Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Heeft de koper of winnaar van het kwartetspel zin om een paar foto's te maken? Ik las ergens dat er ook een kaart van Art bij zat; die hebben we in de uitzending niet gezien.
Zie hier het complete kwartetspel, inclusief de kaart van Art (en op die kaart is te zien dat hij tóch de mol was vorig jaar )Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Het kwartet is dus gewoon compleet? Elise?
Lijkt er wel op ja.. Ik zat er net ook al naar te kijken. Op de enveloppe waar ie oorspronkelijk in zat stond dattie incompleet was. T is alleen niet het originele spel. In de aflevering waren alleen de kandidaten die nog in het spel zaten rood en dat is in dit spel niet het geval zie ik.
Bij mij zijn het kwaret van Marion, Marit, Frits, William, Hadewych en Anne-Marie rood en de kwartetten van Dio, Maarten, Tim en Liesbeth zwart.Bovendien is het kwartetspel overcompleet: er zitten vijf Fritsen in, zeer waarschijnlijk is het kwartetspel dat weggegeven wordt via de prijsvraag van de Molmail dus niet compleet (de klaver Frits ontbreekt waarschijnlijk)
Volgende week vrijdag begint "De Schat van De Oranje", geen idee hoe lang het precies duurt (gokje: 13 kandidaten, 1 afvaller per week, ongeveer 3 in de finale = minstens 10 weken), dus daar kun je wel wat tijd aan besteden...?
Ik heb ook een beetje zitten prutsen.. Dit is zoals ik m ongeveer heb gekregen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1006 gasten en 1 vaste bezoeker