Auteur Topic: Welkom Moljood!  (gelezen 348 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Moljood!
« Gepost op: 4-01-2016, 18:15:12 »
Moljood van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Het nieuwe seizoen van  Wie Is... De Mol is zojuist gestart. Op het forum wordt uitgebreid nagesproken over de eerste aflevering en de kandidaten, en de eerste theorieën worden al gespuid. Discussieer gezellig mee op dit druk bezochte board, of waag nog een gokje in de Pool!

Expeditie Robinson is nog maar net afgelopen. Praat na over het afgelopen seizoen en de kandidaten hier op ons forum.

Over andere realityprogramma's zoals In de Ban van de Condor en Zeesterren is ook geschreven de afgelopen tijd. Neem gerust eens een kijkje op dat forum.

Of kom eens langs in de Huiskamer of de Relaxhoek.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
« Laatst bewerkt op: 4-01-2016, 18:19:23 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Moljood

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Moljood!
« Reactie #1 Gepost op: 4-01-2016, 20:51:20 »
Hallo iedereen!

Mijn naam is Jonathan, maar hier het ik moljood, ja ik ben joods, gellof niet in god en ben ook niet pro-Israël. Dus die discussies houd ik liever achter me  ::trots::
Door mijn vrienden wordt ik Malloot genoemd, wegens mijn enthousiasme voor Wie is de Mol, mijn enthousiasme en omdat ik tot nu toe altijd Molloot ben geweest, en om de meest absurde feiten mijn vrienden ongelijk maakte over wie zij verdachtten. Dus ik pas hier denk ik wel, op WieIsDeMol.com natuurlijk ;)

Ik heb ook een website met theorieën per kandidaat en een Twitteraccount met een groepje vrienden,
ik wil dit graag erbij zetten, maar ik heb gehoord dat ik geen persoonlijke reclame mag plaatsen, dus haal het dan maar weg.

ik vind het hier erg gezellig en leuk, ik hoop ook veel fan jullie op de widm fandag te zien maar nu heet het anders ofzo.
daag groetjes Moljood!  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 5-01-2016, 09:16:57 door Stormpie, Reden: website en twitter verwijderd »

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Actief Lid
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #2 Gepost op: 4-01-2016, 21:52:17 »
Welkom Jonathan ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Moni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 4-01-2016, 21:57:16 »
Hallo Jonathan, welkom op het forum en veel speurplezier!  ::zwaai::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 5-01-2016, 09:14:31 »
Welkom Jonathan!! Dat malloot/molloot klinkt me bekend in de oren, daar lopen er hier meer van rond ::)
Gelukkig kun je je website in je profiel kwijt! dan weet iedereen je toch te vinden ;D (bij Forumprofielinformatie -> onderaan de pagina)
En voor twitter kun je een berichtje naar Test sturen, dan wordt jouw twitter opgenomen in het blokje twitter rechts op je scherm.
(maar je hebt gelijk.. hier wordt ie verwijderd :-X )
« Laatst bewerkt op: 5-01-2016, 09:17:30 door Stormpie »
er was eens......

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2016, 09:16:46 »
Welkom op het forum Jonathan. Veel plezier gewenst
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2016, 19:02:48 »
Welkom op dit forum, Jonathan!
Ich bin ein Bärliner!