Auteur Topic: Big Brother Canada 3  (gelezen 48940 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #20 Gepost op: 20-04-2015, 17:57:51 »
Sindy ::bravo::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #21 Gepost op: 21-04-2015, 14:17:18 »
Sindy ::love:: Power to the women ::hyper:: En nu alle mannen achter elkaar lijken aan te komen zou dit nog best wel eens prima uit kunnen pakken ook voor ze ::jaja::

Niet al te snugger van Zach denk ik, om Jordan niet te vetoën. Hij was toch al een target bij kamp Bruno lijkt me, en nu ook bij de rest. Sowieso niet slim van 'm om HOH te worden als hij zo graag in het midden wou blijven?
Nieky grab a life vest!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #22 Gepost op: 22-04-2015, 22:58:07 »
Ik vind Sindy helemaal niet leuk maar ze was wel de leukste om terug te komen. Hoewel Neaha ook leuk was geweest denk ik :P.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #23 Gepost op: 23-04-2015, 14:59:02 »
Ik denk dat Naeha niet subtiel genoeg was geweest om Sindy's gameplay te levellen, dus ideaal denk ik! ;D

En wow. Gelijk al zo'n move! Hoe awesome dat Jordan weggestemd is, al vond ik 'm best leuk. Er wordt echt gespeeld ::hyper::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #24 Gepost op: 24-04-2015, 00:16:50 »
Weeks like these are why we love Big Brother!! ::bravo::

Jordan die zichzelf laat nomineren als "pawn", Sindy komt terug en speelt hard ::love::, Godfrey's veto speech "The sleeping Giant awakens" ::jaja::, Jordan flipt tegen Zach en gaat over op the Fortress ::ok:: en een gigantische flip die het einde betekent voor het dominante Newport. Wauw!!! ::bravo::

Dus ergens is het wel jammer dat Jordan niet blijft want voor mijn gevoel had The Fortress wel potentieel. Echter had ik wel een vage fascinatie met Godfrey... En die heb ik nog steeds, haha.

Ranking van mijn favorieten:
1. Sindy
2. Kevin
3. Sarah
4. Godfrey
5. Pilar
6. Britnee
7. Bruno
8. Ashleigh
9. Willow
10. Zach
11. Bobby

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #25 Gepost op: 24-04-2015, 16:56:34 »
Wel lekker spectaculair dit, jammer dat mijn favoriet weg is maar erg impressive gedaan door Godfried  ::ok::
Zucht domme Zack
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #26 Gepost op: 28-04-2015, 17:26:46 »
Daar gaat ze weer ::ohno::

Jammer dat Pilar geen move durft te maken, maar wel begrijpelijk. Al denk ik dat ze er makkelijk mee weggekomen was, want al haar moves worden toch al gezien als de moves van Kevin (en Ashleigh via Zach)... Maar denk dat dit wel de slimste zet voor haar was misschien, al gaat ze natuurlijk nooit winnen op deze manier ::ohno::
Nieky grab a life vest!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #27 Gepost op: 28-04-2015, 22:39:19 »
Godfriend: Are you a vote or a player?

Pilar: Euhhhhhhhhhhhmm......
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #28 Gepost op: 30-04-2015, 12:35:34 »
Ik weet niet of het aan het seizoen ligt of aan BB zelf, maar ik loop elke keer een week achter en moet dan snel alles weer inhalen. Begin nu zelfs te twijfelen of ik wel verder zal kijken

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #29 Gepost op: 4-05-2015, 15:54:30 »
Wie heeft er zin in de triple eviction?!? ::hyper::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik vind de double eviction al redelijk dom, laat staan een triple eviction. Hopelijk krijg ik een enorme verrassing en wordt het awesome :P

Sindy weg :\'( Er blijven een beetje weinig leuke mensen over. Sarah is natuurlijk nog steeds wel een leuke speler, maar soms zeurt ze zoveel :-\\ "Hoe kon ik die HoH niet winnen?!" Kom op ::) Die competities zijn vaak een loterij en het was nu ook weer niet zo'n belangrijke HoH voor Sarah. Ook ben ik niet helemaal hoteldebotel over haar Willow alliantie, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik me soms aan Willow irriteer. Misschien dat haar alliantie met Sarah haar juist wel gaat helpen.

Kevin ::love:: Een van de weinige andere echt leuke mensen. Net doen alsof je HoH plan super ingewikkeld en tricky is en het jezelf moeilijker maken door tegen iedereen te liegen ::bravo:: Ik hoop dat het zijn daadwerkelijke plan is om Bruno te backdooren ;)

Godfrey blijft deze hele vreemde favoriet van me en ik hoop dan ook dat hij Zach ( ::slaap::) eruit zal werken :P

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #30 Gepost op: 4-05-2015, 16:08:29 »
Triple eviction is best wel over the top ja  :P
Volgend jaar een quatro eviction ofzoiets denk ik  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #31 Gepost op: 4-05-2015, 16:12:00 »
Ik vind een triple wel leuk, schiet het lekker op ;D En vaak ontploft een huis wel aardig in doubles, omdat ze niet goed over alle moves kunnen nadenken.

Mijn favorieten zijn Sarah en Willow (apart koppel en leuk dat Sarah er nu voor zorgt dat Willow ook meer aan het gamen is) + B. Voor die laatste ook wel een goede speech van Kevin, en hij heeft helemaal gelijk, want Brittnee is wel degelijk in staat om big moves te maken ::jaja::

En Kevin is ook leuk ::bravo:: Samen met Pilar ook schattig, veel leuker dan Zach en Ashleigh, al vind ik Ashleigh en Pilar ook wel weer een leuk duo. Ik vermoed dat uiteindelijk toch één van de dames zal gaan winnen, want alle mannen gaan nog steeds achter elkaar aan ;D
Nieky grab a life vest!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #32 Gepost op: 4-05-2015, 16:45:54 »
Denk dat Ashley wint  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #33 Gepost op: 7-05-2015, 12:31:36 »
Ay, dat is zuur voor Willow, dat uitgerekend Sarah er per ongeluk voor gezorgd heeft dat ze vertrekt ::ohno::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #34 Gepost op: 7-05-2015, 20:27:13 »
Kunnen het programma net zo goed Twistos Twist gaan noemen ::)

Wel wat schokkende keuzes :o Bruno die de Veto gebruikt en die stemmen waren ook heel erg gespreid ???

Maar Kevin :\'(

Ik weet niet voor wie ik nu nog moet zijn. Sarah? Maar daar krijgen we natuurlijk weer een hele zeur parade over hoe ze loyaal had moeten blijven aan Willow :-\\ Brit voelt ook nep ::ohno:: Zach heb ik het al lang mee gehad en Ash is al net zo saai. Pilar is lief, maar daar blijft het ook bij. En hoewel we af en toe wat actie van Bruno zien... Nog niet super enthousiast :P

Gelukkig heb ik nog altijd die vage fascinatie met Godfrey :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #35 Gepost op: 8-05-2015, 00:06:27 »
Sarah all the way ::jaja:: die speelt wel echt elke week! En ondanks dat ze super emotioneel is, speelt ze niet emotioneel ::ok::

En Aahleigh en Pilar hebben zeker potentie als ze nu beginnen met moves maken. Eerder hebben ze dat nog niet hoeven doen..
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #36 Gepost op: 11-05-2015, 15:20:03 »
Yay, Sarah of Brittnee krijgt de superpower ::hyper:: Dus byebye Bruno/Zach ::zwaai::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #37 Gepost op: 11-05-2015, 15:38:30 »
Godfrey ::bravo:: ::ok::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #38 Gepost op: 11-05-2015, 15:50:01 »
Godfrey ::bravo:: ::ok::

Ja hij is leuk! En gewiekst, maar ik vraag me af en toe af of hij niet te naïef is, want hij wordt wel gewoon genomineerd natuurlijk... En pawns do go home, zeker als het (sterke) mannen zijn ;D
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #39 Gepost op: 14-05-2015, 14:09:17 »
Later Bruno!

Vraag me af of het niet slimmer was om Zach weg te spelen, want nu is er nog steeds dat trio? Maar ik zie Zach niet meer winnen eigenlijk, die wordt vanzelf geëvict als hij niet blijft winnen, ook door Pilar en uiteindelijk zelfs door Ashleigh lijkt me ::jaja::
Nieky grab a life vest!