Auteur Topic: De Verraders  (gelezen 143220 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #1140 Gepost op: 28-06-2025, 12:57:16 »
Als ze twijfelen, stem je ze er gewoon beiden (Josylvio én Julia) uit - tenminste als Christiaan en Estelle zo slim zijn. En dan Dimeo en dan zijn ze er.

Offline edgomo

• Winnaar WIDM-pool 2025
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #1141 Gepost op: 30-06-2025, 00:56:34 »
Christiaan en Estelle en slim....
Je vat het prima samen.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #1142 Gepost op: 2-07-2025, 20:17:56 »
Ik verwacht idd ook niet dat t zo zal gaan ::rofl::

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #1143 Gepost op: Vandaag om 12:03:41 »
Gelukkig deden ze nu ook de Belgische variant van de finale. Maar waar is die dolk van Estelle gebleven?

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #1144 Gepost op: Vandaag om 19:32:38 »
Gelukkig deden ze nu ook de Belgische variant van de finale. Maar waar is die dolk van Estelle gebleven?

Die wilde ze niet inzetten, omdat het niet nodig was.

De finale was erg mooi. Mooi om te zien hoe Christiaans ogen geopend werden en hoe strategisch hij vervolgens ging spelen. Ik ben het met hem eens dat eerst Dimeo en daarna Josylvio de beste volgorde was, maar zo werkte het ook.

Online zijn veel mensen aan het klagen over de oneerlijkheid van de zienertwist. Dit viel mij eerlijk gezegd nogal mee. Josylvio was niet sterk genoeg om de verdachtmaking te kantelen en genoot dus toch minder vertrouwen dan hij van tevoren dacht. Het hielp denk ik niet dat hij Julia vertelde verrader vanaf het begin te zijn, die informatie maakte haar sterker en hem zwakker. Ik ben blij dat Julia en Christiaan gewonnen hebben!

Online Enermol

• Forumlid
« Reactie #1145 Gepost op: Vandaag om 21:43:00 »
Oneerlijk wil ik de seer twist niet noemen, maar een goede toevoeging vind ik het ook niet.

Het vertrouwen aan Joost begon al te dalen, en dimeo was al flink verdacht. Ik denk dat ze het ook zonder twist hadden moeten kunnen winnen.

Verder vond ik de finale wel prima zo