Auteur Topic: Survivor 15: China  (gelezen 38310 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Survivor 15: China
« Gepost op: 30-06-2009, 22:14:28 »
Ik heb alle pagina's nog niet klaar, dus ik start het even zo en dan kan ik later deze post nog editten. :)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 15: China
« Reactie #1 Gepost op: 30-06-2009, 22:48:56 »
Haha oké dan!

Nou ik heb dus 9 en een halve aflevering hier van gezien. Best leuk! Een aantal leuke karakters, en leuke twists.

Alleen zoals ik al zei in het topic van Borneo: Mijn 10e aflevering is 'kapot'!! Ik baal er verschrikkelijk van. Ben op het moment aflevering 10 nogmaals aan het downloaden... op hoop van zegen!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 15: China
« Reactie #2 Gepost op: 1-07-2009, 11:49:50 »
Ik vond dit ook een heel leuk seizoen. De verborgen idol was er ook wel leuk verborgen. :)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 15: China
« Reactie #3 Gepost op: 2-07-2009, 11:44:31 »
Pff.. het lijkt wel of elke episode 10 van China die fout heeft!!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 15: China
« Reactie #4 Gepost op: 2-07-2009, 12:46:14 »
Kun je anders eens aangeven op welke minuut hij die problemen geeft. Ik kan me ook vagelijk iets van een dergelijk probleem herinneren, maar ik kan het nu niet terugvinden.
China vond ik een mooi seizoen. Volgens mij was er toen nog geen Ponderosa. Wel heeft Jeff Probst een serie 'Behind the Scenes'-filmpjes gemaakt, die ik erg leuk vond om te bekijken. Zie voor meer info, dit topic.
« Laatst bewerkt op: 2-07-2009, 12:47:58 door honeymaker »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 15: China
« Reactie #5 Gepost op: 2-07-2009, 13:11:13 »
De problemen beginnen bij minuut 30:00  >:(

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 15: China
« Reactie #6 Gepost op: 2-07-2009, 13:22:41 »
Mijn versie van aflevering 10 heeft helemaal nergens last van. Ik kan wel eens even kijken of ik hem 'vertorrent' kan krijgen voor je.
Post anders voor de zekerheid even de naam van de laatste afvaller tussen spoiler-tags. Dan weet ik in ieder geval zeker dat we het over dezelfde aflevering 10 hebben  :)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 15: China
« Reactie #7 Gepost op: 2-07-2009, 13:34:22 »
Ok, de laatste afvaller was
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
  ;)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 15: China
« Reactie #8 Gepost op: 2-07-2009, 13:43:41 »
Dan hebben we het inderdaad over dezelfde. Het zou lullig zijn om weer helemaal voor niets een verkeerde aflevering te downloaden.
Bijgaand de torrent-file!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 15: China
« Reactie #9 Gepost op: 2-07-2009, 14:11:58 »
Hey dankje! Maar moet jij dan niet Seeden ofzo? :P Want er gebeurd niks  ;)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 15: China
« Reactie #10 Gepost op: 2-07-2009, 14:24:34 »
Ik seed ook, maar ik zie jou maar niet als peer verschijnen. Misschien heb ik wat bestanden door elkaar gehaald. Probeer het nog eens met bijgevoegde torrent. Als het dan niet werkt, moet ik het probleem elders zoeken.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 15: China
« Reactie #11 Gepost op: 2-07-2009, 17:39:06 »
Ik kom net terug, en probeer het nu. Maar er gebeurd nog niks  ;) Bedankt voor het helpen trouwens  ::bravo::

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 15: China
« Reactie #12 Gepost op: 2-07-2009, 19:12:25 »
Hmmm, vreemd. Misschien iets met de firewall in mijn router. Ik krijg het in ieder geval niet aan de praat.
Intussen heb ik hem ingepakt in vier rar-bestanden, die ik nu aan het uploaden ben naar Rapidshare. Nog even geduld dus.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 15: China
« Reactie #13 Gepost op: 4-07-2009, 12:42:06 »
Hmmm, vreemd. Misschien iets met de firewall in mijn router. Ik krijg het in ieder geval niet aan de praat.
Intussen heb ik hem ingepakt in vier rar-bestanden, die ik nu aan het uploaden ben naar Rapidshare. Nog even geduld dus.

Hartstikke bedankt Honeymaker!  ::bravo::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 15: China
« Reactie #14 Gepost op: 5-07-2009, 16:43:45 »
Nadat (dankzij Honeymaker  ;D) mijn aflevering 10 gefixt was heb ik direct alles maar gekeken  ::love::
Het was weer een leuk seizoen, met leuke twists. Vooral de mooie plaats waar de hidden immunity idol(s) waren  ;)

Ik ben wel blij met de uiteindelijke winnaar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 15: China
« Reactie #15 Gepost op: 6-07-2009, 22:45:46 »
Het hele immunity idol fiasco met Frostie was hilarisch (die 2 die het stiekem wilden pakken en hij kwam er dan ineens aan van "Hey wat heb je daar? Leuk, mag ik eens kijken!")  ::rofl::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 15: China
« Reactie #16 Gepost op: 7-07-2009, 00:13:18 »
Haha ja idd! En de foute idol van Jaime  :-X

Ik vond trouwens wel dat de challenges een beetje saai waren. Het leek wel dat ze helemaal geen fysieke challenges hadden? (vooral bij individual) Misschien wel omdat James toch al 2 idols had  :P Snel andere proeven verzinnen en opstellen haha.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 15: China
« Reactie #17 Gepost op: 7-07-2009, 23:28:29 »
Haha ja idd! En de foute idol van Jaime  :-X

Ik vond trouwens wel dat de challenges een beetje saai waren. Het leek wel dat ze helemaal geen fysieke challenges hadden? (vooral bij individual) Misschien wel omdat James toch al 2 idols had  :P Snel andere proeven verzinnen en opstellen haha.

Dat is de laatste seizoenen een beetje een tendens aan het worden volgens mij, het merendeel van de fysieke uitdagingen vindt plaats voor de samensmelting. Dat is wel begrijpelijk maar toch vind ik het jammer. Ik mag namelijk graag naar een fysieke uitputtingsslag kijken. Het brengt veel meer spanning en kijkplezier met zich mee dan het oplossen van de zoveelste puzzel.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 15: China
« Reactie #18 Gepost op: 6-09-2009, 17:56:26 »
Vandaag ook het laatste van deze reeks uitgekeken  ;D

Leuke proeven, best wel interessante cast. Mijn favorieten waren Amanda, James, Ashley en Frosty



Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 15: China
« Reactie #19 Gepost op: 6-09-2009, 18:47:54 »


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Haar aandoenlijke verhaal waar ze dat aanzienlijke bedrag voor kreeg was gelogen.