Auteur Topic: Big Brother Canada 1  (gelezen 25162 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #40 Gepost op: 8-04-2020, 22:43:49 »
omdat ik nog nooit iets van big brother heb gezien (naast nederland ofc) en de usa versie van het begin wil volgen en eerst iets nieuws wilt zien. ga ik eerst voor big brother canada!

heb er zin in! mooi huis en leuke kandidaten al.
chipsverslaafde <3

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #41 Gepost op: 24-04-2020, 20:44:01 »
ben ondertussen blij afl 5 en mijn favorieten zijn ondertussen Emmet,topaz,Alec en jillian en gary

Vind het een leuk seizoen tot nu toe alleen iedereen is veels te heftig al bezig met allies en bondjes. het voelt als robinson ::rofl::

vind die blonde,Aneal, en die youtube dude bloed irritant echt laat ze weg gaan plzz
talla vind ik beetje saai idk en anuj zie je ook niet echt veel.

Voor de rest vind ik tom echt veels te gevaarlijk in het huis.
Oh en gary is echt een queen ::bravo::
Leuk seizoen dus ::ok::
chipsverslaafde <3

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #42 Gepost op: 2-05-2020, 17:54:30 »
En de finale is gezien en jezus wat een einde ::oink::  ::rofl::
Dit was een geweldig seizoen om mee te beginnen en die twist met gary ::oink::
Ik vind ondanks dat ik gary leuker vond en het goed vind waar hij voor staat en hoe hij het spel heeft gespeeld, heeft jillian wel soort van verdiend gewonnen door die powershift vind ik het zonde. maar anders had hij wel moeten winnen.

Dit vond ik een geweldig seizoen, met geweldige kandidaten en met een super mooi huis/studio wat ik ook altijd prachtig vind om te zien! Arisa is ook een erg leuke host. Voor de rest indd eens dat er veels te veel twisten in zaten maar ja het is big brother ofcourse. voor de paar die zonder publiek zijn weggegaan uit het huis vind ik het wel jammer dat ze niet met al dat gejuich uit het huis zijn gegaan.

Ik ga ook de kandidaten ranken

1: Emmet: Ja ik vond hem gewoon vanaf het begin een erg leuke en frisse speler. Was erg goed in het spel (niet perse alleen samen met jillian) en niet vervelend om te zien ofcourse ;) Ik ging ook echt stuk toen hij voor de derde keer werd gediskwalificeerd. en zo sad dat gary hem wegstuurde :\'(
2. Gary: Yes queeeen Op het eerste gezicht vond ik hem een vervelend gay person, maar hij was erg leuk, goeie speler leuk dat hij terug het huis in mocht. en echt toppertje
3. topaz: arme topaz op het einde haha maar ondanks dat geslaap vond ik haar een erg leuke kandidaat.
4 talla: Eerst saai, maar later echt super leuk en grappig, ALLEEN KAP MET SCHREEUWEN/GILLEN ::megafoon::
5.alec: Vond hem erg leuk, jammer dat hij topaz zo bespeelde en the shield ::kots:: samen met peter, maar alleen was hij een leuke knappe speler en die alter ego as geniaal!
7 suzette: zo leuke speler, jammer dat ze zo vroeg weg moest ::ohno::
8 jillian: Tja, de beste speler maar qua tv vond ik haar niet echt leuk.
9:tom: Een gevaarlijk en domme speler ::rofl:: hij had gewoon meer moeten chillen. voor de rest zag hij er niet verkeerd uit ::tandpastasmiley::
10AJ: tja, AJ was leuk, maar zag je ook niet echt.
11 kat leek me een leuke speler, alleen dat hebben we niet kunnen zien...
12l:liza: ook beetje saai, zag je  niet echt ook in het spel.
13:Aneal:vond hem zo saai en irritant. beetje de mindere versie van gary eigenlijk!
14:Danielle: echt wat vond haar lach irritant zeg! ben blij dat ze er gauw uit lag
15: Peter; Echt waarom is hij er zo lang ingebleven echt elke keer dat typische youtube geschreeuw en dat boze tegen jillian in de finale, kom op! doe niet zo kinderachtig. echt ik wilde hem zo graag slaan!

Op naar een volgend big brother seizoen weet nog niet welke  ::bravo::
chipsverslaafde <3

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #43 Gepost op: 2-05-2020, 19:30:14 »
BB2 canada schijnt een vrij goed seizoen te zijn (zag een samenvatting ervan op youtube)
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #44 Gepost op: 2-05-2020, 22:14:59 »
Het tweede seizoen is echt super! ::jaja:: Aanrader!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #45 Gepost op: 2-05-2020, 22:39:15 »
wil ik wel doen maar heb al een paar spoilers gehad voor bb usa dus ik dacht ik ga maar daar verder ::rofl:: zomenteen hoef ik ze niet meer te kijken omdat ik alle winnaars al weet. dus misschien hebben jullie een suggestie?
Ik kijk nu wel the amazing race canada 1, want hoorde dat er bb canada kandidaten aan mee gaan doen :)
chipsverslaafde <3