Auteur Topic: Big Brother US 14  (gelezen 56086 keer)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 14
« Reactie #40 Gepost op: 25-08-2012, 01:16:44 »
Ik hoop op een finale Ian-Britney ::bravo::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #41 Gepost op: 30-08-2012, 13:19:59 »


 ::oink::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 14
« Reactie #42 Gepost op: 31-08-2012, 11:52:19 »


 ::oink::
Indeed. Wat een move. Heerlijke TV!
The sun came up and reality set in.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 14
« Reactie #43 Gepost op: 3-09-2012, 16:02:40 »
Beetje jammer dat Britney er het slachtoffer van werd :(

Ik zie Dan het einde nog niet halen though... Hoop op een sterke zet van Danielle in de F4 ofzo, dat ze hem dan elimineert.
Nieky grab a life vest!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #44 Gepost op: 3-09-2012, 16:47:23 »
Ik vind het echt jammer dat Britney eruit is. Mijn hoop is nu geheel op Ian gevestigd. En mss een beetje op Jen. Dat vind ik toch nog steeds een toffe meid

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #45 Gepost op: 18-09-2012, 16:58:57 »
Ik hoop echt niet dat Dan wint. Als dit zijn eerste seizoen zou zijn zou hij wss mijn favo zijn (ik vind hoe hij dit seizoen heeft gespeeld geweldig), maar ik denk dat een tweede keer winnen hem (in mijn ogen onterecht) de titel beste BB-speler ooit zal geven. Ik denk dat hij gegarandeerd in de f2 zit, maar ik heb niet het gevoel dat hij de jury zal kunnen overtuigen (vooral met hoe ze de laatste seizoenen de jury hebben gedaan). Denk dat de jury erg bitter zal zijn.

Ik hoop dat Ian wint. Mijn favo newbie en in mijn ogen ook de beste speler van de newbies (hoewel ik Shane ook niet slecht vond, op z'n blindside na dan).

Maar ja, beiden beter dan Daniele als winnaar.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #46 Gepost op: 20-09-2012, 14:26:25 »
Spoiler: De winnaar (klik om te tonen/verbergen)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #47 Gepost op: 20-09-2012, 16:59:32 »
::hyper:: Ik ben zeeer blij. Had niet gewild dat de ander had gewonnen :)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 14
« Reactie #48 Gepost op: 22-09-2012, 23:07:28 »
Spoiler: De winnaar (klik om te tonen/verbergen)

Goed gedaan inderdaad!

Wat vonden jullie overall  van dit seizoen?
The sun came up and reality set in.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #49 Gepost op: 23-09-2012, 17:31:23 »
Leuk. Veel strategie en dat al vanaf het begin. Aardige cast. Voornamelijk de indrukwekkende moves van Dan waren vet. Kan niet wachten tot volgend seizoen. Dr. Will teased een "clashofthetitans" tussen hem en Dan, maar ik zie het niet gebeuren (zou wel belachelijk vet zijn). Het lijkt er wel op alsof het bij Will begint te kriebelen en ik heb ook het gevoel dat het niet kan hebben dat Dan in dezelfde zin als hij gebruikt word. Ik zou Will iig graag terugzien maar ik zie het eigenlijk niet gauw gebeuren.

Maar gelukkig hoeven we niet een heel jaar te wachten. Er komt een Big Brother Canada. Word verwacht in Februari en volgt het Amerikaanse format. Lijkt me wel leuk, zeker aangezien ik niet verwacht dat ze in Amerika ooit nog een cast zullen hebben met alleen maar newbies :-\\

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 14
« Reactie #50 Gepost op: 23-09-2012, 20:43:02 »
Maar gelukkig hoeven we niet een heel jaar te wachten. Er komt een Big Brother Canada. Word verwacht in Februari en volgt het Amerikaanse format. Lijkt me wel leuk, zeker aangezien ik niet verwacht dat ze in Amerika ooit nog een cast zullen hebben met alleen maar newbies :-\\

Oh!!! Niiiiice!!!
The sun came up and reality set in.

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 14
« Reactie #51 Gepost op: 5-11-2012, 19:37:15 »
Eindelijk alles ingehaald en vandaag de finale gezien. Ik was erg blij dat Ian gewonnen had. Dan zorgde weliswaar voor leuke tv, maar had zoveel bruggen verbrand dat het me zou verbaasd hebben als hij zou winnen.

Nu ook maar eens reeks 5 t/m 8 of 9 ofzo kijken, want die heb ik nog nooit gezien. Al weet ik intussen wel wie All Stars wint dankzij dit seizoen. :)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 14
« Reactie #52 Gepost op: 5-11-2012, 23:33:15 »
8 en 9 zijn leuk!!
Nieky grab a life vest!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 14
« Reactie #53 Gepost op: 6-11-2012, 18:19:02 »
Ik ben beginnen kijken vanaf de Valentijn reeks waar het met duo's werd gespeeld. Was dat 9? Ik durf het niet op te zoeken om spoilers tegen te komen.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 14
« Reactie #54 Gepost op: 7-11-2012, 01:06:22 »
Dat is 9 inderdaad ::jaja:: goed seizoen, alleen jammer van de F2. Maar dat heb ik wel vaker bij BB
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #55 Gepost op: 5-12-2012, 15:05:32 »


Ben benieuwd wat Canada er van kan maken.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #56 Gepost op: 5-12-2012, 16:02:15 »
Wanneer begint het?

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 14
« Reactie #57 Gepost op: 5-12-2012, 18:47:05 »
Volgens wiki op 18 feb.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #58 Gepost op: 5-12-2012, 19:02:36 »
Leuk! Ik heb er zin in! Ben zeer benieuwd hoe het is dat ze eigenlijk altijd binnen zitten. Dat is een beetje net zoals bij The Glass House. Daar was de backyard ook gewoon binnen.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #59 Gepost op: 22-12-2012, 18:03:21 »



Krijg echt veel zin BB Canada. Ben alleen bang dat er op een of andere manier Amerikaanse All-Stars meedoen.

Ik vind het fantastisch om te zien dat Dans tweede seizoen de discussie rond wie het beste is zo heeft laten opleven. Tot het laatste seizoen was Will toch de overduidelijke nummer 1. Het lijkt alsof het Will weer geïnteresseerd maakt in BB. Ik zou het echt fantastisch vinden als hij weer eens mee zou doen. BB15: Dan vs Will? ChillTown vs Renegades? Een Heroes vs Villains format? De trend bij CBS lijkt te zijn dat ze bijna alleen nog maar met returnees werken en om heel eerlijk te zijn vind ik het soms wel leuk. Ik zou bijvoorbeeld een van de boven genoemde ideeën zelf heel erg vet vinden. Wil nog een keer Will zien spelen, tegen iemand van het caliber Dan zou gewoon super zijn.