Ik blijf het erg leuk vinden dit seizoen, maar t ziet er volgens mij niet erg goed uit voor mijn favorieten:
Ika, Heather en Adel
Ik hoop dat de 1st 5 binnenkort (beter heel snel) een foutje gaat maken en dat een van mijn drie favorieten (dat zal waarschijnlijk wel Adel moeten zijn) wat in beweging kan krijgen.
Verdere mogelijke favorieten: Ik vind Jon (vooral zijn dronken feest opdracht
) en Kenny wel leuk. Sabrina is moeilijker.
Ik denk dat ze zichzelf een genie vind maar... kom op. Ik denk dat binnen de 1st 5 de jongens een veel sterkere band hebben en ik denk dat de jongens binnen die alliantie nog geen enkele concessies hebben moeten doen terwijl de vrouwen dat wel degelijk hebben moeten doen. De zogenaamde puppet mistress kan het voor mij toch niet halen bij de echte puppetmaster
Laten we het erop houden dat mijn mening wisselend over haar is.
Marsha the Moose is back
Verder heb ik echt een hekel aan Sarah en Rachelle en tegelijkertijd ben ik bang dat ze zomaar nog wel eens een tijdje zouden kunnen blijven
Met Heather en Ika genomineerd (twee van mijn favorieten) hoop ik dan maar dat Ika mag blijven, maar ik baal d'r van dat er sws een van hen twee moet vertrekken
In een ideale wereld wint in ieder geval de overgebleven nominee de volgende HoH.