Auteur Topic: Big Brother Canada 3  (gelezen 48945 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Big Brother Canada 3
« Gepost op: 1-03-2015, 20:46:57 »
https://vimeo.com/118261164

23 maart komt Big Brother Canada terug voor een derde seizoen ;D En omdat seizoenen 1 en 2 een stuk sterker waren dan de Amerikaanse variant de laatste jaren is geweest kijk ik er natuurlijk hartstikke naar uit. Ik ben benieuwd of ze weer zo'n sterke cast bij elkaar kunnen krijgen ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #1 Gepost op: 10-03-2015, 09:15:30 »
Ik heb er ook erg veel zin in :). Jammer dat het premiered in de week dat ik belangrijke herkansingen heb. Loop gelijk achter dan.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2015, 11:51:21 »
Gisteren, vandaag en morgen worden de Houesguests bekend gemaakt. Hier de eerste 6:
https://bigbrothercanada.globaltv.com/theshow/houseguests/

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2015, 12:01:42 »
de eerste stereotypes zitten er al weer bij ::rofl::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2015, 13:04:09 »
De filmpjes op de site zijn via het volgende youtube kanaal te zien: https://www.youtube.com/channel/UC5KS6VuN1pQGTDDQ_iTe6NA

Eerlijk is eerlijk, Big Brother Canada zou zomaar voor het derde jaar op rij een killer cast kunnen hebben ::jaja:: Er zijn er wel een paar waar ik niet echt naar uit kijk (Zach ::)), maar het merendeel ben ik tot nu toe echt wel enthousiast over ::hyper::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2015, 20:36:19 »
Misschien ga ik dit ook maar eens proberen.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #6 Gepost op: 26-03-2015, 14:34:48 »
Zoveel twists ::rofl:: Ik vond ze bijna allemaal leuk behalve dat Canada
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
eruit mocht stemmen :-\\ Een leeg huis, iedereen als HoH en Big Brother die een beetje gaat stoken (Kevin laat saboteren) vond ik wel top ::jaja::

Denk dat het weer een mooi seizoen kan worden. Eerste twee afleveringen geven niet alleen een goed gevoel over de kleinere twists maar ook over de Houseguests.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #7 Gepost op: 26-03-2015, 15:30:17 »
ik ga volgende week beginnen metkijken :) heb er best zin in

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #8 Gepost op: 30-03-2015, 20:33:26 »
 ::hyper::

Zoveel interessante en ook slimme spelers en al zoveel allianties ::jaja:: Ja ik ben blij ;D Heb een goed gevoel bij dit seizoen. Newport kan een interessante twist aan het spel brengen en tegelijkertijd een zelfde soort alliantie tussen Naeha, Sarah en Britnee en the Fortress gaan denk ik zorgen voor een lekker chaotische game ::ok::

Vroege favoriete houseguests zijn Sarah, Kevin, Sindy en Jordan. Dat zijn ook een paar van waar we tot nu toe het meeste hebben gezien :P Ik denk dat zoveel mensen die HoH throwen, de hoeveelheid allianties en zelfs de eerste HoH die op safe speelt een goede indicatie geeft van een slimme cast.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #9 Gepost op: 30-03-2015, 22:18:55 »
Ik ben ook zeer tevreden over het seizoen tot nu toe. Twists en alliances zijn weer erg leuk.
Alleen had wat mij betreft het leven zonder meubels wel iets langer (on screen) mogen duren. We hebben er erg weinig van gezien en ik vond ook dat ze ze makkelijk verdiend hadden. Persoonlijk had ik het leuk gevonden als ze bv opdrachten moesten uitvoeren en dan zelf konden kiezen wat ze wilde hebben (uit een bepaalde selectie). En naar mate ze meer opdrachten goed afronden dat ze dan alles uiteindelijk hadden. Beetje zoals het met het voedsel gaat in BB autralia

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #10 Gepost op: 30-03-2015, 23:16:56 »
Waar kan ik dit kijken? ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #11 Gepost op: 31-03-2015, 01:23:57 »
Het is leuk! ::hyper::

Ik ben eigenlijk as always weer voor de vrouwen en het ziet ernaar uit dat die zeker een kans maken ::jaja:: Van de heren kies ik voorlopig even Kevin, al ziet 't er niet heel goed voor hem uit..

Waar kan ik dit kijken? ;D

Ik kijk ze via vodlocker, streaming ::ok::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #12 Gepost op: 31-03-2015, 21:04:18 »
Kevin die de dames overhoort op de wc was wel grappig ::rofl:: Ik had in eerste instantie ook gewoon niet door wat er gebeurde. Maar goed, Kevin doet dus alsof hij deze briljante speler is en redt uiteindelijk zichzelf. Of hij echt zo briljant was zullen we helaas nooit weten want hij won de Veto. Ik denk dat daar die "comps verliezen" strategie stopt te bestaan voor Kevin :P Helaas wordt Kevin vervangen door mijn andere favoriete zogenaamde meesterbrein Cindy Sindy. Ik ben bang dat zij nu gaat ::ohno::

Op dit moment is Sarah mijn favoriet ::tandpastasmiley:: Minst hygiënische superfan van Big Brother Canada ::bravo:: Die opdracht vond ik wel grappig trouwens. Schuift naast mensen als Jordan, Zach en Sarah, ook Bruno en (shocker :o) Godfrey naar voren als potentiële winnaars. Ik dacht, en hoopte stiekem ook wel een beetje, dat Godfrey deze super paranoia aggresief spelende held zou worden. Hij speelt echter super UTR. Nja, mischien komt dat er binnenkort uit.

Verder ziet het er slecht uit voor de dames, zeker na dat akkefietje wat Kevin zo opblies, maar tegelijkertijd lijkt het bij heel veel seizoenen die ik me herinner er in het begin slecht uit te zien voor de dames :P

Oh en ik irriteer me aan die brillen die Graig draagt :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #13 Gepost op: 1-04-2015, 01:41:53 »
Volgens mij is Graig echt de minst intelligente BB-speler ooit. Of op z'n zachtst gezegd nogal... Simpel? Ik mag 'm niet in elk geval, al is hij nog maar weinig in beeld. Naeha ben ik ook niet echt fan van, hoopte dat zij ipv Sindy genomineerd zou worden, maar helaas!
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #14 Gepost op: 3-04-2015, 16:00:48 »
Sindy :\'( Please, twist gesponsord door KFC laat haar terugkomen en maak haar de Amy van het seizoen

::bravo::

Bruno is dus niet 100% saaie gamebot ::ok:: Maar samenwerken met Graig en lid zijn van de Chop Shop ::kots:: Vooral Graig, dat irritante gedrag, dat redelijk idiote kapsel en die compleet idiote brillen. Serieus?


Ook Godfrey kwam even tevoorschijn ::nieuwsgierig::


Als Sindy geen Amy mag zijn, laat Godfrey op z'n minst Canada's Russell (::love::) zijn

Ik sta verder nog steeds 100% achter Sarah en hoopte dat Naeha die HoH zou pakken, maar Kevin "ik ga alles zo opzichtig mogelijk throwen---tweewekenlater--->win 2 competities van de eerste 4 ::rofl::" is ook wel interessant. Ik hoop gewoon niet dat hij super saai Naeha en Sarah nomineert ::ohno::

Newport... Doucheport? Ik vind Jordan nog steeds wel een beetje leuk, maar Zach helemaal niet. Als Jordan nu vol overschakelde op the Fortress (of zijnop de feeds bekende secret alliance met Sarah ::jaja::) zou ik hem leuker vinden.

Big Brother's 1 april grap...


Misschien dat ze zich er iets te veel in beginnen te mengen? Maar het werkte wel weer :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #15 Gepost op: 7-04-2015, 20:53:55 »
Jeej, Graig of Bobby weg ::hyper:: Ginger Ninja ::ohno::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #16 Gepost op: 7-04-2015, 21:06:05 »
Jeej, Graig of Bobby weg ::hyper:: Ginger Ninja ::ohno::

Ginger Ninja is inderdaad ::kots:: En aangezien ik die twee het ergste vond van de "chop shop" ben ik ook erg blij ::jaja::

Was even bang dat Britnee het compleet verkeerd ging doen en Johnny zou nomineren als "pawn" maar gelukkig was dat niet het geval. Er had wel nog steeds het rampscenario kunnen ontstaan waarin Graig PoV zou winnen en Bobby zou vetoën. Weet niet of ze dan de stemmen hadden gehad om Kevin te houden ::ohno::

Ook had dit allemaal natuurlijk al een week eerder kunnen gebeuren als we geen instant eviction hadden gehad. De instant evictions en de meteen nomineren maar nog niet bekend mogen maken twist waren wel leuk, vooral die laatste had heel erg interessant kunnen zijn, maar het was een beetje een overdosis aan twists de eerste 3 weken en ik had toch graag al vorige week de "chop shop" ten onder zien gaan.

Jordan en Zach ::respect:: Newport weet zich elke week weer in een mooie positie te werken. Ik hoop gewoon dat het niet zo soepel blijft verlopen... Of dat Jordan Zach ff verraadt en dan met Kevin verder gaat :P Maar goed, denk niet dat het zo ver hoeft te komen. Het lijkt me niet dat hun verbond zo geheim is als Jason/Danielle en dat mensen zich zullen beseffen dat die twee opgebroken moeten worden.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #17 Gepost op: 13-04-2015, 13:42:30 »
Seriously? Bruno? ::ohno::
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #18 Gepost op: 14-04-2015, 13:33:39 »
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #19 Gepost op: 15-04-2015, 18:00:58 »
Ik ben weer up-to-date ::tandpastasmiley::

Ik vind Sarah nog steeds leuk... Maar zeuren over hoe je zesmans alliantie niks voor je doet als ze geen HoH hebben in een spel met nog maar 12 spelers is of erg naïef strategisch of enorm aanstellerig. Denk het tweede aangezien Sarah het wel redelijk als pawn lijkt te doen. Net zoals bitchen over de showmance meisjes, ja ze spelen niet zo aggressief als jou maar het is nog steeds jouw keuze geweest om zo'n actieve rol te spelen de eerste week.

Kevin die Johnny verraadt... Had niet echt een mening over Johnny en Kevin zat sowieso in een lastige positie met deze competitie. Als hij hem gewoon met opzet had kunnen verliezen en niemand had hoeven targeten had niemand het een big deal gevonden. Verder weet ik ook nog niet direct of deze move nu slecht of goed voor hem was, maar prima: Kevin blijft een van mijn favorieten.

Met name ook omdat hij samen met Sarah en Godfrey voor deze random grappige momentjes zorgt. Ja, Godfrey heeft  buiten die kleine momentjes weinig laten zien maar ik kan wel als hij even in beeld komt altijd om hem lachen :P

Newport blijft domineren, maar dit kan niet weken blijven doorgaan... Toch? Dit heeft in ieder geval zeker niet de subtiliteit of verborgenheid (lees übersaaiheid) van meneer Derrick dus ze moeten op een gegeven moment wel betrapt worden :-\\

Ben benieuwd wat Bruno gaat doen maar lijkt me niks. Canada had beter voor die gedwongen veto kunnen stemmen voor wat drama :P