Auteur Topic: Big Brother Canada 2  (gelezen 26353 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #20 Gepost op: 21-04-2014, 20:32:20 »
Ik snap Allison niet, het is totaal niet logisch in mijn ogen om de secret POV te gebruiken en Arlie niet te houden. Ze had een van de twee moeten doen. Hoe ze het heeft uitgevoerd was wel aardig maar uiteindelijk vind ik het niet schokkend dat ze er nu uit ligt.

The Gremlins blijven irritant. Sabrina neemt alles zo persoonlijk op en Rachelle komt af en toe zo naïef over ::niet-ok::

Adel blijf ik een leuke speler vinden, zeker nu die een pagina uit het boekje van Dr. Will (neem me mee naar het einde want ik heb twee jury stemmen al verspeeld). Ten minste zo interpreteer ik zijn speech. Vind het in ieder geval wel een move met ballen, weet alleen nog niet of het zo geweldig gaat werken...

Ranking:
1. Heather
2. Adel
3. Neda
4. Jon
5. Sabrina
6. Rachelle

Iedereen in de top 4 is oké maar het liefste zie ik toch Heather winnen ::jaja::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #21 Gepost op: 21-04-2014, 22:40:29 »
Heb dit seizoen inmiddels helemaal terug gekeken dus ik ben weer helemaal bij  :D

Snap Allison helemaal niet, waarom gebruikt ze haar veto nou..
Alleen om een andere pawn te krijgen en om te zorgen dat de alliance die ze uiteindelijk kiest haar helemaal niet meer vertrouwt.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #22 Gepost op: 21-04-2014, 23:24:25 »
Ja ik snap Allison's move ook niet. Volgens mij wilde ze heel graag een big move maken en wist ze niet goed wat ze moest doen en dit was het laatste moment dat ze hem kon gebruiken. Het leek een impuls move en panic move :P. Ach ja, never really liked her anyway

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #23 Gepost op: 22-04-2014, 19:36:49 »
Adels scheld-de-gremlins-uit-tactiek zou nog kunnen werken ook als hij het slim speelt met het toe spreken van de jury.

Ik denk dat Netta momenteel tegen iedereen uit haar allaince wint.
Heather tegen iedereen behalve Netta.
Adel alleen tegen Jon.
Jon zie ik niet meer winnen, volgens mij vind iedereen dat hij alles doet wat Netta wil.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #24 Gepost op: 25-04-2014, 23:01:06 »
Ìk vraag me af of adel's acties het gewenste effect zullen hebben. Ik denk het eigenlijk niet. Volgens mij vinden mensen personal attacks nog steeds niet leuk ook al zeg je dat het puur voor strategie was.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #25 Gepost op: 26-04-2014, 19:51:31 »
Ìk vraag me af of adel's acties het gewenste effect zullen hebben. Ik denk het eigenlijk niet. Volgens mij vinden mensen personal attacks nog steeds niet leuk ook al zeg je dat het puur voor strategie was.

Aan de reacties van de gremlins te zien gaat Adel dit echt niet meer goed kunnen praten,
dus denk ook niet meer dat het gaat werken.
Ondanks dat denkt de rest nogsteeds dat ze niet winnen van Adel, dus hij word zo nieteens tweede.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #26 Gepost op: 28-04-2014, 23:52:11 »
Laat Heather please de veto winnen :\'(
Voor mijn gevoel had ze de HoH competitie moeten "throwen" aangezien ik van niemand echt verwachtte dat ze achter haar aan zouden gaan, maar ik weet niet hoe betrouwbaar de edit is :-\\

Sabrina mag nu wel oprotten.

Verder props naar Neda, uitstekend sociaal spel al weet ik nu niet meer helemaal wat haar plan is... F3 met Adel en Sabrina?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #27 Gepost op: 29-04-2014, 10:10:44 »
Ja Neda speelt echt goed, verder hoop ik ook echt dat Heather blijft. Zonde dat ze bij die HoH all in is gegaan en het niet heeft kunnen winnen. Nu ineens (zo lijkt het in de edit) is ze een target.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #28 Gepost op: 1-05-2014, 23:40:49 »
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo hard aangemoedigd als Heather bij die POV competitie. Ze is zeker een van mijn meest favoriete underdogs ooit. Super blij dat ze gewonnen heeft ::bravo::

Wat betreft de stemming hoop ik dat Sabrina er nu uitgaat, ze is niet alleen mijn minst favoriete kandidaat die nog over is. Ik denk ook dat als Adel gaat Neda een f2 vrijwel in lockdown heeft en ik zie het liever nog even spannend blijven.

Echter als het haar lukt om Adel deze week weg te spelen dan heeft ze een perfecte f4, dan heeft ze als er niet iets heel geks gebeurd haar plek in de finale veiliggesteld. Iets wat heel erg knap zou zijn aangezien dat bijna nooit voorkomt.

Ik moet zeggen dat ik het Neda wel zou gunnen, niet alleen een goede speelster maar ook een leuk karakter, maar ik zou het tegelijkertijd wel prettig vinden als we wat minder strateeg Neda en wat meer grappige Neda krijgen (soms is het een beetje saai (meestal bij een overdosis aan strategie zonder humor)) :-\\ Gelukkig zien we Neda ook nog wel eens in haar humor pantalon :P

Heather reactie vond ik trouwens niet schokkend en ik vond Jon een beetje een eikel in deze aflevering. Niet voor het eerst, maar deze keer had het bijna de over toon gehad als hij niet zo enthousiast op het zien van zijn vader had gereageerd. Natuurlijk is Heather boos en Jon had niet alleen moeten vertellen dat ze genomineerd werd vanuit een persoonlijk oogpunt maar ook vanuit een strategisch oogpunt.

Verder over die "dilemma's"... Slechtste dilemma's ooit? ::rofl:: Niemand moest echt iets opofferen of had een echt moeilijke keuze :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #29 Gepost op: 1-05-2014, 23:59:32 »
Ik was even bang dat ze Heather haar veto zouden laten offeren, maar dat viel gelukkig mee. ;D

Wat mij betreft mag Adel vertrekken, mister wake up Canada. En aangezien dat voor Neda's spel het beste is zal dat ook wel gebeuren, want ze kan Heather daar ongetwijfeld van overtuigen. Dan zal Jon daarna getarget worden, ongeacht wie van de drie dames HoH wordt, en dan is het afwachten wie de laatste competitie wint. Dat. Of het gaat helemaal anders ;D

Vind het wel echt een topseizoen dit! ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #30 Gepost op: 2-05-2014, 16:18:02 »
Ik was even bang dat ze Heather haar veto zouden laten offeren, maar dat viel gelukkig mee. ;D

Wat mij betreft mag Adel vertrekken, mister wake up Canada. En aangezien dat voor Neda's spel het beste is zal dat ook wel gebeuren, want ze kan Heather daar ongetwijfeld van overtuigen. Dan zal Jon daarna getarget worden, ongeacht wie van de drie dames HoH wordt, en dan is het afwachten wie de laatste competitie wint. Dat. Of het gaat helemaal anders ;D

Vind het wel echt een topseizoen dit! ::jaja::

Robyn Kass wist na een dramatisch slechte cast voor BB15 hier inderdaad wel echt toppers te casten. Hopelijk wordt die lijn doorgezet naar BB16. Geweldig seizoen inderdaad ::bravo::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #31 Gepost op: 5-05-2014, 18:12:19 »
Sabrina HOH ::rofl:: Ideaal voor Neda denk ik toch wel! Als Jon geen veto wint zal hij wel weg moeten vermoedelijk.
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #32 Gepost op: 5-05-2014, 19:14:21 »
Sabrina HOH ::rofl:: Ideaal voor Neda denk ik toch wel! Als Jon geen veto wint zal hij wel weg moeten vermoedelijk.

Ik weet niet...

Ik vraag me af of Neda Jon eruit werken ook echt gaat durven door te zetten. Ik hoop het wel aangezien Neda en Heather echt mijn droom final two is.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #33 Gepost op: 9-05-2014, 15:10:04 »
Uiteindelijk een verdiende winnaar, al gunde ik het Neda wel meer. Maar Jon deed wat hij moest doen om te winnen, goede move op het juiste tijdstip ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #34 Gepost op: 9-05-2014, 22:35:37 »
Ik kan aflevering 27 nergens vinden. Heeft iemand toevallig een linkje? (torrent of stream is allebei goed)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #35 Gepost op: 10-05-2014, 15:29:32 »
Top seizoen, maar uiteindelijk is Jon toch een beetje een teleurstellende winnaar (Neda of Heather was veel beter geweest :P). Het was wel verdiend. Zeker meer dan Jillian (als iemand verkeerd stemt en je daardoor wint...). Ook wel interessant dat na Emmett ook dit seizoen de beste speler op de derde plek eindigt.

Ik vond het een geweldige cast. Hier mijn ranking qua favorieten:

1. Heather
2. Ika
3. Adel
4. Neda
5. Kenny
6. Jon
7. Arlie
8. Allison
9. Sabrina
10. Kyle
11. Anick
12. Paul
13. Andrew
14. Rachelle
15. Sarah

Sabrina was trouwens echt een van de grootste goats die ik ooit heb gezien. Vooral ook omdat ik Jons jury antwoorden niet echt geweldig vond.

Als laatste, Dan die met de jury praat? Echt?

Big brother, of doe Dan vs Will of breng ze op een andere manier terug om het spel te spelen of doe het niet. Maar kap met ze terug te brengen voor nutteloze stukjes.

Nou, wachten op BB16 dan maar. 45 dagen... Kan niet wachten.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #36 Gepost op: 10-05-2014, 16:29:54 »
Een goede move van Jon. Dat zeker, maar ik had veel liever neda zien winnen. die heeft duidelijk het meeste van het werk gedaan en ehad het echt verdient.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #37 Gepost op: 19-04-2017, 15:18:15 »
Bezig met dit seizoen, Heather en vooral Ika zijn geweldig ::bravo:: ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.