Auteur Topic: Survivor 3: Africa  (gelezen 67729 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #60 Gepost op: 10-05-2014, 18:29:37 »
Jup dat wel indd, maar ja die sfeer ken je na een aflevering of 3 ook wel :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #61 Gepost op: 10-05-2014, 20:09:18 »
Top dat je alles op volgorde kijkt! Heb ik jaren geleden ook gedaan en daar ben ik echt blij om! Enjoy  ::ok::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #62 Gepost op: 10-05-2014, 20:56:36 »
Thanks, komt goed :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #63 Gepost op: 17-02-2015, 23:31:34 »
Net klaar met dit seizoen (ik kijk alles op volgorde, niet dat het me ineens wel een goed idee leek om dit seizoen te gaan kijken. Over een jaar of 3 verwacht ik wel bij te zijn) en Afrika zelf is wel vet maar ik vond Borneo en Australian Outback leuker. Deze cast was op Big Tom en misschien dan nog Lex na ronduit saai. Als er interessante kandidaten tussen zaten zijn die te vroeg afgevallen want ik kan er verder geen verzinnen.

Als final 2 had ik liever
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik had Africa vorige keer echt heel slecht gevolgd en de helft van de afleveringen niet gezien. Dit klopt ongeveer allemaal niet :P

Sws vind ik Africa nu echt veel leuker. En ik dacht dat Lex alleen stom was in AS maar hier dus ook al :P

Maar dit seizoen heb ik dus maar even een rewatch gegeven en daar ben ik echt blij mee. Africa is superleuk :D

Clarence, Tom, Kelly en heel Samburu ::love:: ::love:: ::love:: (zelfs de Younger Samburu Alliance want dankzij hun was hun tribe zo'n mess :D)

De grootste ontdekking was wel Kelly ::love:: Lex hater ::bravo:: (damn you Brandon)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #64 Gepost op: 26-04-2020, 19:11:05 »
Ik vond Lex wel oké, soms een beetje vervelend maar ach er zijn ergere spelers geweest (Boston Rob  ::kots::)

Vond vooral T-Bird en Lindsey leuk, daarnaast een terechte sympathieke winnaar.

En gaaf dat ze daadwerkelijk 5 meter van leeuwen, olifanten etc. verwijderd sliepen.  ::ok::
Frankje Lapi

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #65 Gepost op: 29-04-2020, 19:09:59 »


En gaaf dat ze daadwerkelijk 5 meter van leeuwen, olifanten etc. verwijderd sliepen.  ::ok::

Er moest altijd iemand wakker blijven bij het vuur om de dieren te verjagen.

Fun Fact: Mark Burnett was na dag 1 razend op het kamp van Ethan en Lex (Boran). Zij hadden hun afsluiting niet hoog gemaakt en Burnett wou niet dat de crew gevaar liep in het kamp.

Ethan was mijn eerste winner pick die won, en nog altijd een van mijn favorieten
klaar voor de strijd

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #66 Gepost op: 30-03-2021, 20:31:59 »
Ik heb genoten van dit seizoen van Survivor, maar alleen de pre-merge, waar de geweldige setting tussen de olifanten en leeuwen centraal stond, en waar Samburu nog meedeed, want wat was dat een topteam: zo perfect verdeeld.
En hoewel ik Silas het leuk vond spelen, was het vermakelijk dat z’n hoogmoed plots werd afgestraft door de eerste tribe switch (het is wel afschuwelijk wat Silas later gedaan heeft :-\\).
Daarentegen, na de merge hebben mijn favoriete spelers het compleet vernaggeld (sorry Brandon, maar je hebt het echt verpest voor jezelf en de rest van Samburu) waardoor op een rijtje het leuke Samburu voorspelbaar werd weggestemd. Blijft het verschikkelijke Boran over >:(. Tom en Lex vond ik uiterst irritant. En in de finale won Ethan ook nog eens, wat me maar een saaaaaie keuze leek. Kim Johnson had tenminste nog iets om te vertellen.

Favorieten: Brandon, Kim Powers, Teresa ::love::

Ik vond dit seizoen minder leuk dan de voorgaande twee, wat vooral kwam doordat de verkeerde mensen de overhand kregen in het spel. De leuke spelers, de pre-merge en de setting waren top, wat het toch een redelijk seizoen maakt. :)

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #67 Gepost op: 30-03-2021, 20:52:48 »
Afrika is net mijn favoriet omdat Ethan mijn favoriete speler was. (samen met Lex/Tom). Ik vond het kamp van Brandon/Kim/Lindsay en Silas net heel onsympathiek tegen de andere uit hun kamp en daardoor heb ik ze nooit terug leuk gevonden.

Het kan een troost zijn dat Ethan met zijn geld net een organisatie opgericht die in Afrika heel veel goede dingen doet. (net daarom vind ik hem nog leuker)
klaar voor de strijd

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #68 Gepost op: 30-03-2021, 21:00:54 »
Wow, precies het tegenovergestelde eigenlijk ;D

Ik snap wel waarom je Ethan leuk vind, als persoon lijkt hij me hartstikke vriendelijk. Als speler vond ik ‘m maar wat saai. Hij had niks anders te vertellen bij de Final Tribal Council dan dat hij loyaal en eerlijk was geweest. Maar dat zijn wel meer mensen. Wel mooi dat hij die organisatie heeft opgericht, beter kan je het prijzengeld niet gebruiken ::ok:: ::respect::

Toen ze de meerderheid kregen waren ze inderdaad niet heel aardig nee. Maar als niet Clay maar Lindsey was afgevallen hadden ‘de ouderen’ ook zo gedaan denk ik.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #69 Gepost op: 30-03-2021, 21:25:04 »
Wow, precies het tegenovergestelde eigenlijk ;D

Ik snap wel waarom je Ethan leuk vind, als persoon lijkt hij me hartstikke vriendelijk. Als speler vond ik ‘m maar wat saai. Hij had niks anders te vertellen bij de Final Tribal Council dan dat hij loyaal en eerlijk was geweest. Maar dat zijn wel meer mensen. Wel mooi dat hij die organisatie heeft opgericht, beter kan je het prijzengeld niet gebruiken ::ok:: ::respect::

Toen ze de meerderheid kregen waren ze inderdaad niet heel aardig nee. Maar als niet Clay maar Lindsey was afgevallen hadden ‘de ouderen’ ook zo gedaan denk ik.

Ethan is de eerste ooit die kwam met het idee om met opzet verliezen om de teamgenoten aan de andere kant te redden. (dat heeft hij volgens mij niet gezegd).

Als Carl had gewonnen zou de jonge garde ook weggestemd zijn, maar mss met minder arrogantie.
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #70 Gepost op: 31-03-2021, 14:32:43 »
Als je Ethan al een saaie winnaar vindt, sterkte dan alvast  ;D

Africa vond ik een erg goed seizoen  ::jaja:: mede door de winst van Ethan juist
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #71 Gepost op: 30-11-2021, 03:32:41 »
En dan kan je verder met je alles van cbs watch! ::bravo:: Leuk seizoen, als is het alleen al omdat de locatie echt fantastisch is ::bravo:: Afrika is echt zo mooi!

De cast was wel oke, erg leuke mensen zoals een Ethan, Tom, Teresa, de heerlijke Villain brandon echt wat een shady bitch and  i love it ::rofl::. Silias vond ik ook wel erg leuk. Ook irritante spelers ugm Lex ugm ::kots:: En dan komt hij ook nog terug in all stars... ::ohno:: Al met al een leuk clubje mensen ::jaja::


Qua gameplay vond ik het erg tegenvallen erg veel domme moves en paar uit vanwege ziekte. echt de split oud vs jong ::rofl:: gelukkig kwam de switch (rip linda  :-\\ )  en iedereen vertrouwde elkaar niet. brandon die zijn enige bondgenoot wegstemt. Karma is een bitch en een geweldig ding niet 8) en dat einde...  Die speeches ::) En Ethan die Brandon pakt op zijn vraag ik heb gegierd van het lachen ::rofl:: ik snap nu wel waar de term bittere jurylid vandaan komt. ;D

Ethan, oke winnaar als er toch iemand moet winnen, ik was wel voor big Tom en waarom was Lex niet eruit gegooid toen ze de kans hadden eerder. Alleen dit moest een easy win zijn voor hem ook. hij heeft het spel nu niet echt gespeeld, maar als persoon was hij fantastisch en mooi wat hij met het geld heeft gedaan. zeker verdiend en mooi persoon. Je hoeft niet iedereen te backstabben om te winnen. Ookal was het met deze mensen easy om zo ver te komen :-X<3

Al met al als locatie en hoe ze het kamp moest doen en de beelden was het geweldig! De gameplay en challenges erg matig toch slechte moves. Het was leuker om te kijken dan wat er gebeurde. tijd voor survivor 4


chipsverslaafde <3

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #72 Gepost op: 30-11-2021, 13:49:16 »
Leuk dat je verder bent gaan kijken Chip! Welke seizoenen heb je al gezien?

Ik kan er nog steeds niet bij hoe Teresa nooit is teruggekeerd in een later seizoen, zij is zo leuk! Blijkbaar was ze eerst gecast voor All-Stars, maar later door Tina Wesson (S2) vervangen. Zonde :\'(
(Tina vind ik ook echt geweldig overigens, ze hadden allebei moeten meedoen :P)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #73 Gepost op: 30-11-2021, 15:32:42 »
1,2,3 en nu 4 en 41. Ik kijk alle cbs shows op chronologische volgorde en awww wat jammer.
doe dan iemand die nog niet gewonnen bij een all stars...Erg jammer
chipsverslaafde <3

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #74 Gepost op: 30-11-2021, 15:41:27 »
Ik vond Afrika het leukste seizoen van de eerste seizoenen (omdat mijn favorieten voor het seizoen 4 van de op 5 waren).


Weet wel 1 ding: Silas gaat nooit terugkomen. Als je vraagt waarom google hem eens.
klaar voor de strijd

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #75 Gepost op: 30-11-2021, 15:45:25 »
Ja ik zag het, lees vaak de bio op de wiki... :-\\ Laat ik het dan maar er op houden dat hij leuk was in het spel en op de manier waarop hij eruit ging

Ja qua look en feel was het tot nu toe ook mijn fave, alleen qua gameplay erg saai
chipsverslaafde <3

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #76 Gepost op: 1-12-2021, 10:55:54 »
Er kon ook weinig strategisch gespeeld worden omdat de oppervlakte beperkt was.

Ze mochten hun domein niet verlaten (vanwege de wilde dieren), enkel om water te halen (en dan nog per 2 en onder toezicht van bewakers).Dat had er wss veel mee te maken
klaar voor de strijd