Auteur Topic: Survivor 6: The Amazon  (gelezen 31695 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Survivor 6: The Amazon
« Gepost op: 23-07-2009, 19:56:08 »

Survivor 6: The Amazon


In dit zesde seizoen van Survivor trekken de kandidaten naar het grootste regenwoud op aarde, verantwoordelijk voor 15% van de zuurstof ter wereld. Het is de meest mysterieuze plaats op de wereldbol: The Amazon.

Voor de eerste keer in Survivor worden de kandidaten in dit zesde seizoen verdeeld in een mannenkamp en een vrouwenkamp. Deze reeks staat ook bekend voor de eerste deelname ooit in reality tv van een kandidaat met een handicap.

De hele reeks staat op Youtube, maar via MIRC kan je ze ook allemaal nog downloaden en tevens vond ik een nog actieve torrent voor het volledige seizoen. Meer info vind je op deze pagina.

Hier kan je napraten over deze 6e reeks. Of bekijk hem nu en kom daarna vertellen wat je er van vond.
« Laatst bewerkt op: 16-08-2009, 21:08:29 door Robbieazerty »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #1 Gepost op: 30-07-2009, 11:17:24 »
geweldig ::bravo::

Ik ben hier nu mee bezig, vanmiddag ofzo ga ik aflevering 6 kijken.
ik vind kristie erg leuk!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #2 Gepost op: 1-08-2009, 09:39:38 »
Ik vond Kristie ook leuk. Jenna en Heidi vond ik niet zo leuk. En Rob C zei me hier nog niet zo veel maar in de All Stars vond ik hem leuker.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #3 Gepost op: 16-08-2009, 01:20:30 »
Heb 3 afleveringen gezien en vind het wel ok. 

Iedereen een eigen machete aan de gordel is wel  ::ok:: (misschien een hint voor de productie van ER voor volgend jaar  ::jaja:: )

De 3 die al mochten inpakken hadden niet veel inbreng dus dat was wel rechtvaardig.



Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #4 Gepost op: 16-08-2009, 21:09:38 »
Heb van deze reeks nu ook de pagina afgewerkt. Je kan hem hier vinden. (ook de eerste post van dit topic is aangepast)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #5 Gepost op: 16-08-2009, 23:38:29 »
vanavond weer een reeks afgewerkt  :P

De final 2 waren wel verdient maar had liever de andere persoon zien winnen.

in het algemeen vond ik het een mooi seizoen met toffe proeven en toch enkele interessante figuren.



Volgende week begin ik met Pearl Islands


Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #6 Gepost op: 17-08-2009, 20:13:43 »

Volgende week begin ik met Pearl Islands


Geweldig seizoen! Veel kijkplezier :)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #7 Gepost op: 17-08-2009, 22:40:05 »
vanavond weer een reeks afgewerkt  :P

De final 2 waren wel verdient maar had liever de andere persoon zien winnen.

in het algemeen vond ik het een mooi seizoen met toffe proeven en toch enkele interessante figuren.



Volgende week begin ik met Pearl Islands


laat me weten als je aan seizoen 8 begint. Dan kunnen we die misschien tegelijk bekijken. ik ben nu bijna aan het einde van seizoen 7. Is misschien wel leuk om die dan tegelijk te kijken

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #8 Gepost op: 18-08-2009, 11:29:20 »
Seizoen 7 is echt geweldig. Ik heb zelf net seizoen 8 afgerond en ben nu halverwege seizoen 9. Vervelen doet het nooit  ::tandpastasmiley::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #9 Gepost op: 18-08-2009, 14:51:57 »
laat me weten als je aan seizoen 8 begint. Dan kunnen we die misschien tegelijk bekijken. ik ben nu bijna aan het einde van seizoen 7. Is misschien wel leuk om die dan tegelijk te kijken

Dit weekend heb ik de 7de reeks wel verslonden denk ik en het weekend erop zal all stars aan de beurt zijn  ;D  nu ik kijk wel ineens een aflevering  of 4, 7 of zelfs 10 na elkaar.  ::trots::

Tussendoor zie ik telkens een aflevering van Survivor Fiji daar zit ik bij aflevering 10 ofzo.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #10 Gepost op: 18-08-2009, 15:53:04 »
Dit weekend heb ik de 7de reeks wel verslonden denk ik en het weekend erop zal all stars aan de beurt zijn  ;D  nu ik kijk wel ineens een aflevering  of 4, 7 of zelfs 10 na elkaar.  ::trots::

Tussendoor zie ik telkens een aflevering van Survivor Fiji daar zit ik bij aflevering 10 ofzo.
klinkt mij heel erg bekend in de oren :P. Heb het de laatste paar dagen beetje druk gehad dus toen moest ik het met minder doen :(

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #11 Gepost op: 18-08-2009, 22:55:57 »
Hihi, zo was ik ook bezig. Heb de reeks en het feit dat je het kon downloaden pas ontdekt toen het in zijn zevende reeks bezig was. Toen kwam het ineens ter sprake in de Belgische pers door
Citaat
de leugen van Jonny Fairplay over z'n dode oma.
Toen mertke iemand op dat je zoiets kon downloaden. Ik zat toen nog met een erg strak limiet en een vriendin heeft toen de voorbije reeksen gedownload en ik heb ze ook in recordtempo uitgekeken :)

Daarna idem met Amazing Race waar ik tijdens reeks 5 er in viel.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #12 Gepost op: 19-08-2009, 10:07:18 »
ik ben wel eens begonnen in reeksen van amazing race, maar dan had ik het een beetje te druk om het echt goed te blijven kijken. Dan keek ik namelijk ook the mole en lost en weet ik wel allemaal niet :P

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #13 Gepost op: 17-12-2009, 02:46:18 »
Na 1 aflevering vond ik deze reeks als leuker als heel seizoen 5!
Ben nu bij aflevering 4 en nog steeds een geweldig seizoen,
ben echt gigantisch benieuwd naar de final 2!
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #14 Gepost op: 17-12-2009, 10:10:53 »
Op de 1 of andere manier is dit seizoen me toch niet echt bij gebleven. Vond ik toch echt 1 van de mindere  ;)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #15 Gepost op: 17-12-2009, 10:17:27 »
Op de 1 of andere manier is dit seizoen me toch niet echt bij gebleven. Vond ik toch echt 1 van de mindere  ;)

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Als we het hebben over de seizoenen tot Pearl Islands vind ik Amazon eigenlijk de beste. Een leuk stel kandidaten.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
En de eerste keer mannen tegen de vrouwen, waarbij het ook gelijk een mooi seizoen oplevert (i.t.t. iets als Vanuatu). Daarbij is het ook nog eens een mooie, mysterieuze omgeving. Mooi seizoen, hoor, Amazon!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #16 Gepost op: 17-12-2009, 11:20:04 »
Ja ik weet dat veel mensen het niet met me eens zijn. En ja, als je gaat kijken van seizoenen tot Pearl Islands..

Pearl Islands was natuurlijk erg vet. Maar inderdaad, Thailand en Marquesas zijn wat mij betreft ook minder leuk als Amazon. Africa is ook niet echt bijzonder, maar toch wel leuk.

Maar de seizoenen die hierna komen zijn wat mij betreft veel beter/leuker als Amazon.


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #17 Gepost op: 20-12-2009, 21:34:38 »
Bij Amazon vond ik het lastig om een favoriet te kiezen, niemand was écht leuk dit seizoen. Maar ik heb het pasgeleden teruggekeken en er waren toch wel een hoop mooie dingen en goede karakters, alleen iets teveel villains.
Nog even niks.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #18 Gepost op: 27-12-2009, 20:14:03 »
Ben net klaar met het kijken van de finale.
Christy blijft mijn favoriet,
ik vind haar geweldig om naar te kijken.
Verder maakte Deena de afleveringen ook erg leuk,
net als Rob.
De final toe vond ik niet helemaal terrecht,
maar opzich, als je er zit heb je het verdient.
En wie van de 2 won maakte me niet zo heel veel uit,
want echt leuk waren ze naar mijn mening allebei niet...
There's no show like a reality show ;)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #19 Gepost op: 9-06-2011, 14:40:49 »
Net dit seizoen gekeken.

Leuk seizoen. Vooral de commentaren van Rob tussendoor. Ik heb nog niet eerder iemand zo vaak van alliantie zien wisselen :)

Dom van Christie dat ze niet duidelijk maakte welke alliantie ze zou steunen. Wie weet of het dan anders was gelopen.

Ik begrijp de keuze van de juryleden niet zo goed. Zeker de stem van Rob, Deena en Christie niet. Die had ik ook anders verwacht en dat had dan ook een andere winnaar opgeleverd.

Of de taktiek van Matthew slim was (verliezen in de laatste proef om zo gekozen te worden voor de finale) weet ik niet. Ik wil nog altijd een keer de statistieken opduikelen van hoe vaak degene die mag bepalen wie er naast hem in de finale staat wint tov degene die dan mee mag de finale in. Uit mijn hoofd weet ik wel een paar voorbeelden van gekozen personen die toch wonnen van de laatste met immuniteit.