Auteur Topic: Big Brother Canada 3  (gelezen 48952 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #60 Gepost op: 28-05-2015, 13:48:34 »
Uiteraard was ik Team Godfrey, maar gefeliciteerd Sarah ::bravo::

Persoonlijke voorkeuren terzijde, als karakter, verhaallijn, de underdog was Sarah de betere winnaar en denk dat dan ook goed was voor de show en kijkers. En hoewel Godfrey mijn stem had gehad snap ik dat het gemis van "big moves" en competitie overwinningen een punt was voor de jury ::) Serieus, big moves are over-rated.

Godfrey die Sarah meenam ipv Ashleigh was schokkend. Denk dat hij een betere kans tegen haar had gehad ::ohno::

Overall was Big Brother Canada weer beter dan het grote broertje uit Amerika. Top cast en in plaats van een belachelijke grote twist en groot thema, verschillende kleinere twists. Alleen was dat dit seizoen een beetje te over the top :-\\ Een paar twists waren leuk, maar de focus op twists en competities in plaats van op de echte sterren, de cast, is dom. In Amerika zijn ze hier helemaal mee doorgeslagen en ik ben bang dat dat in Canada nu ook steeds erger gaat worden ::ohno::

Zou liever weer een edit en twists zien zoals in BB2 en BB3. Waar er geen domme twist nodig was voor wat drama maar simpelweg het huis belonen met een basketbal als er 24 uur niet gerookt werd ::rofl:: BB2 was zo low-budget en een toch zoveel betere show. Niet 25 minuten aan competities en twists en ceremonies maar segmenten waar we de kandidaten beter leren kennen en waar relaties worden geshowd. Ik kijk veel liever naar een segment over hoe Jason (BB3) het hele huis voor de gek houdt en helemaal niet zo braaf is en hoe de relatie van Will en Nicole (BB2) door de weken wordt geshowd...

Denk helaas niet dat ik daar ooit mijn zin in zal krijgen :P

Vorige seizoen Canada vond ik beter, maar denk dat deze wel weer beter is dan de eerste ::jaja::

Oh en nog een ranking van de cast, van favoriet naar minst favoriet ;):

1. Sindy
2. Kevin
3. Godfrey
4. Sarah
5. Jordan
6. Pilar
7. Britnee
8. Jonny
9. Naeha
10. Risha
11. Bobby
12. Ashleigh
13. Zach
14. Bruno
15. Willow
16. Graig

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #61 Gepost op: 31-05-2015, 02:13:49 »
Jaa, de beste heeft absoluut gewonnen imo ::jaja:: en wat een geeweldige verhaallijn had ze ook. Godfrey had het verdiend als hij Ash meegenomen had, maar ik begrijp nog niet helemaal of hij nou oprecht dacht dat hij makkelijker van Sarah kon winnen of dat het toch ook een emotionele keuze was...? (Laatste speech on stage deed dat beetje geloven). Sarah killde ook echt de juryvragen met een fantastische mix van emotie en strategie, heel knap!

En ik was er na haar twee competition losses nog wel van overtuigd dat ze game over was. Nog helemaal voor Ash rooten in het derde onderdeel omdat ik de kans dat Godfrey voor Sarah zou gaan nog kleiner was dan dat Ash 't zou doen, maar blijkbaar niet ;D

Mooi seizoen! ::jaja:: fantastische spelers, ook Ash die ik in het begin weinig zeggend vond is echt gegroeid de laatste weken tot iemand die ik zomaar zag winnen. Enige uitzonderingen vond ik eigenlijk Graig en Bobby. En van Bruno was ik geen groot fan ook, maar die speelde nog wel aardig.

Veel potentie voor een Allstars in elk geval! Sindy, Sarah, Kevin, Godfrey, Brittnee, Ashleigh, Jordan, zelfs Zach ::jaja::
Nieky grab a life vest!