Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 249047 keer)

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #320 Gepost op: 6-12-2008, 13:12:26 »
Hoe meer Sugar de grond in wordt geboord, hoe beter  >:D  ;)
tsss ;)
Volgens mij heeft het meer te maken met het feit dat andere mensen wel doorhebben dat ze totaal geen kans meer maakt op het winnen van het spel. Een ideale speler om met je mee in de finale te nemen dus.
Verder heeft ze in de eerste afleveringen het voordeel gehad dat ze steeds naar Exile Island werd gestuurd. Daardoor heeft ze minder mensen kunnen irriteren, waar ze als ik de verhalen zo lees en de beelden zo zie heel goed toe in staat schijnt te zijn.

Ik weet niet of ze geen kans heeft op het winnen van een spel. Vaak doet ze het inderdaad superslecht, vooral bij de fysieke spellen, maar al een keer of twee heeft ze bijna gewonnen. Met die ballengooiproef had ze de meeste vragen goed, en naast Susie's vuurtje was het hare het enige dat brandde.
Exile eiland een voordeel? Ook nadeel, want ze heeft ook minder kans gehad om 'vrienden' en allianties te maken.

Ach we zullen wel zien hoe het gaat :) Met zoveel 'underdogs' (Kenny!!) die zich nu ontpoppen als belangrijke spelers zullen ons nog genoeg verrassingen te wachten staan!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #321 Gepost op: 6-12-2008, 13:19:52 »
Ik weet niet of ze geen kans heeft op het winnen van een spel. Vaak doet ze het inderdaad superslecht, vooral bij de fysieke spellen, maar al een keer of twee heeft ze bijna gewonnen. Met die ballengooiproef had ze de meeste vragen goed, en naast Susie's vuurtje was het hare het enige dat brandde.

Ik doelde dan ook op hét spel, dus of ze kans maakt op het winnen van het miljoen. Met Marcus, Charlie, Randy en Corinne in de jury maakt ze daar nimmer nooit kans meer op. Of ze moet dus met Crystal in een 'final 2'-finale staan.

Dit vond ik ook nog wel heel interessant:

Citaat
RNO: I have to admit that I was surprised you didn’t seem to hold a grudge against Bob for participating in the first fake immunity idol scam against Randy. Why not?

Corinne: That is a great question. There is something edited out that is very important in that episode. They basically pulled Bob aside [in Episode 10] and said he was going to be voted out, not Randy. They all wanted him gone because he’s likeable. It’s easier to take Randy to the end, we’re not very well liked. They told him if you cooperate, we will save you for one round.

He is not that guy, that is not representative of his behavior, which is why you saw him flipping out at Sugar. That moment, there is more of that they didn’t show, he is just twisted with guilt. He was a broken man. He said he didn’t come on the show to be someone he’s not, he can’t believe he did that. He did it to save himself one more round. They didn’t show that. That’s not how it went down at all.
Bron: Interview met Corinne

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #322 Gepost op: 6-12-2008, 13:26:18 »


Ging dat niet meer om de generator die iedere keer afsloeg? Ik vond het wel grappig. Voor mij was het heel herkenbaar om om zoiets onbenulligs 'gefrustreerd te raken'  ;D

Ja, en dan zeggen dat Afrika echt een plaats is waar je niet wil zijn, en dat het eten vies is enzo?

Of hoorde ik dat verkeerd  ::)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #323 Gepost op: 6-12-2008, 16:12:12 »
Wat een oerstomme beslissing van Ken om op Matty te stemmen. Dat was nergens voor nodig, als Corinne de HII had gehad dan was Matty met de twee stemmen van Bob en Corinne ook vertrokken. Zijn arrogantie lijkt nu zijn 'downfall' te worden.

Toch jammer dat de afleveringen dit seizoen alleen maar om die immunity idols draaien. We zien zo steeds minder van de deelnemers zelf, het is alleen maar "hoe een immuniteitsidool wel/niet te gebruiken". :(
Nog even niks.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #324 Gepost op: 7-12-2008, 16:14:10 »
Ja, en dan zeggen dat Afrika echt een plaats is waar je niet wil zijn, en dat het eten vies is enzo?

Of hoorde ik dat verkeerd  ::)

Nee, dat hoorde je inderdaad goed. Ik nam het dan ook maar niet al te serieus  ;D
Hé maar, gaat dit even snel. Volgens het CBS Schedule a.s. donderdag de voorlaatste aflevering en de zondag daarop (14 december) de finale & reünie van bij elkaar tweeënhalf uur. Ik ben benieuwd wat voor finale we dan gaan krijgen. Een 'final four'?
Het achttiende seizoen begint overigens alweer op 12 februari. Wat zal het thema / de locatie zijn?

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #325 Gepost op: 7-12-2008, 17:15:37 »
Citaat
Ging dat niet meer om de generator die iedere keer afsloeg? Ik vond het wel grappig. Voor mij was het heel herkenbaar om om zoiets onbenulligs 'gefrustreerd te raken'

Ja maar ja maar.... wie heeft er in een land waar het gemiddeld 26 graden is nou een föhn nodig?!?! :o  ???

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #326 Gepost op: 7-12-2008, 17:29:27 »
Nee, dat hoorde je inderdaad goed. Ik nam het dan ook maar niet al te serieus  ;D
Hé maar, gaat dit even snel. Volgens het CBS Schedule a.s. donderdag de voorlaatste aflevering en de zondag daarop (14 december) de finale & reünie van bij elkaar tweeënhalf uur. Ik ben benieuwd wat voor finale we dan gaan krijgen. Een 'final four'?
Het achttiende seizoen begint overigens alweer op 12 februari. Wat zal het thema / de locatie zijn?

Wauw.. dat is snel!

Maar ik ben bang dat ik die finale niet ga kijken. Aangezien er vaak winnaars van vorige seizoenen in voor komen, en ik wil al de vorige seizoenen ook nog kijken! Ik heb 1 t/m 4 gezien, en ben bezig met 5.

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #327 Gepost op: 7-12-2008, 17:47:51 »
Nee, dat hoorde je inderdaad goed. Ik nam het dan ook maar niet al te serieus  ;D
Hé maar, gaat dit even snel. Volgens het CBS Schedule a.s. donderdag de voorlaatste aflevering en de zondag daarop (14 december) de finale & reünie van bij elkaar tweeënhalf uur. Ik ben benieuwd wat voor finale we dan gaan krijgen. Een 'final four'?
Het achttiende seizoen begint overigens alweer op 12 februari. Wat zal het thema / de locatie zijn?
Ik snap het ook niet. Dan zouden er komende aflevering minstens 2 personen moeten vertrekken.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #328 Gepost op: 7-12-2008, 17:55:39 »
Het achttiende seizoen begint overigens alweer op 12 februari. Wat zal het thema / de locatie zijn?

Volgens de geruchten is het Survivor team in Brazilië neergestreken.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #329 Gepost op: 7-12-2008, 18:12:33 »
Wat een oerstomme beslissing van Ken om op Matty te stemmen. Dat was nergens voor nodig, als Corinne de HII had gehad dan was Matty met de twee stemmen van Bob en Corinne ook vertrokken. Zijn arrogantie lijkt nu zijn 'downfall' te worden.

Ik begreep ook niet waarom Kenny buiten Corinne en Bob om als enige op Matty stemde. Als hij werkelijk bang was dat Corinne en Bob zich op het laatste moment zouden bedenken en iemand anders tot doelwit maakten dan had Kenny minstens twee stemmen nodig gehad om de touwtjes nog enigszins in handen te houden (dan zou de stemming namelijk resulteren in 3-2-2).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #330 Gepost op: 7-12-2008, 18:16:10 »
Wauw.. dat is snel!

Maar ik ben bang dat ik die finale niet ga kijken. Aangezien er vaak winnaars van vorige seizoenen in voor komen, en ik wil al de vorige seizoenen ook nog kijken! Ik heb 1 t/m 4 gezien, en ben bezig met 5.

Dat gebeurde bij de allereerste seizoenen inderdaad een aantal keren, doch bij de post-all stars seizoenen is dit zover ik mij kan herinneren niet meer voorgekomen (correct me if I am wrong).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #331 Gepost op: 7-12-2008, 18:28:55 »
Maar ik ben bang dat ik die finale niet ga kijken. Aangezien er vaak winnaars van vorige seizoenen in voor komen, en ik wil al de vorige seizoenen ook nog kijken! Ik heb 1 t/m 4 gezien, en ben bezig met 5.

Dat gebeurt toch nooit? Je hebt hooguit kans dat tijdens de reünie kandidaten worden vergeleken met voorgangers. Je zou dus alleen de finale en uitslag kunnen kijken. Eventueel kan ik hier ook melden of er eventueel spoilers van vorige seizoenen inzitten.

Ik snap het ook niet. Dan zouden er komende aflevering minstens 2 personen moeten vertrekken.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat het nog niet bekend zou zijn of het een 'final 2'- of 'final 3'-finale zou worden. Ondanks dat ze 'final 3' beter vonden werken, zouden ze dingen toch fris willen houden en dus niet ieder jaar 3 finalisten willen hebben. Vandaar dat ik zit te denken dat ze dit jaar misschien 4 finalisten doen. Ik verwacht niet dat volgende week 2 mensen vertrekken. De promo's wijzen daar namelijk niet op. Eventueel kunnen in de finale ook nog 2 mensen afvallen natuurlijk.

Volgens de geruchten is het Survivor team in Brazilië neergestreken.

Dat is grappig! Ik zat een paar uur geleden de kaart op wikipedia van alle Survivor-seizoen te bekijken en zat al te denken dat het volgende seizoen wel weer eens in Zuid-Amerika zou kunnen zijn, aangezien alleen The Amazon daar geschoten is.
Mocht dit kloppen dan vraag ik me wel af of het land dan het thema vormt of dat ze iets anders hebben bedacht. The Amazon was immers ook in Brazilië. Aan de andere kant kunnen ze natuurlijk ook een tropisch regenwoud gebied uitzoeken los van de Amazone.
Misschien wordt het wel wetland: Survivor. The Pantanal. Dan kunnen ze Ludo Poppe van Peking Express nog bellen voor wat stockshots  ;)

EDIT:
Dat gebeurde bij de allereerste seizoenen inderdaad een aantal keren, doch bij de post-all stars seizoenen is dit zover ik mij kan herinneren niet meer voorgekomen (correct me if I am wrong).
Bij de eerste seizoenen inderdaad wel, maar ik kan het me bij de recentere seizoenen niet herinneren. Micronesia staat vanwege de 'favorites' wat dat betreft apart.
« Laatst bewerkt op: 7-12-2008, 18:31:59 door honeymaker »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #332 Gepost op: 7-12-2008, 18:47:19 »
Als jullie dat dan hier kunnen melden zou dat top zijn  ::ok::

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #333 Gepost op: 8-12-2008, 09:33:49 »
Als jullie dat dan hier kunnen melden zou dat top zijn  ::ok::

Ik weet alleen dat het bij seizoen 4 zo dus was, dat bij de preview van de reunie de 2 winnaars van Australian Outback en Africa erbij stonden. Van de andere edities durf ik het niet te zeggen. Vanaf seizoen 10 weet ik in elk geval dat ze geen eerdere winnaars lieten zien.

Al zou ik de all-stars editie maar pas gaan kijken als je de seizoenen 1 t/m 7 hebt gezien. Het schijnt dat daar het gros van de winnaars ( en de nummers 2) van de vorige edities meedoen. Zelf zit ik bij seizoen 3 en heb hierna nog   te gaan ( seizoen 5,6,7,8,9, 10 en 11. Dus ik heb nog wel even te gaan.

Zelf ben ik wel benieuwd hoe ze het dit jaar gaan afsluiten. Er zijn er nu nog 6 deelnemers, donderdag vliegt er nog eentje uit en dan gaan we de finale uitzending in met 5 kandidaten. In die 2 uur durende aflevering kunnen nog zo 2 kandidaten afvallen, dus het lijkt erop dat ze uiteindelijk met ze 3en overblijven. Met ze vieren lijkt me niet echt praktisch. 5 juryleden en 4 finalisten.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #334 Gepost op: 8-12-2008, 16:49:03 »
Al zou ik de all-stars editie maar pas gaan kijken als je de seizoenen 1 t/m 7 hebt gezien. Het schijnt dat daar het gros van de winnaars (en de nummers 2) van de vorige edities meedoen.

Er was maar één nr. 2.  :\'(
Nog even niks.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #335 Gepost op: 12-12-2008, 14:00:41 »
Man, man, man, wat een aflevering weer! Ik vond alleen de immunity challenge een beetje duf.
Verder is dit voor het eerst dat ik blij was dat Sugar nog in het spel zat, zodat ze Bob kon behoeden voor die ontzettend domme fout die hij ging maken. Overigens was het ook voor Ken een raar besluit geweest. Het op deze manier wegstemmen van Bob zou hem immers wederom een jury-stem hebben gekost. Ik hoop dat Bob of Matty gaat winnen!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #336 Gepost op: 12-12-2008, 16:02:25 »
"Kenny takes a header into a pole"   ::rofl:: geweldig droog ^^

"Bob took a header into a station!"   ::rofl::

"Susie trying to find the course!"  ::rofl::

Maar ja.. Sugar bewees weer eens emotioneel onstabiel te zijn..  :P

Ik ben nu bang voor Kenny z'n positie. Ik ben al vanaf het begin voor hem  ::ok:: Maar ja..

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #337 Gepost op: 12-12-2008, 18:30:03 »
Wel sneu dat ze haar (Crystal) gaan negeren @ Ponderosa. Ze zijn uit het spel, get over it..

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #338 Gepost op: 12-12-2008, 19:36:22 »
er mogen wel wat meer filmpjes van Ponderosa komen .
Crystal moet er zelf om lachen  ::rofl:: Dát is pas klasse

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #339 Gepost op: 13-12-2008, 11:17:51 »
Zonde dat Crystal eruit is. Wat een geweldig karakter was zij.  ::bravo::
Nog even niks.