Auteur Topic: Welkom Bla!  (gelezen 19 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Bla!
« Gepost op: 31-01-2026, 13:37:31 »
Bla van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Wie is de Mol is helaas weer afgelopen, maar je kunt hier nog meepraten over de het seizoen! En over een maandje begint het volgende seizoen alweer. Het nieuwe board zal binnenkort online komen! Ook zal De Mol Vlaanderen over een tijdje weer starten.
Hier kun je nog terugblikken op het vorige seizoen. Verder is op dit moment Bestemming X in volle gang!

We hebben hier verder ook nog boards voor verschillende andere realityprogramma's, zoals Hunted, De Verraders en The Masked Singer. Neem hier vooral ook eens een kijkje  :)

Niet alleen Nederlandse en Vlaamse tv-programma's worden hier besproken: hier kun je meepraten over The Mole, Big Brother, Survivor, The Amazing Race en The Traitors.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en meerdere spelletjesboards (zoals een Weerwolvenboard). Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft  :D.
I will follow my inner gold

Offline Bla

• Forumlid
Re: Welkom Bla!
« Reactie #1 Gepost op: 31-01-2026, 15:05:47 »
Hoi,
Heel erg bedankt!! Ik heb mij aangemeld omdat ik de berichten aan het lezen was op het wie is de mol forum en toen wilde reageren. Mijn favoriete programma's zijn wie is de mol en hunted. Ik heb nu al heel erg genoten van het lezen!