor. Alles wat Fairplay deed was kick-ass en fun. Eat this, Russhole!
Ik vond het een beetje een sukkel en zijn gedrag wat over de top, maar hij had zeker strategische skills en het had entertainment factor.

5. Trish - Trish verliezen voor de samensmelting, en vooral in de omstandigheden van haar exit is zowel frustrerend als episch.
Ze was slim, aardig en een goede speelster die het eigenlijk aandurfde om Rupert weg te stemmen! Respect voor dat, want daar zijn ballen voor nodig! Ik had zo graag gehad dat we van haar meer gezien hadden. :(
Ik heb altijd het idee dat jullie naast de afleveringen nog andere input krijgen, want Trish was te weinig in beeld om op mij een blijvende indruk te maken.

7. Burton - Ik weet niet waarom, maar ik mag hem wel. Hij wordt bovendien echt zwaar onderschat als speler.
Hij liet zich strategisch wel voortdurend leiden door Jon. Dat vind ik een enorm minpunt. Verder wel een leuke vent en goed in de proeven.

13. Christa - Enorm irriterend. Godjongens die godverse STEM van haar! >__<
Die stem :) (maar ik vind dat je het dan ook over dat onverstaanbare zuiderse accent van Darrah moet hebben) Maar ze heeft wel dezelfde baan als ik en ze zat in de alliantie die ik steunde dus ik was wel voor haar. Minpuntje: het lukte haar niet om de rest te overtuigen dat zij die vissen niet had weggegooid. Ik weet zeker dat ik dat wel had gekund in haar situatie. Als ik het gevoel heb dat mij onrecht wordt gedaan kan ik dat heel duidelijk overbrengen. Ik vond een beetje gaan huilen niet erg overtuigend.

15. Osten - Ronduit onuitstaanbaar. Elke keer dat hij in beeld verscheen had ik zeer veel goesting om te fast-forwarden naar de eerstvolgende scène.
Ik ga ervanuit dat ze hem en zijn fakkel na afloop zo slecht behandelden om toekomstige spelers te overtuigen om niet zomaar op te geven. Dat is in potentie immers een fiasco voor de productie als opeens allerlei mensen opgeven omdat ze niet verder willen terwijl er nog 11 afleveringen moeten worden opgenomen. Ik wil niet discrimineren, maar is het jullie wel eens opgevallen dat bijna alle gekleurde mensen die meedoen niet/nauwelijks kunnen zwemmen? (Osten en Sandra)

16. Andrew - Wat een afgrijselijke, elitistische, zelfgenoegzame zak. IK HAAT HEM.
Ik vond hem eigenlijk best leuk. Hij was alleen te star in zijn denken zodat hij strategische fouten maakte. In zijn kamp hield hij als enige de moed erin ook al stonden ze initieel 0-6 in proeven.

« Laatst bewerkt op: 16-06-2011, 11:19:29 door Terloops »

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #32 Gepost op: 16-07-2011, 11:25:23 »
Ik wil niet discrimineren, maar is het jullie wel eens opgevallen dat bijna alle gekleurde mensen die meedoen niet/nauwelijks kunnen zwemmen? (Osten en Sandra)

Haha, is me inderdaad ook opgevallen. Sean had niks met water, Gervase ook niet (?).
1. Sandra - Verschrikkelijk in proeven <3 Noemt iedereen in de buurt een "MF'er" <3 Strategiëen gebaseerd op wraak <3 En ondanks dit alles is Sandra de enige persoon die het spel tweemaal gewonnen heeft. God, wat hou ik van dit spel.

Hier kan wel een spoiler overeen. Jammer dat ik nu weet dat ze nog een keer heeft gewonnen.

--

Van de series 1-7 die ik tot nu heb gezien vond ook ik Pearl Island de boeiendste.
Alleen het piratenmuziekje al  ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #33 Gepost op: 24-12-2013, 22:08:26 »
Next up, wat ik hou ik toch van vakantie ;D ::hypocriet::.

Ik weet dat Sandra heeft gewonnen, want ik heb HvsV al gezien. Maar ik vind het met het piratenthema nu al boeiend en leuk ;D. En ik ben natuurlijk benieuwd naar Fairplay want in Micronesia was ie zo snel weg.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #34 Gepost op: 24-12-2013, 22:43:42 »
Oké, toch iets te ver gelezen. Dit is ook mijn volgende seizoen. Maar nu weet ik geloof ik al wie gewonnen heeft.  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #35 Gepost op: 25-12-2013, 12:36:35 »
Oké, toch iets te ver gelezen. Dit is ook mijn volgende seizoen. Maar nu weet ik geloof ik al wie gewonnen heeft.  ;D
::rofl::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #36 Gepost op: 28-12-2013, 21:16:30 »
Super seizoen ::bravo:: Sandra heeft hier wel veel geluk gehad een paar keer, maar toch goed gespeeld.

De outcast twist was echt geweldig :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #37 Gepost op: 28-12-2013, 21:56:44 »
De outcast twist was echt geweldig :).

 :o  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #38 Gepost op: 28-12-2013, 22:30:25 »
:o  ::ohno::
We gaan niet weer deze discussie hebben hé?  ;D

Oh en ik vind Christa helemaal geen irritante stem hebben, ik vond Christa leuk. Darrah, die had pas een irritante stem! Ze klonk alle afleveringen verveeld.....zo zag ze er trouwens ook uit ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 7: Pearl Islands
« Reactie #39 Gepost op: 28-12-2013, 23:55:39 »
We gaan niet weer deze discussie hebben hé?  ;D

Oh en ik vind Christa helemaal geen irritante stem hebben, ik vond Christa leuk. Darrah, die had pas een irritante stem! Ze klonk alle afleveringen verveeld.....zo zag ze er trouwens ook uit ::).

neejoh, je leert het toch nooit  ;D

En zou jij niet verveeld zijn op zo'n eiland?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.