Auteur Topic: Survivor 1: Borneo  (gelezen 81081 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #60 Gepost op: 30-06-2009, 21:01:16 »
Ben bezig met China (daar is nog geen topic voor :P) en ben in 2 dagen al bij aflevering 10. Maar nu zit er een fout in aflevering 10 :( Na de immuniteits proef doet het geluid heel raar, en later is er zelfs helemaal geen geluid meer!!

En ik kan ook geen goede torrent vinden lijkt het wel  ::) Bah!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #61 Gepost op: 30-06-2009, 22:16:24 »
Ik heb het topic aangemaakt voor je. Als er nog mensen zijn die momenteel een reeks kijken waar nog geen topic van is of die al iets van zo'n reeks willen vertellen, pm me maar.

Je kan natuurlijk zelf ook het topic starten, maar dan is die eerste post niet meer met de info naar de pagina enzo.  :-X

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #62 Gepost op: 12-04-2010, 19:13:12 »
Ben terug opnieuw begonnen en goeder getrouw met Survivor Borneo en daar kan je toch duidelijk zien waar Expeditie Robinson de kaas heeft gehaald qua presentatie. 
In de loop der jaren is de presentatie daar ver geëvolueerd maar hier is het nog steeds een beetje zoals de eerste reeksen van Survivor.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #63 Gepost op: 12-04-2010, 21:07:14 »
Neemt niet weg dat ik Borneo nog steeds beter vond dan elk seizoen van ER  ;D

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #64 Gepost op: 18-10-2010, 20:53:10 »
Wat een geweldige afleveringen dit, ik heb er totaal geen spijt van gehad, dat ik ben gaan kijken. ::ok::

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #65 Gepost op: 19-10-2010, 12:30:08 »
Wat een geweldige afleveringen dit, ik heb er totaal geen spijt van gehad, dat ik ben gaan kijken. ::ok::

 ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #66 Gepost op: 28-10-2010, 16:17:08 »
jaja, ook ik ben gaan kijken. ik ben niet verslaafd, maar vind di wel leuke afleveringen.
ben nu in episode 11, en kan deze serie zeker waarderen.

heb ook een paar afleveringen gezien van nicaraqua, maar vind deze serie veel leuker.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #67 Gepost op: 29-10-2010, 12:54:12 »
jah, nicaragua vind ik niet opper best. Maar vrees niet, andere seizoenen zijn wel weer erg leuk :)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #68 Gepost op: 29-10-2010, 15:44:07 »
jaja, ook ik ben gaan kijken. ik ben niet verslaafd, maar vind di wel leuke afleveringen.
ben nu in episode 11, en kan deze serie zeker waarderen.

heb ook een paar afleveringen gezien van nicaraqua, maar vind deze serie veel leuker.

Hmm misschien kom je nog terug op je post bij het ergerlijke momenten topic van ER.

Nicaragua is binnen Survivor dan ook veel verder geëvolueerd (persoonlijk vind ik Nicaragua wel een goede opzet hebben, enkel het grootste deel van de kandidaten valt een beetje tegen), als het je het nu nog kan opbrengen om heel de evolutie te bekijken...  ::ok::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #69 Gepost op: 28-12-2013, 22:31:54 »
Next up, toch maar begonnen aan het eerste seizoen. Ben benieuwd of ik niet verveeld raak omdat er geen twisten inzitten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #70 Gepost op: 29-12-2013, 16:15:57 »
Next up, toch maar begonnen aan het eerste seizoen. Ben benieuwd of ik niet verveeld raak omdat er geen twisten inzitten.

Borneo komt traag op gang en de gameplay is wat eenzijdig maar heeft wel echt een geweldige cast ::bravo::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #71 Gepost op: 29-12-2013, 21:14:34 »
Borneo is wat mij betreft nog altijd één van de allerbeste Survivor seizoenen. De kandidatengroep is geweldig, er zijn talrijke fascinerende verhaallijnen, meeslepende proeven, veel humoristische momenten en over het algemeen heerst er ook een zeer plezierige onbevangenheid bij de kandidaten. Er is bij de editing opmerkelijk veel aandacht geschonken aan persoonlijke verhalen, motieven, denkbeelden en gedachtegangen. Daardoor krijg je als kijker het idee 'dichtbij' de kandidaten te staan, ze zijn namelijk veelvuldig neergezet als unieke individuen en niet als oppervlakkige karakters. Daarnaast hebben enkele Tagi deelnemers (Richard Hatch in het bijzonder) natuurlijk de basis gelegd voor de tactieken en strategieën die nu nog altijd gebruikt worden. Nu zijn allianties een vanzelfsprekendheid maar toen was het een gewaagde doch gecalculeerde en bedachtzame aanpak om het spel te vormen. Erg mooi om dat 27 seizoenen later nog eens terug te zien, alles wordt daardoor opeens weer in een heel ander perspectief geplaatst.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #72 Gepost op: 14-08-2014, 20:29:25 »
Dus vorige week begonnen met het idiote idee om Survivor en Big Brother in chronologische volgorde te gaan kijken. Dus SUR1-> SUR2-> BB2-> SUR3-> SUR 4 en ga maar ff belachelijk lang door.

Nu al een dag of 2 klaar met Borneo maar ik wou toch nog ff mijn gedachte kwijt. Allereerst, Greg is by far een van mijn favoriete kandidaten ooit en zeker een van de meest memorabele, maar hij had best wel een crappy tegenvallende edit bij het terugkijken :P Verder grote favorieten waren Colleen (grappig, lief en... ::love::) en natuurlijk Rich. Rudy was een stuk beter deze keer (echt ontzettend grappig en droog), Sue is zeker memorabel en Seans idiote gedrag en naïviteit hielp het seizoen (en de Tagi alliantie :P) ook wel.

Bij Kelly heb ik geen idee wat ik van haar moet denken. Ik herinnerde me haar gewoon als die toffe chick, die goed was in de proeven (hoewel ze wel afging bij het roeien tegen een gast die niet eens kon zwemmen ::rofl::) en die moeite had met haar normen en waarden in het spel. Bij deze tweede keer kijken (en nu ik wat ouder ben) zie ik toch een meer "two-faced" persoon, zelfs in haar biechten, en weet ik niet meer echt wat ik van haar moet denken. Plus ik herinnerde me niet die afschuwelijke tramp stamp ::oink::

Uiteindelijk blijf ik dit een fascinerend en grappig seizoen vinden, met een van de beste casts ooit. De "uitvinding van allianties" en hoe je het spel nu het beste kan spelen en het langzaam bewust worden van wat er allemaal mogelijk is blijft heerlijk om te zien. Verder moet ik toch wel zeggen dat ik Rich nog steeds een erg goede speler vind. Hij was zich heel erg bewust van wat er belangrijk was (observatie en wat anderen denken), begreep dat het belangrijk was om het duidelijk te maken dat hij zou liegen en bedriegen en vind ik de move die hij bij de laatste proef maakt echt super badass. Ook wil ik nog toevoegen dat ik het knap vind dat hij erin slaagt om aan de ene kant het spel goed te spelen en aan de andere kant nog steeds entertainend te zijn. Dus ja dat waren mijn gedachten over Borneo ;D

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #73 Gepost op: 27-02-2015, 22:19:22 »
Vandaag de reünie gezien. Ik vind het best wel een leuk seizoen, dat had ik niet verwacht omdat het zo oud is  :P
Maar de kandidaten waren wel erg leuk. De proeven ook wel, maar de proeven uit recentere seizoenen vind ik toch leuker.

En omg, op alfabetische volgorde stemmen  ::rofl::

Next up: The Australian Outback  :D
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #74 Gepost op: 27-02-2015, 22:29:22 »
Borneo ::love:: ::love:: ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #75 Gepost op: 4-05-2019, 12:53:50 »
Rich  ::bravo::
Rudy  ::bravo::
Sue  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Wat een tof seizoen. Echt zo oud maar zo goed  ::bravo:: en dat op alfabetische volgorde stemmen is natuurlijk hilarisch. Zou tegenwoordig nooit meer kunnen  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #76 Gepost op: 9-05-2020, 00:32:42 »
En dan begin je aan iets waar geen eind aan gaat komen haha
Survivor, Big brother en The amazing race op chronologische volgorde kijken..... ::gordijn::

Dus hier starten we met seizoen 1 van survivor, Ondanks de oude beelden is dit natuurlijk de start van alles
Dus ik ben erg benieuwd. ::trots:: De eerste aflevering was oke niet het allerbest denk ik. de challenge vond ik een beetje matig eerlijk gezegt en de eerste afvaller was wel terecht opzich

Ik kijk uit naar de rest ::boogie::
chipsverslaafde <3

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #77 Gepost op: 25-05-2020, 21:48:11 »
Ik heb hem vorige week afgekeken en ik vond het een leuk basis seizoen van het programma.

Alleen zoals ik eerder zei maken die oude beeld kwaliteit het saai om naar te kijken.
er waren ook niet veel twisten en ik mis wel een grote eindproef zoals bij expeditie robinson.

De kandidaten heb ik niet goed opgelet door die oude beelden, maar ik vond de kandidaten en de winnaar echt leuk! Richard ::love::

Op naar seizoen 2 ::ok::
chipsverslaafde <3

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #78 Gepost op: 25-05-2020, 22:39:35 »
En dan begin je aan iets waar geen eind aan gaat komen haha
Survivor, Big brother en The amazing race op chronologische volgorde kijken..... ::gordijn::

Dus hier starten we met seizoen 1 van survivor, Ondanks de oude beelden is dit natuurlijk de start van alles
Dus ik ben erg benieuwd. ::trots:: De eerste aflevering was oke niet het allerbest denk ik. de challenge vond ik een beetje matig eerlijk gezegt en de eerste afvaller was wel terecht opzich

Ik kijk uit naar de rest ::boogie::

Leuk :D ik heb van Survivor alles al gezien dus dat scheelt  ;D. Vergeet vooral ook AusSurvivor niet ::bravo::. Ik ben ook begonnen aan BB en wil weer verder met TAR maar ik heb geen idee meer waar ik was gebleven :P

Ik vond Borneo ook heel leuk ondanks dat het zo oud is :D
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #79 Gepost op: 25-05-2020, 22:57:00 »

Alleen zoals ik eerder zei maken die oude beeld kwaliteit het saai om naar te kijken.
er waren ook niet veel twisten en ik mis wel een grote eindproef zoals bij expeditie robinson.


Die beelden zijn idd wel raar, maar het betert wel. maar een kleine spoiler:
Bij survivor doen ze nooit een eindproef. Het eindigt altijd met een Final Tribal Council.
(wat ikzelf leuker vind persoonlijk)
klaar voor de strijd