Auteur Topic: Big Brother Canada 1  (gelezen 24910 keer)

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #20 Gepost op: 2-05-2013, 19:13:20 »

@Bjornn

Via Youtube kun je alle afleveringen bekijken.


Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #21 Gepost op: 3-05-2013, 00:12:30 »
Oh superhandig  ::ok::
Morgen eens de eerste kijken dan  :D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #22 Gepost op: 3-05-2013, 13:00:53 »
Wouw, ze hebben echt 10 reclameblokken in één aflevering...
Dan kijk je toch meer reclame dan het programms zelf zou je denken  ???
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #23 Gepost op: 3-05-2013, 13:54:37 »
Ik download de afleveringen gewoon en dan knippen ze alle reclame eruit :).

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #24 Gepost op: 3-05-2013, 19:45:53 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #25 Gepost op: 3-05-2013, 22:09:27 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik ben het hier helemala mee eens. Zorgde wel voor leuke tv maar dit kan toch niet 0o. 

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #26 Gepost op: 5-05-2013, 15:53:06 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #27 Gepost op: 5-05-2013, 22:17:02 »
Ik vond dat het hele seizoen veel te vol met twists zat. Op zich vond ik het prima dat Gary terug kwam, al had ik liever iemand anders terug zien komen :P

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #28 Gepost op: 6-05-2013, 17:25:53 »
Ja, ik vond het ook te veel twists, maar ik vond het toch een heel leuk eerste seizoen in Canada met een goede cast!  ::ok::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #29 Gepost op: 10-05-2013, 15:26:20 »
Wat een einde ::rofl:: En dan wel heel erg blij zijn dat je gewonnen hebt...

Al met al vind ik wel dat Jill moest winnen op het einde, maar deze manier is een beetje lullig :P
Nieky grab a life vest!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #30 Gepost op: 10-05-2013, 17:35:32 »
Ik vond trouwens ook dat Jill moest winnen. Ik vind dat zij een beter spel heeft gespeeld.
Maar ik vind dat omg ik weet serieus zijn naam nu al niet meer. Gary! dat is het :P. Ik vind dat Gary uiteindelijk gewonnen heeft, als Topaz iig de waarheid spreekt

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #31 Gepost op: 10-05-2013, 19:40:09 »
Voor mij had Emmett moeten winnen, maar ik begreep dan ook niet echt dat hij niet Gary ipv Talla eruit stemde. Erg grappige finale, vooral omdat Jillian volgens mij behoorlijk dronken was ::rofl:: Peter gedroeg zich echt als een idioot en ik ergerde me ook aan Alec (die toch wel tot zijn laatste week in het huis een van mijn favorieten was geweest).

Alle twists maakten dit seizoen minder voor mij, maar het was wel een sterke cast met een paar interessante spelers en karakters. Zoals ik al zei, the powershifts waren afschuwelijk, Gary zo laat terug laten komen was niet eerlijk. Ik zie het liever zoals ze het in Amerika doen, ergens in de eerste 3 weken.

Al met al heb ik genoten, maar ik kijk meer uit naar BB15. Als Canada besluit voor een tweede seizoen te gaan (wat ik wel hoop), hou op met twists die het publiek betrekken, ik zie liever of het originele concept of het Amerikaanse concept (vooral de laatste) maar niet iets er tussen in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #32 Gepost op: 11-05-2013, 01:26:59 »
Ik vind het nog wel ok om het publiek erbij te betrekken, maar ga niet elke aflevering een nieuwe twist hebben... Het spel moet interessant genoeg van zichzelf zijn... Of doe kleinere twists. zoals ineens alleen nog maar een bepaald soort voedsel beschikbaar ofzo. Maar niet die power shift.
Als je de live feeds een beetje keek (persoonlijk ben ik afgehaakt toen Gary terug kwam) merkte je ook dat ze telkens zeiden van. tja als er geen twist meer is.  of.  ja wat voor twist zouden ze nu doen?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #33 Gepost op: 10-06-2013, 16:21:28 »
Heb nu pas alles kunnen kijken. Mijn god die finale!  :o ::rofl::
Lekker akward. Deed me enorm denken aan een van de australia's next top model finales waar ze de verkeerde winnares hadden omgeroepen.

Ik ben het eens met de rest dat er te veel grote twists in zaten. Zo was het bijna meer geluk dan dat je echt met je strategie kon winnen.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #34 Gepost op: 8-03-2017, 16:23:50 »
Heb net deze gekeken, maar wat was er nu excact gebeurd met de stem van topaz?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #35 Gepost op: 8-03-2017, 16:48:52 »
Ik geloof dat ze dacht dat ze één van de finalisten eruit moest stemmen en niet doorhad dat ze op een winnaar stemde. :P

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #36 Gepost op: 30-03-2017, 01:32:18 »
Afgelopen weken gezien, prachtig seizoen! ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #37 Gepost op: 6-05-2017, 21:23:15 »
Seizoen 1 uitgekeken ::bravo::.

Mijn ranking:
1. Talla, was echt hilarisch, veruit mijn favoriet. Ze was wel niet de beste game-speler en maakte uiteindelijk geen enkele kans op de winst. Maar ze was super entertainend en daarom kijken we uiteindelijk ;D.


2. Gary, big personality, grappig en entertainend. Uiteindelijk wel blij dat hij niet heeft gewonnen omdat hij terug kwam in het spel dankzij een twist.
3. Danielle, "F*ck all you guys" beste afscheidswoorden van een afvaller ::rofl::. Ze was wild, ze was bitchy, ze was alles wat ik in een Big Brother seizoen wil zien.
4. Jillian, verdiend gewonnen. Ze was best leuk omdat ze elke keer deals aan het breken was en er alleen maar om kon lachen op een manier van "Oh god wat doe ik nu, ik ben zo slecht". Ze was ook echt een beast in proeven.
5. Liza, de flirt die hard speelt. Jammer dat ze zo vroeg ging en met haar showmance ten onder ging.
6. Emmet, hij speelde het spel het beste en was geen irrritante overconfident boy wat fijn was.
7. Suzette, leuk karakter in het begin die elke keer op één of andere manier bleef overleven. Richting haar exit werd ze ietwat irritant en was het tijd voor haar om te gaan.
8. Aneal, weinig van gezien maar wat we hebben gezien is dat hij voor chaos zorgde wat opzich wel leuk was.
9. AJ, vrij onzichtbaar voor grote delen van het seizoen. Wel grappig in de background af en toe.
10. Kat, niet veel van gezien maar als ze langer was gebleven was ze vast interessant geworden.
11. Topaz, sympathiek was ze af en toe maar vele slechte keuzes hebben haar toch hier vrij onderaan gebracht. Ze was zo dom om in de finale verkeerd te stemmen terwijl ze tijdens het seizoen verkondigd hoe groot fan ze is van Big Brother....like seriously. Haar showmance met Alec helpt ook niet, waar ze zelfs nadat hij haar naait weer bij terugkomt. De ruzie met Talla helpt ook niet en blijkbaar brak ze veel regels tijdens het spel. Zo jammer van mijn nickname genoot :(.
12. Alec, the shield was het meest irritante van dit seizoen en hij was het minder irritante deel hiervan. Zijn alter-ego was grappig en hij heeft af en toe wel goeie humor. Uiteindelijk was hij wel super bitter als jurylid.
13. Tom, alpha man egotrip type waar ik sowieso altijd een hekel aan heb ;D.
14. Peter, was echt the worst. Elke keer als hij in beeld kwam wou ik hem in zijn gezicht slaan ;D. Ik kan een hele lijst opnoemen met dingen die ik haat aan hem. Zijn zogenaamde slimheid. Zijn arrogantie. Hoe hij schreeuwt in de DR. The shield is in power.....the shield is te laf om uberhaupt een competitie te winnen en is bitter wanneer de mensen die wel competities winnen en actual moves maken hun alliantie achter elkaar naar de juryhouse stuurt. Zijn gameplay was slecht, zijn persoonlijkheid irritant, no redemption for you peter.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #38 Gepost op: 6-05-2017, 21:30:58 »
Je bent Andrew vergeten (can't blame you) ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #39 Gepost op: 8-05-2017, 13:21:58 »
 ::rofl:: Oeps hahahaa

Andrew komt onder Topaz, boven Alec I guess. Licht irritant persoon die entiteled over kwam van hoe goed hij wel niet was, terwijl hij niet eens zo goed was. Maar zeker niet zo irritant als iemand als Peter ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human