Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 249590 keer)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #280 Gepost op: 24-11-2008, 23:52:16 »
http://www.realitytvworld.com/news/exclusive-randy-bailey-dishes-about-his-survivor-gabon-experience-8053.php
Ook Randy heeft er iets over

En over Corinne  ::tandpastasmiley::
 ::tandpastasmiley::
;D

Dit is ook nog wel een leuk interview:

Citaat
I’d also put Crystal as one of the best players. I want to point out that when Kenny won last night’s immunity challenge, Crystal set the all-time record in 17 seasons for losing the most challenges. This is coming from a gold medallist. And she even sucked at the auction.

Citaat
I was happy with my strategy. But with so many twists in the game, the only strategy is no strategy. With Sugar and Bob still in the game, that pretty much proves that theory.

Citaat
What you didn’t see last night was when Jeff put out my torch, Sugar was on the ground laughing at me. I’m not smart enough to know what the strategy was there either. Maybe she thought that would be endearing and I’d vote for her in the finals.

RNO: Do you think you underestimated Sugar's intelligence?

Randy: What intelligence? That’s the edit of the show. For whatever reason, she’s looked cute and semi-smart. That’s just not it. She’s not cute. Maybe she’s a little smarter than I gave her credit for. I wish the best for Sugar. I hope she meets a nice guy and gets married. Oh wait, she did that a month ago after meeting the guy for a week. And it’s already annulled.

Ik ben erg benieuwd naar zijn jury-commentaar straks!

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #281 Gepost op: 25-11-2008, 01:39:02 »
Survivor Gabon: Here's The Cast!

-knip-


kijk nou, worden de foto's automatisch aangepast, of was het een spoiler?
De zwartwit foto's zijn de deelnemers die er uitgestemd zijn tot nu toe.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #282 Gepost op: 25-11-2008, 07:28:51 »
Dit is gewoon nog leuker dan ER !!
Ik dacht dat de eilandraad met 'Pardon..?' hilarisch was,
maar die met de neppe imuniteits-ketting was nog leuker  ::rofl::
Echt bedankt voor de  links,
ik heb me kostelijk vermaakt.
Heerlijke serie gewoon,
kan niet wachten tot de volgende aflevering  :)
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #283 Gepost op: 25-11-2008, 09:58:11 »
Dit is gewoon nog leuker dan ER !!
Ik dacht dat de eilandraad met 'Pardon..?' hilarisch was,
maar die met de neppe imuniteits-ketting was nog leuker  ::rofl::
Echt bedankt voor de  links,
ik heb me kostelijk vermaakt.
Heerlijke serie gewoon,
kan niet wachten tot de volgende aflevering  :)

Wauw, jij hebt 8 afleveringen in 1 dag gekeken?  ;D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #284 Gepost op: 25-11-2008, 11:21:39 »
Ai.. voor degenen die de andere seizoenen van Survivor ook nog willen zien, zou ik die links van een aantal posts terug niet aanklikken. Die Survivor Gabon Preview. Avonne plaatste die geloof ik. Ik deed dat namelijk wel, en nu weet ik een winnaar van 1 van de vorige seizoenen  ::ohno::

Bij deze, u bent gewaarschuwd.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #285 Gepost op: 25-11-2008, 12:02:45 »
Er komen steeds meer Survivor fans bij ::bravo::

Moeten we misschien toch met spoilerknopjes gaan tikken nu? Kan me voorstellen dat als je nog niet alle seizoenen hebt gezien (en dat nu wel gaat doen natuurlijk ;D )je geen uitslagen wilt weten..
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #286 Gepost op: 25-11-2008, 12:18:25 »
 :( Aankomende aflevering is een recap-show. Weliswaar met 'never beforeseen footage', maar toch, het is dan weer langer wachten op de volgende tribal council.......

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #287 Gepost op: 25-11-2008, 12:39:04 »
Ja poilerknopjes, en dan zet je er even bij over welk seizoen het gaat  ;D Ga morgen beginnen met Thailand, seizoen 5!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #288 Gepost op: 25-11-2008, 12:44:23 »
:( Aankomende aflevering is een recap-show. Weliswaar met 'never beforeseen footage', maar toch, het is dan weer langer wachten op de volgende tribal council.......

Ow jee...Vind die recap-shows wel leuk maar zie liever een tribal council en dan het liefste die waar Sugar afscheid kan gaan nemen en vervolgens naast Randy aan de bar van Ponderosa schuift...Die beelden wil ik wel zien :D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #289 Gepost op: 25-11-2008, 13:01:30 »
Hoe zit het bij jou met de rest van de seizoenen, Langkous? Nog met Borneo bezig?  :)

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #290 Gepost op: 25-11-2008, 13:24:18 »
Ow jee...Vind die recap-shows wel leuk maar zie liever een tribal council en dan het liefste die waar Sugar afscheid kan gaan nemen en vervolgens naast Randy aan de bar van Ponderosa schuift...Die beelden wil ik wel zien :D
ja, daar zat ik ook al aan te denken. Sugar en Randy op Ponderosa  ::rofl::

(ik heb even bij de link gezet dat het een spoiler is. Sorry!)

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #291 Gepost op: 25-11-2008, 13:29:58 »
Dit is gewoon nog leuker dan ER !!
Ik dacht dat de eilandraad met 'Pardon..?' hilarisch was,
maar die met de neppe imuniteits-ketting was nog leuker  ::rofl::
Echt bedankt voor de  links,
ik heb me kostelijk vermaakt.
Heerlijke serie gewoon,
kan niet wachten tot de volgende aflevering  :)
Dit is de eerste keer (in 17 seizoenen) dat ik Tribal Council minstens 2 keer kijk  ::rofl::
Als het niet 3 keer is  ::tandpastasmiley::

We zitten nu op 4 "Blindsides-in-a-row"
En van die oorspronkelijke zwakke tribe Fang zijn nog 5 leden over, tegen 3 van het sterke Kota  ::oink::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #292 Gepost op: 25-11-2008, 13:45:03 »
Hoe zit het bij jou met de rest van de seizoenen, Langkous? Nog met Borneo bezig?  :)

Jaaaaaa, ik kom er niet toe...Ik moet erg veel werken op het moment en onregelmatig. Daarnaast ben ik aan het afstuderen wat ook de nodige tijd kost evenals de husband en de dieren...Dus af en toe een aflevering is eventjes een kadootje  ::rofl:: Maar mijn tijd komt wel, als alles af is ga ik megamarathon kijken >:D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #293 Gepost op: 25-11-2008, 14:17:41 »
Jaaaaaa, ik kom er niet toe...Ik moet erg veel werken op het moment en onregelmatig. Daarnaast ben ik aan het afstuderen wat ook de nodige tijd kost evenals de husband en de dieren...Dus af en toe een aflevering is eventjes een kadootje  ::rofl:: Maar mijn tijd komt wel, als alles af is ga ik megamarathon kijken >:D

Haha  ;D Succes met afstuderen, en werken  ;) En geniet daarna van de megamarathon!  ::ok::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #294 Gepost op: 25-11-2008, 15:35:11 »
kijk nou, worden de foto's automatisch aangepast, of was het een spoiler?
De zwartwit foto's zijn de deelnemers die er uitgestemd zijn tot nu toe.

Dat wordt inderdaad iedere week automatisch aangepast!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #295 Gepost op: 25-11-2008, 15:59:04 »
;D

Dit is ook nog wel een leuk interview:

Ik ben erg benieuwd naar zijn jury-commentaar straks!

De interviews met Randy zijn inderdaad erg leuk om te lezen, veel achtergrondinformatie en een uitgesproken mening! Bij de laatste eilandraad kan hij nog een keer de show stelen en ik hoop dat hij daar in gaat slagen. De speech van Sue Hawk is moeilijk te evenaren maar Randy heeft waarschijnlijk voldoende munitie om een soortgelijk relaas te geven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #296 Gepost op: 25-11-2008, 19:02:46 »
Ai.. voor degenen die de andere seizoenen van Survivor ook nog willen zien, zou ik die links van een aantal posts terug niet aanklikken. Die Survivor Gabon Preview. Avonne plaatste die geloof ik. Ik deed dat namelijk wel, en nu weet ik een winnaar van 1 van de vorige seizoenen  ::ohno::

Bij deze, u bent gewaarschuwd.

Nog een tip, kijk niet seizoen 4, als je seizoen 3 nog moet kijken. Tijdens de live-uitzending, komen zowel de winnaar van seizoen 2 als seizoen 3 aan het woord  ::tandpastasmiley::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #297 Gepost op: 25-11-2008, 20:57:31 »
Hier is nog een uitgebreid interview met Randy!



Citaat
I’m going to miss seeing you in the game, but I’m going to enjoy seeing you on the jury.

It’ll be fun. Many surprises ahead including my hairstyle.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #298 Gepost op: 26-11-2008, 16:27:41 »
Wauw, jij hebt 8 afleveringen in 1 dag gekeken?  ;D

In 1 nacht :o
Ik begon om 1 uur 's nachts ofzo met de eerste aflevering te kijken,
onder het motto van; Ik ga hierna wel slapen.
Uiteindelijk was het zo verslavend,
dat tegen de tijd dat ik de laatste aflevring keek, het inmiddels 8 uur 's morgens was :p
Toen kon ik me aankleden en naar college gaan  ::rofl::
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #299 Gepost op: 26-11-2008, 17:33:52 »
In 1 nacht :o
Ik begon om 1 uur 's nachts ofzo met de eerste aflevering te kijken,
onder het motto van; Ik ga hierna wel slapen.
Uiteindelijk was het zo verslavend,
dat tegen de tijd dat ik de laatste aflevring keek, het inmiddels 8 uur 's morgens was :p
Toen kon ik me aankleden en naar college gaan  ::rofl::

o m g  :o

wauw  ::rofl::