Auteur Topic: Big Brother UK 14  (gelezen 5750 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Big Brother UK 14
« Gepost op: 14-06-2013, 21:26:38 »
Gisteren was de kick-off van het 14e seizoen van Big Brother UK, met de ondertitel Secrets and Lies.


Het seizoen zal vol geheimen zitten. Momenteel zijn er negen kandidaten in het huis, waarvan twee een duo vormen. Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar dat is waarschijnlijk één van de geheimen. Vandaag komen er nog een duo en vijf andere kandidaten bij. Een andere kandidaat is aangeduid als The People's Puppet, ingehuurd door Big Brother en gecontroleerd door het publiek, die beslist wat de kandidaat allemaal moet doen.

Zoals al eens gezegd is dit een hele andere Big Brother dan in US, maar voor de liefhebber van de nodige drama is dit een must. Ik heb net Celebrity Big Brother eindelijk gekeken dat in januari dit jaar op tv was en ben weer verbaasd over hoe verslaafd ik weer geworden ben door de twists, de geheime opdrachten en alle emotionele gevolgen van dien.
Neem er wel je tijd voor, want het komt elke dag en duurt drie kwartier per aflevering.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother UK 14
« Reactie #1 Gepost op: 3-07-2013, 14:44:05 »
Is er iemand die dit gezien heeft? Of andere seizoenen van UK. Kan iemand mij vertellen of dit mijn tijd waard is? :P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother UK 14
« Reactie #2 Gepost op: 20-07-2013, 21:58:44 »
Het is vooral veel onderlinge drama en conflicten, doordat ze er in UK heel goed in zijn iedereen tegen elkaar op te zetten. Maar er is geen echte gameplay. Het komt dagelijks 40 minuten, dus is wel héél veel, maar perfect om tijdens het strijken (of zoals nu tijdens het forummen) op te zetten.