Auteur Topic: Survivor 11: Guatemala  (gelezen 127202 keer)

Offline Goyathlay

• Forumlid
Survivor 11: Guatemala
« Gepost op: 6-08-2005, 09:49:52 »

Survivor Guatemala zal uitgezonden worden vanaf donderdag 15 september. De kandidaten zullen in augustus bekend gemaakt worden. Omdat er hier wel meer mensen zijn die intensief Survivor volgen kan een eigen topic voor Survivor (fans) geen kwaad :P

Van de CBS promo:

"Hidden deep in the rainforest of Central America, stand the ruins of an ancient civilization that once prospered and then vanished.  These were the Maya people and this is the country of Guatemala.  These stunning cities of the past stand as clues to a mystery thousands of years old.

While Europe was in the dark ages, it was the Maya who harnessed the knowledge of the stars and the celestial movements to create a mystical union of man, nature and the Gods. It was a world of great kings, elaborate ceremonies, fierce battles and even human sacrifice. 

18 Survivors will be marooned within this mysterious and rugged terrain.  For the first time, the castaways will actually live within the ruins of a vanished civilization and they will be forced to embrace the ancient Maya lifestyle.  Join us this fall as the adventure continues with Survivor: Guatemala, The Maya Empire."

Klik hier voor de Guatemala Promo
« Laatst bewerkt op: 15-12-2009, 19:23:45 door Goyathlay »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

• Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #1 Gepost op: 6-08-2005, 09:52:14 »

Guatemala is a country located in Central America bordering the Pacific Ocean on the East and the Caribbean Sea on the West. It is bordered by Belize to the Northeast, Mexico to the north, and with Honduras and El Salvador to the southeast.

Guatemala was the heart of the flourishing Maya Indian civilization from 440AD to 1100AD. The Maya civilization flourished in Guatemala and surrounding regions during the first millennium A.D. After almost three centuries as a Spanish colony, Guatemala won its independence in 1821. During the second half of the 20th century, it experienced a variety of military and civilian governments as well as a 36-year guerrilla war. In 1996, the government signed a peace agreement formally ending the conflict, which had left more than 100,000 people dead and had created some 1 million refugees.

The country is divided into 22 states called departments
Alta Verapaz , Baja Verapaz, Chimaltenango, Chiquimula, Escuintla, Guatemala, Huehuetenango, Izabal, Jalapa , Jutiapa, El Petén, El Progreso, Quetzaltenango, El Quiché, Retalhuleu ,Sacatepéquez ,San Marcos, Sololá, Suchitepéquez,Totonicapán and Zacapa.
« Laatst bewerkt op: 7-08-2005, 23:29:40 door Goyathlay »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 7-08-2005, 20:58:00 »
Ben weer heel benieuwd. Ik heb net (lees, 5 minuten geleden) Survivor Pearl Islands afgekeken. Nu heb ik alle reeksen dus helemaal gezien (al ga ik gewoon weer verder met het herbekijken van All Stars, Vanuatu en Palau  ;D )

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 7-08-2005, 21:19:21 »
Ben weer heel benieuwd. Ik heb net (lees, 5 minuten geleden) Survivor Pearl Islands afgekeken. Nu heb ik alle reeksen dus helemaal gezien (al ga ik gewoon weer verder met het herbekijken van All Stars, Vanuatu en Palau  ;D )

Dat is dan erg toevallig, ik heb ook de de hele middag episodes van Pearl Islands gekeken :)

Ik ben ook al een tijd bezig met het herbekijken van alle Survivor seizoenen, al vanaf het eindigen van Survivor Palau.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 7-08-2005, 22:30:45 »
Wist je trouwens dat er momenteel ook een ander programma bezig is, Kill Reality genaamd, waarin verschillende kandidaten van reality programma's aan meedoen?
Het plan komt van Rob Cesternino (van Amazon en All-Stars). Ze willen een film maken met reality tv kandidaten ipv echte acteurs, om te zien of ze er iets van kunnen.

Qua Survivor mensen doen Jenna M, Jenna L, Johnny Fairplay en Ethan aan mee.
(maar de eerste aflevering vond ik niet erg geweldig)

Offline e_vervoort

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 7-08-2005, 23:18:22 »
Dat is dan erg toevallig, ik heb ook de de hele middag episodes van Pearl Islands gekeken :)

Ik ben ook al een tijd bezig met het herbekijken van alle Survivor seizoenen, al vanaf het eindigen van Survivor Palau.

Vraagje: hoe komen jullie aan die afleveringen? Ik heb via bittorrent alle oude survivor series kunnen vinden, behalve Pearl Islands.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 7-08-2005, 23:20:25 »
Ik heb nog geen aflevering van kill reality gezien, maar heb er wel veel over gelezen. Persoonlijk had ik het idee dat het een (wanhopige) poging was van reality stars om in de schijnwerpers te blijven. Het leek me in ieder geval niet de moeite waard om te bekijken :P

Los daarvan heb ik wel even genoeg van Jenna M gezien, voornamelijk door haar wanprestatie in Survivor Live tijdens Survivor Palau. Ze had het constant over haar eigen ervaringen in Survivor Amazon, gebruikte (hoogstwaarschijnlijk) spoilers, was arrogant en bracht erg weinig diepgang.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 7-08-2005, 23:22:14 »
Vraagje: hoe komen jullie aan die afleveringen? Ik heb via bittorrent alle oude survivor series kunnen vinden, behalve Pearl Islands.

Ik heb de afleveringen voornamelijk met IRC gedownload.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 8-08-2005, 00:00:55 »
Los daarvan heb ik wel even genoeg van Jenna M gezien, voornamelijk door haar wanprestatie in Survivor Live tijdens Survivor Palau. Ze had het constant over haar eigen ervaringen in Survivor Amazon, gebruikte (hoogstwaarschijnlijk) spoilers, was arrogant en bracht erg weinig diepgang.
Ik heb Survivor Live niet gekeken, maar vond Jenna M sowieso al niet zo geweldig leuk (in Amazon niet, in All-Stars heb ik medelijden met haar gekregen).

En denk dat je groot gelijk hebt wat betreft Kill Reality. Had het voornamelijk gedownload omdat ik las dat Reichen er in zat en ik heb Amazing Race 4 deze week beëindigd en hij was m'n nieuwe (waarschijnlijk tijdelijke) held.

BTW nog dank voor de link van gluedtosurvivor (dat je op dat andere forum eens postte), zo heb ik Pearl Islands dus kunnen downloaden.  ::ok::

Offline Matt

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 9-08-2005, 19:56:40 »
Hallo Mensen, weten jullie waar ik oude afleveringen van Survivor, Wie is de mol internationaal en andere reality series kan downloaden? Ben niet zo'n techneut wat dat betreft......Alvast bedankt ::ok:: ::ok::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 11-08-2005, 23:20:17 »
CBS Announces 16 New Castaways for Survivor Guatemala

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 11-08-2005, 23:22:13 »

Blake Towsley

Date Of Birth: May 5, 1981
Hometown: Dallas, TX
Marital Status: Single

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brooke Struck

Date Of Birth: July 30, 1979
Hometown: Santa Monica, CA

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brandon Bellinger

Date Of Birth: January 22, 1983
Hometown: Manhattan, KS
Marital Status:

Cindy Hall

Date Of Birth: June 28, 1974
Hometown: Naples, FL

Judd Sergeant

Date Of Birth: September 13, 1970
Hometown: Ridgefield, NJ
Marital Status: Married

Danni Boatwright

Date Of Birth: July 13, 1975
Hometown: Tonganoxie, KS

Jim Lynch

Date Of Birth: January 7, 1942
Hometown: Northglenn, CO

Margaret Bobonich

Date Of Birth: June 5, 1962
Hometown: Chardon, OH
« Laatst bewerkt op: 12-08-2005, 09:59:19 door Goyathlay »

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 11-08-2005, 23:22:46 »

Jamie Newton

Date Of Birth: January 26, 1981
Hometown: North Hollywood, CA

Amy O'Hara

Date Of Birth: November 2, 1965
Hometown: Revere, MA

Brian Corridan

Date Of Birth: February 10, 1983
Hometown: New Milford, CT

Morgan McDevitt

Date Of Birth: November 24, 1983
Hometown: Decatur, IL

Gary Hogeboom

Date Of Birth: August 21, 1958
Hometown: Grand Haven, MI

Lydia Morales

Date Of Birth: January 19, 1963
Hometown: Lakewood, WA
Marital Status: Divorced

Rafe Judkins

Date Of Birth: January 8, 1983
Hometown: Pittsburgh, PA

Brianna Varela

Date Of Birth: October 29, 1983
Hometown: Edmonds, WA
« Laatst bewerkt op: 12-08-2005, 09:59:58 door Goyathlay »

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 11-08-2005, 23:41:36 »

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 12-08-2005, 19:56:20 »
God ze hebben er weer enkele modellen uitgekozen om wat extra mannen te laten kijken. ;)

EDIT: trouwens bezwaar tegen als deze info op dat forum van myrealitytv.tk gepost wordt? Ben van plan het daar weer wat up to date te houden wat betreft Survivor en TAR.
« Laatst bewerkt op: 12-08-2005, 20:03:34 door Robbieazerty »

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 12-08-2005, 22:23:30 »
God ze hebben er weer enkele modellen uitgekozen om wat extra mannen te laten kijken. ;)

EDIT: trouwens bezwaar tegen als deze info op dat forum van myrealitytv.tk gepost wordt? Ben van plan het daar weer wat up to date te houden wat betreft Survivor en TAR.

Ik heb geen enkele moeite met de vrouwelijke modellen :P

Nee hoor ik heb er totaal geen bezwaar tegen als je deze info gebruikt voor myrealitytv.tk :) (ik heb het ook maar bij elkaar gezocht ;) )

Offline Dylan

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 14-08-2005, 19:32:28 »
Hoe gaan jullie die uitzendingen bekijken? Of wordt het op de NLse tv uitgezonden?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 15-08-2005, 20:48:19 »
Misschien komen Stephenie en Bobby-Jon terug!  ::oink::

Citaat
Interestingly, while today's CBS announcement reveals the identities of sixteen castaways, the network's previous announcement had stated that Survivor: Guatemala would feature eighteen castaways. Today's carefully phrased announcement also made no mention that the sixteen castaways revealed today comprise Survivor: Guatemala's entire cast. When reached by Reality TV World and asked to clarify the discrepancy between the two announcements, a CBS spokesperson had no comment.

Taken together, the network's actions would appear to add significant fuel to earlier rumors that Bobby Jon Drinkard and Stephenie LaGrossa -- the hardworking final two members of Survivor: Palau's incompetent Ulong tribe -- participated in Survivor: Guatemala's production. While the unconfirmed reports had placed the Bobby Jon and Stephenie onsite in Guatemala, it had remained unclear whether the twosome had actually been allowed to compete as returning contestants.
Bron

Het zou wel leuk zijn, ik vond beiden hele leuke kandidaten!

@dylan: zoek via google op "gluedtosurvivor" en je vindt een pagina met alle info die je nodig hebt om dit te kunenn bekijken.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 16-08-2005, 09:34:56 »
Bobby Jon was wel een van mijn favorieten tijdens Survivor Palau, Stephenie niet echt. Ik vond dat ze erg overschat werd (en wordt), maar ze is over het algemeen wel erg populair .... (kijkcijfers)

Ik ben wel benieuwd wat voor rol ze krijgen :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 16-08-2005, 10:45:34 »
Mja, achteraf bedacht ik me dat ze misschien gewoon bij de productie helpen. Zoals Eva en Sander bij ER de kandidaten opvingen nadat ze weggestemd waren.
Anders worden ze misschien vrij snel weggestemd.

En ach, Steph was toch wel sterk. En goed voorzien... dan word je al snel de hemel ingeprezen. ;)