Auteur Topic: Een Mol In Limburg  (gelezen 32134 keer)

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Een Mol In Limburg
« Gepost op: 9-01-2017, 22:07:15 »
Ik weet niet precies waar dit hoort, maar via via ben ik gewezen op een hele leuke webserie met 10 onbekende nederlanders die Wie is de Mol spelen. Ik heb net de eerste aflevering gezien en ik ben heel enthousiast. Het heeft een beetje de kneuterigheid van de eerste seizoenen Wie is de Mol? en ik ga proberen om het naast de volwassen versie te volgen. Nu heeft deze serie niet echt een forum waar je een beetje kan discussieren dus ik dacht.. dan open ik hier maar een topic. Misschien zijn er meerderen die het volgen.


Ik denk niet dat ik een link mag plaatsen maar je kan het vinden op youtube.

Na aflevering 1 vind ik vooral Cynthia en Louisa verdacht.. maar Luuk staat ook hoog op mijn lijstje.


Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #1 Gepost op: 9-01-2017, 22:19:12 »
Ik weet niet precies waar dit hoort, maar via via ben ik gewezen op een hele leuke webserie met 10 onbekende nederlanders die Wie is de Mol spelen. Ik heb net de eerste aflevering gezien en ik ben heel enthousiast. Het heeft een beetje de kneuterigheid van de eerste seizoenen Wie is de Mol? en ik ga proberen om het naast de volwassen versie te volgen. Nu heeft deze serie niet echt een forum waar je een beetje kan discussieren dus ik dacht.. dan open ik hier maar een topic. Misschien zijn er meerderen die het volgen.


Ik denk niet dat ik een link mag plaatsen maar je kan het vinden op youtube.

Na aflevering 1 vind ik vooral Cynthia en Louisa verdacht.. maar Luuk staat ook hoog op mijn lijstje.



Ook gezien, een paar kleine bemerkingen:

1) omwille van afspraken met IDTV mag elke uitzending maar 1week online staan vooraleer hij verdwijnt.Dus als je wilt kijken, tot zaterdagmiddag 12u staat aflevering 1 online

2) dit is het vierde seizoen, de andere staan ook online maar slechts tot maart ook omwille van de afspraken met IDTV.
(zeker kijken, het is leuk. S1 vond ik de minste qua seizoen, maar wel leuke kandidaten. S2 en S3 zijn echt goed)
klaar voor de strijd

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #2 Gepost op: 9-01-2017, 22:46:19 »
Ook gezien, een paar kleine bemerkingen:

1) omwille van afspraken met IDTV mag elke uitzending maar 1week online staan vooraleer hij verdwijnt.Dus als je wilt kijken, tot zaterdagmiddag 12u staat aflevering 1 online

2) dit is het vierde seizoen, de andere staan ook online maar slechts tot maart ook omwille van de afspraken met IDTV.
(zeker kijken, het is leuk. S1 vond ik de minste qua seizoen, maar wel leuke kandidaten. S2 en S3 zijn echt goed)
Dit. Zonder twijfel de beste fanserie die ik ken. Heel professioneel en mooi gemaakt. Er was wel een forum, maar omdat de makers moeten stoppen met dit format, zijn ze hiermee gestopt.

Maar ik vond het ook een mooie eerste aflevering. Mij viel vooral Joke op. Ze was erg verdacht bij de opdracht met de filmpjes. Genoeg vertrouwen kweken door een end te komen, maar het net niet helemaal afmaken. Ook Luuk staat inderdaad op mijn lijst. Ben heel benieuwd naar aflevering 2

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #3 Gepost op: 9-01-2017, 22:48:06 »
Erg leuke serie inderdaad. Ik heb seizoen 1 en 2 niet gezien, maar vond seizoen 3 erg vermakelijk!

IK denk ook Joke of Luuk nu  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #4 Gepost op: 9-01-2017, 22:50:20 »
Ze hebben zelfs een All-Stars seizoen van vier aflevering. Erg klein opgebouwd, maar vermakelijk om naar te kijken.

Ik weet nog dat ik er vorig jaar enorm naast zat. Wat hadden ze me beet  ::oink::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #5 Gepost op: 9-01-2017, 22:51:52 »
Sympathieke deelnemers allemaal, ik was in december bij de perspresentatie, en had de aflevering dus al gezien, tot aan de executie.

Ik moest erg lachen: argeloze boekwinkelbezoekers hadden niet door dat het ging om de fanserie, en waren Art aan het zoeken.......


Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #6 Gepost op: 9-01-2017, 22:57:26 »
Sympathieke deelnemers allemaal, ik was in december bij de perspresentatie, en had de aflevering dus al gezien, tot aan de executie.

Ik moest erg lachen: argeloze boekwinkelbezoekers hadden niet door dat het ging om de fanserie, en waren Art aan het zoeken.......


Niet gevonden? ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #7 Gepost op: 9-01-2017, 23:01:34 »
Ze waren er al gauw achter dat het toch heel iets anders was.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #8 Gepost op: 10-01-2017, 22:49:51 »
Leuke serie. Enthusiaste crew en na seizoen steeds professioneler geworden.

Ik kies voorlopig joke als mol. Zij zat als laatste bij voorstel ronde en dus Kleine kans dat ze aan de beurt kwam. Zij mocht daarna cijfer kiezen en toevallig kwam er film van iemand die zich ook niet had Kunnen voorstellen. En voila veel kansen op geld voor de pot weg. Mol heeft alle voorkennis.

De keuZe dat luuk niet zou lopen over touwbrug vind ik ook vreemd. Onder groepsdruk worden dit soort dingen in widm massaal gedaan.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #9 Gepost op: 11-01-2017, 15:11:30 »
Sympathieke deelnemers allemaal, ik was in december bij de perspresentatie, en had de aflevering dus al gezien, tot aan de executie.

Ik moest erg lachen: argeloze boekwinkelbezoekers hadden niet door dat het ging om de fanserie, en waren Art aan het zoeken.......



Hé, daar was ik ook!

De Mol is trouwens Kirsten.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #10 Gepost op: 11-01-2017, 15:16:42 »
Hé, daar was ik ook!

De Mol is trouwens Kirsten.
Interessant  ::vergroot::

Waarop gebaseerd?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #11 Gepost op: 11-01-2017, 19:36:01 »
Even een overzicht:

opdracht 1 (voorstellen)
eruit na vraag 1: Ruben,Mark,Kirsten, Cynthia,Louisa, Marnix, Nico
eruit na vraag 5: Luuk
eruit na vraag 6: Joke
verdient geld: Simone

opdracht 2 (inschatten)
duo's:
Simone en Louisa:Beide schatten elkaar goed in en verdienen geld
Marnix en Mark: Mark schat Marnix goed in,omgekeerd ook
Cynthia en Kirsten: Cynthia verdient geen geld met de inschatting van Kirsten, omgekeerd wel
Ruben en Nico: verdienen allebei geld
Joke en Luuk: Joke verdient geld, Luuk niet

Mijn conclusie: iedereen verdient rechtstreeks geld behalve Luuk (wel juiste inschatting maar zelf niets verdiend) en Cynthia (idem als Luuk)
Maar een mol wil vertrouwen winnen bij de start en wil het dus goed doen bij de filmpjes (maar niet goed genoeg).
Ik ga voorlopig voor Luuk
klaar voor de strijd

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #12 Gepost op: 11-01-2017, 20:24:42 »
Mooi overzicht  ::ok::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #13 Gepost op: 11-01-2017, 20:42:03 »
Mooi overzicht  ::ok::

Mss erbij zeggen: met deze serie heb ik het nog nooit goed gehad
klaar voor de strijd

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #14 Gepost op: 11-01-2017, 21:54:08 »
Je mist alleen de "testvragen" opdracht, waarin ze geld konden verdienen of juist niet en dat gunnen
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #15 Gepost op: 11-01-2017, 21:57:52 »
Je mist alleen de "testvragen" opdracht, waarin ze geld konden verdienen of juist niet en dat gunnen

daar weten we enkel dat Luuk en Joke zichzelf aanduidden. De andere 2 weten we niet.
klaar voor de strijd

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #16 Gepost op: 11-01-2017, 22:09:28 »
Hebben jullie ook Een Mol In gesprek gezien? Ik vond met name zijn argument over Joke erg sterk tijdens de voorstelronde. Als zij de mol is, weet ze precies welk nummer bij welk filmpje hoort. Ze noemt een nummer van wie zich nog niet voorgesteld heeft, waardoor er al een hele boel afvallen. Dit samen met het feit dat ze nét niet de opdracht haalt, maakt dat ze voor mij verdachte nummer 1 is.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #17 Gepost op: 11-01-2017, 22:10:24 »
Mss erbij zeggen: met deze serie heb ik het nog nooit goed gehad
Haha, zat jij vorig jaar ook op
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #18 Gepost op: 11-01-2017, 23:03:54 »
Van emi heb ik seizoen 2 en All-Stars gezien.. seizoen 2  had ik het goed. Bij All-starszat ik er grandioos naast. Ik dacht na aflevering een te weten dat de mol de mol echr niet was ::rofl::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Mol In Limburg
« Reactie #19 Gepost op: 11-01-2017, 23:06:08 »
Van emi heb ik seizoen 2 en All-Stars gezien.. seizoen 2  had ik het goed. Bij All-starszat ik er grandioos naast. Ik dacht na aflevering een te weten dat de mol de mol echr niet was ::rofl::
Ik zat er ook naast. Was overtuigd van
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)