Auteur Topic: Big Brother US 17  (gelezen 101658 keer)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #100 Gepost op: 17-08-2015, 22:26:32 »
John, wtf dude ::ohno:: Doe eens je best en throw Becky under the bus, want straks word jij nog getarget :-X
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 17
« Reactie #101 Gepost op: 18-08-2015, 00:16:49 »
 ::rofl:: Ik vond John echt geweldig. Maar denk dat Becky gaat deze week :(. Sowieso was het niet erg fijn dat Liz HOH won. Becky is als karakter dan misschien wel een beetje bland maar ze is wel de enige die Vanessa echt goed tegenwerkt. And we neeeed that
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #102 Gepost op: 18-08-2015, 20:26:36 »
That was about 50% acting ::rofl::

Ik begin Steve stiekem toch wel leuk te vinden. Het is niet de John liefde, maar ik mag hem wel wat meer. Heb een feed clipje van hem gezien waar ik hem wel "relatable" vond en hoe beschamend ik het ook vind om toe te geven, als ik voor BB gecast zou worden denk ik dat we heel erg overeenkomen :-[ Qua spel en persoonlijkheid. Ik zit denk ik ergens tussen Steve en John in :P Het grappige is dat Steve in zijn hoofd in een heel erg slechte positie zit terwijl hij eigenlijk misschien wel in dé positie zit. Wat ik daar grappig aan vind is dat Steve in zijn hoofd dit mastermind is en door een enorme dosis paranoia denkt dat andere hem ook zo zien terwijl eigenlijk niemand hem zo ziet. En op een of andere manier zit hij in een goede positie zonder het zelf door te hebben. Dus hij denkt dat hij een mastermind is maar is het niet en toch zit hij in een goede positie en hij heeft het zelf niet eens door ::rofl:: Verder vond ik zelfs het heel erg geforceerde bromance stuk tussen Steve en James leuk... He likes books, I like beer ::rofl::

John blijft favoriet :P Ja hij maakte een slechte move, ik denk dat hij mentaal misschien een beetje uitgecheckt is en hij geïrriteerd is dat het hem even tegen zit en dat daar de slip up vandaan komt. Tegelijkertijd waardeer ik het wel dat hij zo eerlijk was in hoe hij zich voelde. En misschien heeft hij het geluk dat hij Vanessa heeft boos gemaakt aangezien het huis een beetje massaal tegen Vanessa lijkt te zijn gekeerd. Verder Vanessa die zegt dat ze wat John zegt niet begrijpt en dat het haar boos maakt en dat ze nu zeker niet met hem wilt werken... Het komt over alsof ze boos is, dat John eerlijk ::) ??? Wil je dat hij direct in je gezicht liegt dan?

Mijn meningen over Vanessa en Steve lijken nu een beetje omgewisseld te zijn :P

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #103 Gepost op: 20-08-2015, 14:58:51 »
Deze cast ::love::

Volgens mij vind ik gewoon weer iedereen leuk ::rofl::

Vanessa is nu het ex-mastermind-trainwreck. Steve: "I'm thoroughly confused." Vanessa geeft aan depri te zijn en wilt volgens mij of met rust worden gelaten of praten. "I'm gonna put some clothes on and we're gonna play some chess." ::rofl:: Ik begin Steve om dit soort momenten wel te kunnen waarderen :P

Twins zijn awesome en hoewel ik Austin niet super geweldig vind, is hij eigenlijk wel een belangrijke reden waarom de Twins zo awesome zijn :P

Meg heeft haar momentjes in de DR, met haar onhandigheid en haar underdogstatus. James pranks en redneckmomenten zijn vrij standaard, maar toch heb ik me kapot gelachen om het hele #captaincamo gedoe met Julia deze aflevering.

Becky was vorige week vrij iconisch, maar ik hoop wel dat ze deze week vertrekt want JohnnyMac ;) De JohnnyMac liefde komt in principe door zijn humor en zijn underdogstatus. En zijn speelstijl vormt wel een beetje de basis van de speelstijl die ik graag zie al zou ik hem graag iets agressiever en manipulatiever willen zien :-\\

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #104 Gepost op: 20-08-2015, 16:17:34 »
Ik vind ook iedereen leuk ::hyper:: eigenlijk alleen Austin niet zo, en ik hoop dat Meg en James, mochten ze nu in power komen, dan ook inzien dat Vanessa niet langer hun grootste bedreiging is, maar dat trio. Dat geeft Vanessa vervolgens weer meer opties bij de twins hoop ik ;D

Steve krijgt nu een positieve edit, dat scheelt. Qua gameplay vind ik hem nog steeds geen held, maar ach. Het zou leuk zijn als hij HoH wint ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #105 Gepost op: 21-08-2015, 21:47:33 »
Steve Moses Day... Only in America ::) ::rofl::

Maar volgens mij begint productie haar eieren in het John of Steve mandje te leggen. Hoop alleen niet dat mensen verblind worden door hun Vanessa haat en de Austwins vergeten :-\\

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #106 Gepost op: 21-08-2015, 22:39:58 »
Ik hoop dat Vanessa, Steve of James HOH wint. Ik denk namelijk dat zij alledrie het meest waarschijnlijk achter de Austin Twins aangaan en daar is het nu wel tijd voor. Alhoewel, misschien ná de return volgende week nog beter...

En James was echt zo'n kleine pitbull tijdens die eerste run bij de HOH, dus ik geef hem wel een goede kans ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #107 Gepost op: 24-08-2015, 12:16:43 »
Perfect! ::bravo::

Austin verkloot het bij Steve en John, net als Liz vorige week bij Becky. Vanessa vertelt op het juiste moment de waarheid en lijkt safe te zijn deze week (en ik krijg het idee dat ze ook al op betere voet met Liz en zeker Julia staat). Het seizoen blijft zo heerlijk onvoorspelbaar! ;D Als Vanessa deze week weet te overleven, zal ze nog wel eventjes blijven denk ik, aangezien de Austwins wel het target zullen worden na de terugkeer van één van de juryleden.

Oh en James en Meg, supernice ook weer ::jaja::

Eigenlijk vind ik gewoon echt iedereen leuk nu. James en Meg zijn enorm likeable. Vanessa is een fantastische gamer die weet wat ze wanneer moet zeggen, maar heeft zich in een nare positie gebracht waardoor ze ook tegelijkertijd een soort underdogpositie inneemt voor de kijker. De twins hebben een leuke verhaallijn met Austin, waarnaar ik erg benieuwd ben hoe dat gaat lopen zodra ze getarget worden. Johnny Mc is gewoon hilarisch (al vind ik wel dat hij z'n spel een tandje harder mag spelen) en Steve is ook uit de schaduw opgestaan ::bravo::

Zelfs alle juryleden tot nu toe vind ik leuk en kunnen een interessante twist aan het geheel geven ::ok::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #108 Gepost op: 1-09-2015, 17:47:12 »
Heel erg geconflicteerd over wat ik nu precies van Vanessa vind. Aan de ene kant vind haar een goede speler die zich overal weer uit weet te redden en eindelijk weer eens vrouwelijke speler die misschien wel met mensen als Danielle R., Jun, Alison en Maggie vergeleken kan worden als in hoe goed ze is in dit spel.

Aan de andere kant vind ik sommige van haar emotionele explosies wat ongemakkelijk (bijv. tegenover Steve). Ik krijg daar soms een beetje het gevoel bij van dat ze wel kan uitdelen maar niet kan incasseren :-\\

Maar ze werkt op zich nu wel samen met leuke mensen en nogmaals heb toch wel respect voor haar, dus ik ben nu kamp Vanessa ( ???). Oh en nog steeds kamp John, hoewel ik niet denk dat hij het tweede kans imago kan overkomen tegenover een jury. Alhoewel wie weet, volgens mij is John best populair bij enkele juryleden en ik kan me ook nog wel voorstellen dat mensen anti- Vanessa of Austwins zijn mocht hij tegenover een van het in de finale staan. Maar ik denk dat ik te ver op de zaken voorbij loop :P

John terug is mooi en ik ben een soort van blij dat hij met Vanessa samenwerkt want het Austwins probleem moet vroeg of laat toch opgeruimd worden. Ik snap alleen niet zo goed waarom hij niet direct achter de Austwins wilt aangaan maar James/Meg. Van Vanessa snap ik het nog wel enigszins, maar het begint wel tijd te worden dat ze er een move tegen gaat maken voor mijn gevoel. Ze kan niet wachten tot F6 denk ik.

Verder zit Steve ook wel in een goede positie en ik denk wel dat hij na Vanessa een van de betere kansen maakt om te winnen. Maar ook zijn probleem blijven de Austwins. Ik snap ook niet helemaal waarom nog niemand ze heeft aangepakt maar het is dan ook best eng om een driemans powerhouse te gaan.

Mbt de Austwins, ik vond Liz en Julia's woede over dat John terug was, zijn opmerking dat hij wat moest aanpakken in het huis en waarom hij over hun alliantie met hem en Steve aan Vanessa had verteld, ondanks dat het heel erg onterechte woede/verontwaardiging was toch ook ontzettend grappig ::rofl:: Ook omdat John het dan weer leuk weet te relativeren vanuit de DR :P Austin heb ik niet zoveel mee. Het Judas/Austin gebeuren is meh en ik vond die nominatie speech ook irritant. Ik heb er geen probleem mee als je een speech instudeert om de show te stelen of je een ceremonie belachelijk maakt, maar dit van Austin voelde een beetje awkward. Geen charisma en het backstabben van een alliantie voelde eigenlijk als een te groot moment voor zo'n domme speech.

James en Meg... Lijken zo niet-bestaand in het spel ofzo :-\\ Ik vind ze op zich wel leuke mensen, maar ik kan er ook niet echt boos om zijn dat ze genomineerd zijn of echt voor ze supporteren. Ben meer voor John en zelfs Vanessa en Steve.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #109 Gepost op: 1-09-2015, 17:56:33 »
Hoewel ik James echt superleuk qua persoon vind én het enorm waardeer dat hij heel oprecht speelt en open is over zijn wil om big moves te maken (en dat ook doet), hoop ik dat hij deze week vertrekt en Meg zich achter niemand meer kan verschuilen en misschien eens actief op zoek gaat naar een spelpartner ipv een goh-wat-gezellig-hier-gesprekspartner. Als James wegvalt denk ik dat ze goed kan gaan samenwerken met Vanessa, John en Steve ::jaja:: En dan hopelijk Austin (of misschien wel Liz) eruit. In dat laatste geval wordt Julia ook meer een free agent, wat ook best tof kan worden.

Vooralsnog blijf ik 't seizoen mega interessant vinden, vooral omdat het best wel onvoorspelbaar blijft over hoe het gaat lopen als bepaalde mensen wegvallen.
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #110 Gepost op: 1-09-2015, 18:29:20 »
Vooralsnog blijf ik 't seizoen mega interessant vinden, vooral omdat het best wel onvoorspelbaar blijft over hoe het gaat lopen als bepaalde mensen wegvallen.

Ja, het lijkt inderdaad een beetje de dood van de dominante loyale mega alliantie (zoals in de laatste paar seizoenen) en wat meer op die chaotische free-for-all die BB zo leuk maakt ::jaja::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 17
« Reactie #111 Gepost op: 2-09-2015, 14:54:25 »
Aaaaah Vanessa zit in dit seizoen! Ik volg het (helaas) helemaal niet.. Maar ik volg het pokercircuit op de voet ;) Ben automatisch voor haar..   :P

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #112 Gepost op: 3-09-2015, 16:49:31 »
James neemt de Veto totaal niet serieus en wint ::rofl::

Er is denk ik een storm op komst. Of al voor de komende eviction of de volgende ronde (die ook nog eens een DE is :o).

Ik denk namelijk dat Vanessa veel vertrouwen in John en met name Steve plaatst. Is het namelijk echt de beste move voor die twee om Julia te houden? Of kunnen ze beter flippen en met zijn vieren tegen Liztin en Vanessa gaan werken? Zeker omdat Vanessa volgende HOH niet eens meedoet. Ik denk dat dat voor John in ieder geval wel een goede move zou zijn, ben alleen niet zeker of dat ook voor Steve het geval is. En anders wordt komende DE erg interessant. Austwins gaan achter John aan, James achter Vanessa, John achter Austwins. Ik denk dat sowieso de oorlog tegen de Austwins nu snel gaat beginnen :P Zou trouwens lachen zijn als Steve hem dan weer wint in een DE ::rofl::

Ik hoop eigenlijk een beetje op het eerste scenario en dat Steve het op de bazenmanier doet en geen waarschuwing vooraf geeft #blindside ::jaja:: Maar misschien vraag ik om te veel :P

Oh, en Vanessa speelt goed en verdiend het denk ik het meest om te winnen, maar ik denk dat haar jury-management heel slecht is en ze zomaar kan uitdraaien als Danielle R./Alison. Denk dat vooral ook deze HoH week haar niet heeft geholpen bij James en Meg. Ik denk ook niet dat ze Jackie of Becky heeft en ik weet niet direct hoe Shelli nu tegenover Vanessa staat :-\\ Plus ze zal zich op een gegeven moment toch tegen de Austwins moeten keren en ik kan het zelfs zien dat John een beetje bitter tegenover haar is ::ohno:: Enige vote die ze zeker zou hebben is denk ik Steve, maar ik weet niet of dat haar mogelijke f2 is? Hoop voor haar van niet, maar ik heb eigenlijk geen idee met wie zij naar f2 wilt.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #113 Gepost op: 3-09-2015, 23:18:33 »
Jammer dat Julia nu de replacement is. Wel begrijpelijk vanuit Vanessa's perspectief, maar Julia is de meest interessante speler van Austwins om erin te houden omdat zij geen directe loyaliteit naar Austin heeft. Als Liz zou wegvallen was het nog het meest interessant.

Bah maar ik hoop toch wel dat Meg blijft, want ik vind haar leuk, ook al speelt ze het spel gewoon belabberd / niet. Ze is zo likeable ::love::
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #114 Gepost op: 4-09-2015, 11:39:44 »
En toen zat Austwins in de final 6... Ik zal James z'n grappige momentjes wel missen, net als Meg, maar in the end blijven wel de meer interessantere gamers over denk ik (al was James een onzekere factor in het geheel geweest, wat leuk had kunnen zijn, maar ach, we kunnen niet alles hebben ;D )

Nu is het echt cruciaal wie HoH wint. Ik hoop dat Austin of Liz eruit vliegt deze week, maar als één van de Austwins HoH wint zal het wel John of Steve worden ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 17
« Reactie #115 Gepost op: 4-09-2015, 19:59:22 »
muuuuh nu gaat het snel downhill.

Johnny Mac heb ik denk ik overschat. Ik bedoel hij wou Meg targetten als ie terug zou komen in het huis ::). MEEEEG!

Sowieso dat johnny terugkwam was stom, hij was net weg en de andere drie waren veel interessanter geweest.

Julia genomineerd....perfecte kans om de aus-twins op te breken........nope


Vanessa is een goede speler maar soms heb ik het idee dat ze nogal euhm....mental is?  :-\\ Bijv. met James. James: "blabla playing too hard". Vanessa: "ARE YOU INSULTING ME? YOU ARE INSULTING ME!" *begint te snel te praten for her own good*.

Julia mag van mij winnen ::jaja:: dat zou nog het beste zijn.

Ik vond die veto trouwens wel geweldig ::rofl:: ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 17
« Reactie #116 Gepost op: 5-09-2015, 11:11:57 »
Probleem was bij het wegstemmen van Julia: James en meg hebben totaal geen interesse getoond met het samenwerken met Steve en John. Austin en Liz zouden dan heel simpel over kunnen stappen naar Meg en James, en daar waren Steven en Johnny Mac erg bang voor. Ook nadat Meg weg was gestemd is James zijn fighting spirit verloren, althans zo leek het.

Ik denk dat Vanessa op dit moment in de beste positie is. Ze heeft fouten gemaakt en is te emotioneel, maar ik zeker een van de beter spelers dit seizoen. Het liefste zou ik Steve zien winnen, maar ik denk dat hij alleen een echte kans zou maken tegen Johnny Mac, en ik zie dat tweetal gewoonweg de laatste paar weken niet overleven.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #117 Gepost op: 6-09-2015, 17:13:45 »
Catshee voorspelt beste aflevering van het seizoen->anticlimax #storyofmylife


Ik vind de Austwins op zich wel leuk, maar ik wil er geen een van zien winnen ::rofl::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #118 Gepost op: 8-09-2015, 20:09:10 »
LOVE Liz als ze het heeft over Austin losknippen ::love:: ::rofl:: Dat handje zo onder haar hoofd met die fake smile op het laatst, heerlijk. En hoe top zou het zijn als Austin ook echt weggaat deze week! Stiekem zou ik het nog wel tof vinden als de Twins het lukt om samen final 2 te worden ::jaja:: Eén van de twee, meh, not so much, liever John en Vanessa of Vanessa en Steve, maar als één van de twins het haalt, dan het liefst Julia ::trots::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #119 Gepost op: 10-09-2015, 19:32:59 »
Ik heb het al zo vaak gezegd maar dit seizoen is zo goed ::bravo::

Vanessa is gewoon fantastisch, vond het deze aflevering heerlijk om haar te zien spelen ::jaja:: En John die de play-by-play doet en super commentaar de op geeft. Oh, en dat terwijl hij haar toch heel sneaky probeert te ondermijnen haha. Gewoon awesome ;D Maar ja, denk ook dat Vanessa nu toch gewoon een beetje te Russell Hantz, BB14 Dan, Danielle R., Alison wordt :P

Eigenlijk speelt Steve gewoon heel erg solide, dus hij zou zeker ook wel een goede winnaar zijn. En het einde van de Austwins was gelukkig zo goed als gehoopt (vond ik in ieder geval persoonlijk ;) ).