Auteur Topic: The Circle  (gelezen 6249 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
The Circle
« Gepost op: 7-04-2020, 18:47:45 »


The circle is oorspronkelijk een brits reality programma van mtv, Maar ondertussen is het een grote Netflix show.
De show is een mix van Big Brother, Are you the one en Catfish.

In het programma volgen we acht volslagen onbekende kandidaten, die elkaar nog nooit gezien of gehoord hebben. Alle deelnemers hebben ieder een eigen appartement toegewezen gekregen, waar ze tijdens hun deelname aan de show verblijven. Omdat niemand elkaar kent, kun je in The Circle zijn wie je wil. Zo kun je ervoor kiezen om jezelf te zijn, of juist iemand totaal anders. In The Circle weet je dus nooit tegen wie je speelt en met een flinke smak geld op het spel, staat iedereen op scherp.
Gedurende de weken worden de kandidaten gevolgd. Doel van het spel is om zo aardig mogelijk gevonden te worden, want elke dag staat er een 'rating' op het menu waar alle deelnemers de kans krijgen hun voorkeuren voor de groep uit te spreken. De twee personen die de hoogste score krijgen worden bestempeld als 'influencer' en mogen samen één kandidaat blocken, die vervolgens naar huis wordt gestuurd.

Ondertussen zijn dit de seizoenen:
The Circle UK: seizoen 3 komt
The Circle USA: casting seizoen 2 gesloten, Seizoen 1 op netflix
The Circle Brazil: seizoen 1 net klaar op netflix
The Circle France: start aanstaande donderdag op netflix

Ik zou zeggen geef het een kansje, het is echt heel erg leuk! ::ok::

« Laatst bewerkt op: 8-04-2020, 15:38:40 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Circle
« Reactie #1 Gepost op: 7-04-2020, 21:24:39 »
The Circle USA 1 gekeken. Ik vond het wel een grappig concept. Op een gegeven vond ik de chats wel heel langdradig en heb ik heel veel van de afleveringen geskipt tot aan de eliminaties. :-X
🜃

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Circle
« Reactie #2 Gepost op: 7-04-2020, 22:20:37 »
het concept is ook gewoon super bedacht en snap wel dat sommige mensen die chats langdradig vinden hoor, maar voor de rest vind ik het echt een top programma
chipsverslaafde <3

Offline B&W

  • Forumlid
Re: The Circle
« Reactie #3 Gepost op: 7-04-2020, 22:38:14 »
Ik heb USA seizoen 1 hiervan ook gezien.

Pluspunt: erg leuk origineel concept
Minpunt: afleveringen waren enorm saai
Pluspunt: er waren een aantal leuke kandidaten
Minpunt: de oneindige instroom van nieuwe kandidaten en een gek einde met 5/6 kandidaten in de finale

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Circle
« Reactie #4 Gepost op: 7-04-2020, 22:51:21 »
Afleveringen saai  ??? ik heb 0x doorgespoeld, zat aan de buis gekluisterd!
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Circle
« Reactie #5 Gepost op: 8-04-2020, 15:18:00 »
de cliffhangers zijn ook gewoon erg spannend ::rofl::

chipsverslaafde <3

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: The Circle
« Reactie #6 Gepost op: 8-04-2020, 20:55:01 »
Ik heb zowel the Circle USA als Brazil gezien, vond het allebei wel leuke series. Ik had het idee dat in de Braziliaanse iets meer vaart zat, minder 'loos' gechat en wat meer venijn en spel. Ben heel benieuwd hoe ik de Franse ga vinden.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: The Circle
« Reactie #7 Gepost op: 12-04-2020, 10:19:08 »
Ik heb ook The Circle USA gezien, en ik vond het heel leuk  ::bravo::
Ik zie nu op Netflix ook The Circle Brazil en The Circle Game staan, die ga ik ook kijken.

Het enige minpuntje vind ik die wissels, die startten met zo'n achterstand.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Circle
« Reactie #8 Gepost op: 9-04-2021, 22:56:42 »
Even schop omhoog. Ondanks dat ik niet aan het discord spel had meegedaan (iets met een Zap :P) leek het concept me nu wel leuk dus ik ben maar eens op Netflix gaan kijken. Eerst het Amerikaanse seizoen, dat ging best rap en ik vond het een leuk concept.

Ik ben aansluitend direct maar met het Franse seizoen begonnen, wat een geniaal seizoen tot nu toe (ben bij aflevering 8 ), vergeleken daarmee is het Amerikaanse 1e seizoen doodsaai.  ::jaja::   Ik heb het normaal niet zo op Fransen, maar daarom passen ze misschien juist wel in dit programma.