Auteur Topic: The Mole Australia 6  (gelezen 259457 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #140 Gepost op: 5-07-2013, 16:39:43 »
Spoiler: aflevering 3 (klik om te tonen/verbergen)

O jeetje, ik zit nu al flink in een tunnel. ::)

« Laatst bewerkt op: 5-07-2013, 22:32:05 door Heinz »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #141 Gepost op: 5-07-2013, 16:43:21 »
Komt er nog een Mega link van afl. 3 van bartjel? We zitten het zelfs in Japan te volgen nu. :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #142 Gepost op: 5-07-2013, 17:53:21 »
Ik ben blij met deze aflevering!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Volgens de biecht stemde de afvaller op
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline Tony1

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #143 Gepost op: 5-07-2013, 19:20:03 »
Na aflevering 3 (voor de executie) was mijn top 6;
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Mensen die ik eigenlijk al heb afgekruist;
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #144 Gepost op: 5-07-2013, 20:48:30 »
Spoiler over mijn verdenkingen (inc. afvaller)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #145 Gepost op: 5-07-2013, 21:11:35 »
Spoiler over mijn verdenkingen (inc. afvaller)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 5-07-2013, 21:15:48 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #146 Gepost op: 5-07-2013, 22:31:29 »
Mogelijke hint:
Spoiler: aflevering 3 (klik om te tonen/verbergen)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #147 Gepost op: 6-07-2013, 10:36:20 »
ENZBTorrentsDirect downloadStream
E01binsearch.infokickass.tomega.co.nzputlocker.com
E02binsearch.infokickass.tomega.co.nzputlocker.com
E03binsearch.infokickass.tomega.co.nzputlocker.com


NZB: Downloaden met nieuwsgroepen. Snelste oplossing, technische kennis vereist.
Torrents: Downloaden met het torrent P2P-netwerk. Snelheid hangt af van andere gebruikers.
Direct download: Direct downloaden van het internet, direct vanuit je browser. Snelle en simpelste oplossing.
Stream: Bekijk de video direct op het internet, zoals op YouTube. Is niet altijd even snel en soms slechte kwaliteit, is wel simpel.
« Laatst bewerkt op: 6-07-2013, 12:37:09 door bartjel »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #148 Gepost op: 6-07-2013, 11:30:29 »
 ::rofl:: Heinz nu al tunnelvisie?  ;D

Ik hoor wat minder positieve geluiden vanuit de internationale hoek en de kijkcijfers vallen (voor Australische begrippen) kennelijk wat tegen. Er is iemand die stelt dat daardoor het aantal afl per week teruggebracht zal worden of de serie miss. helemaal gecancelled zou kunnen worden.  :-\\

Ik hoop echt van niet.. Er zijn wel wat issues zoals het stoppen mid-challenge en de flashbacks, kennelijk erg veel reclame tussendoor etc. Toch vind ik het tot nu toe zeker de moeite van het kijken waard. Aflevering 2 en 3 hadden genoeg te bieden qua actie en ook mols gevoel.. Alleen de executie hadden ze wel wat interessanter/spannender mogen maken, dit was wel erg droog en saai zo, en de host is ok maar brengt niet echt een spanningselement mee...  ::)

Verder inhoudelijk:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hoe dan ook, ik hoop dat ze gewoon doorgaan met de serie, en dat alle kijkcijfer alarmbellen onterecht af zijn gegaan bij diegene die dit postte..  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #149 Gepost op: 6-07-2013, 20:02:19 »
Ik heb gisteren de eerste 3 afleveringen gekeken en ik vind het tot nu toe erg leuk! Ik heb nog nooit eerder een buitenlandse molserie gezien, maar het heeft wel echt een mol-gevoel vind ik. Inderdaad wel jammer dat er blijkbaar om de 10 minuten reclame komt zodat er dan wéér een flashback in zit, maar ik vind het op zich ook wel leuk dat de opdrachten iets meer aandacht krijgen. Het verveelt niet.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #150 Gepost op: 6-07-2013, 21:01:57 »
::rofl:: Heinz nu al tunnelvisie?  ;D
::jaja:: ;D Maar alarmbellen gaan wel rinkelen, want mijn Mol staat nu wel heel hoog hier in de poll. (Dat zou dus te makkelijk zijn, of we zijn gewoon erg knappe/doorgewinterde molloten hier.)

Alle kritiek die je opsomt en die ik ook ben tegengekomen op Facebook vind ik zeer overdreven; ik heb zelf erg genoten van de eerste aflevering in drie delen. Maar ik ben wel heel blij dat ik het zonder reclame heb kunnen zien. Dat zou de boel zeker vervelend oprekken.

De host is ok maar brengt niet echt een spanningselement mee...  ::)

Hij is wel lekker enthousiast. En heeft daarnaast ook goed naar Art gekeken (die ze dus oorspronkelijk voor deze serie wilden hebben!); die opmerking voor de kandidaten met hoogtevrees, dat ze maar moesten bedenken dat ze 20 verdiepingen boven de grond bungelden: een typisch Art-pesterijtje... ;) (Maar dan niet zo irritant gebracht. :P :-X )

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #151 Gepost op: 6-07-2013, 22:39:57 »
Of iedereen kiest gewoon voor Erin omdat jij d'r ook kiest ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #152 Gepost op: 6-07-2013, 22:57:11 »
'k Deed laatst mee aan de Grote Arjen Lubach-Quiz; en er was een meerkeuzevraag waarbij je afviel als je het fout had. Iedereen koos voor antwoord A maar ééntje voor B. Die ene won :-[
Oftewel; de grootste groep heeft niet altijd gelijk ::bravo::
Linda de Mol ::joehoe::
...óf niet!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #153 Gepost op: 7-07-2013, 12:41:55 »
::jaja:: ;D Maar alarmbellen gaan wel rinkelen, want mijn Mol staat nu wel heel hoog hier in de poll. (Dat zou dus te makkelijk zijn, of we zijn gewoon erg knappe/doorgewinterde molloten hier.)
;D Nou ja goed, die Mol staat op een aantal verdachtenlijstjes zo te zien ja. Staat tegenover dat de gemiddelde kijker (die dus niet op die fora meespeculeert waarschijnlijk..) er denk ik anders over denkt. Al geef ik toe dat ik de FB pagina niet meer gevolgd heb sinds het begonnen is, wellicht geeft dat een indicatie van wie er het meest verdacht wordt. :)
Voor mij komt het vooral door de edit - kan dus zeker nog wel veranderen, maar deze persoon heeft nog niets gedaan wat ik echt onmols vind, in tegenstelling tot bepaalde anderen.
Citaat
Alle kritiek die je opsomt en die ik ook ben tegengekomen op Facebook vind ik zeer overdreven; ik heb zelf erg genoten van de eerste aflevering in drie delen. Maar ik ben wel heel blij dat ik het zonder reclame heb kunnen zien. Dat zou de boel zeker vervelend oprekken.
Ja ik vind het soms ook vrij hard en ongenuanceerd hoor, wat sommigen zeggen. In sommige gevallen meer op alle slakken zout leggen, haast. Ik heb wel de indruk dat de commentaren positiever zijn geworden naar aanleiding van afl 2 en afl 3. :) Ik denk echt dat de serie moet groeien, ik hoop alleen dat ze genoeg kijkers trekken om dat ook te laten plaatsvinden.
Citaat
Hij is wel lekker enthousiast. En heeft daarnaast ook goed naar Art gekeken (die ze dus oorspronkelijk voor deze serie wilden hebben!); die opmerking voor de kandidaten met hoogtevrees, dat ze maar moesten bedenken dat ze 20 verdiepingen boven de grond bungelden: een typisch Art-pesterijtje... ;) (Maar dan niet zo irritant gebracht. :P :-X )
Heh.  ;D
Ja ik bedoelde hier eigenlijk meer dat hij niet zorgde voor een bepaalde spanningsopbouw bij de executie, specifiek. Dat vond ik een beetje jammer, daar had veel meer ingezeten. Bijvoorbeeld alleen al door de spanningsopbouw middels het intikken van de naam op de laptop etc. Iets dat Art bijvoorbeeld wel heel goed doet vind ik, en eigenlijk alle Nederlandse hosts van de Mol wel.

Iemand had het erover dat deze host een zekere 'gravitas' (mooi begrip) miste, wat Grant Bowler wel had. Blijft een kwestie van smaak, net als de discussie hier regelmatig weer opborrelt over wie het nu het 'beste' deed/doet van onze vier Mol presentatoren.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #154 Gepost op: 7-07-2013, 14:59:09 »
Ga nu de eerste aflevering kijken :) En de de eerste opdracht doet mij heel erg aan een variant op de vlakte in IJsland denken :P (ook echt dat be on time, ''wees op tijd'' erbij), nu snap ik ook waarom ze Art hebben gevraagd te presenteren. Ben benieuwd hoe t verder gaat!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #155 Gepost op: 7-07-2013, 20:24:04 »
Bartjel blijf je ons voorzien van linkjes? Ik gebruik de "direct download" linkjes (MEGA) en het bevalt me prima :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #156 Gepost op: 8-07-2013, 16:06:59 »
Seven gaat (zoals verwacht) het aantal afleveringen per week terugbrengen naar twee per week (op dinsdag en donderdag) vanaf volgende week:

Citaat
Meanwhile The Mole continues on Tuesday, Wednesday and Thursday this week but next week airs Tuesday (7:30pm) and Thursday (8pm) only.
Bron.

Beetje vreemd dat ze niet twee opéénvolgende dagen hebben gekozen.
Hopelijk zullen de kijkcijfers niet te erg ervan te lijden hebben, maar al dat geschuif en de vaagheid in programmering is doorgaans geen goede invloed erop. :-\\
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #157 Gepost op: 9-07-2013, 12:48:39 »
Vandaag dus wel een aflevering toch?

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #158 Gepost op: 9-07-2013, 13:27:57 »
Ja, maar ik dacht dat er deze week 2 kwamen?
Vandaag anders al wel een executie...
Ik zal niet spoileren wie eruit is, kijk dus vooral niet op de fb pagina xD

Edit: Laat maar, het was een Shock Termination xD
« Laatst bewerkt op: 9-07-2013, 13:30:20 door -RoyL- »

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: The Mole Australia 6
« Reactie #159 Gepost op: 9-07-2013, 14:03:14 »
Deze week nog 3, vanaf volgende week 2.