Auteur Topic: Amazing Race: spoilervrij topic  (gelezen 6341 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Amazing Race: spoilervrij topic
« Gepost op: 10-06-2013, 17:01:53 »
Ik ben een aantal maanden geleden begonnen de Amazing Race en Survivor te kijken. Inmiddels heb ik van de Amazing Race seizoen 1 tot en met 7, 12 (omdat die naar Nederland ging) en 20 gezien (dat was toen ik begon de meest recente).

Ik ben dus aanbeland bij seizoen 8, maar zie aan het begin van de eerste aflevering dat het allemaal gezinnen zijn met spuugirritante blagen van kinderen, in plaats van duo's. :-\\ Bovendien krijg ik de indruk dat ze alleen maar in de VS gaan reizen. Kan iemand me zeggen of het de moeite waard is dit seizoen te kijken, of kan ik hem beter skippen en meteen doorgaan met seizoen 9?

(ik bekijk ze nu trouwens in de goede volgorde omdat ik spoilers probeer te vermijden. In seizoen 20, het eerste seizoen dat ik keek, werden bijvoorbeeld al de winnaars van seizoen 7 gespoilerd...)



Edit: het viel me net bij het doorlezen van het Survivor 17-topic op dat het helemaal vol staat met allerlei spoilers over eerdere seizoenen van Survivor. Soms zijn het gewoon pagina's vol discussies over eerdere seizoenen... :-\\ Nu vind ik het heel leuk om na het kijken van een seizoen hier de meningen van anderen te lezen, ::ok:: ::ok:: maar ik zit niet te wachten op al die spoilers over andere seizoenen. ::niet-ok:: Misschien kunnen de moderators dit nog een beetje extra in de gaten houden? :)
« Laatst bewerkt op: 10-06-2013, 17:08:20 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Amazing Race: spoilervrij topic
« Reactie #1 Gepost op: 10-06-2013, 17:50:31 »
(bizar trouwens dat er dan in de Amazing Race zelfs weer spoilers zitten over Survivor, doordat er in seizoen 7 van de Amazing Race twee deelnemers van Survivor meedoen...) ;D Nu hoef ik de betreffende seizoenen van Survivor niet meer te kijken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Amazing Race: spoilervrij topic
« Reactie #2 Gepost op: 21-06-2013, 22:36:08 »
Ik vond het familie seizoen niet zo heel boeiend eigenlijk. Van die typisch Amerikaanse gezinnetjes, met van die bijdehante kinderen, die de Amerikanen dan allemaal heel erg schattig vinden. De opdrachten waren ook niet zo heel boeiend. Er gaan geloof ik nog wel hele vetes komen tussen de verschillende families. Dus wat drama zit er wel in. Maar het was wel mijn minst favoriete gezin.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Amazing Race: spoilervrij topic
« Reactie #3 Gepost op: 26-06-2013, 20:35:06 »
Okee, dat trekt me niet echt. Ik heb inmiddels al wel de twee seizoenen erna gezien, en begin nu aan het All Stars-seizoen (11). Maar ik ben een beetje teleurgesteld over de keuze voor de 'All Stars-kandidaten'. Er zitten koppels bij die eigenlijk vrij saai waren, terwijl sommige heel leuke en voor de hand liggende duo's ontbreken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.