Auteur Topic: Expedition Impossible  (gelezen 51638 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Expedition Impossible
« Reactie #20 Gepost op: 27-06-2011, 01:05:46 »
Zojuist een review van de aflevering gemaakt. Morgen in de middag volgt denk ik een link (hij moet nog approved worden).

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Expedition Impossible
« Reactie #21 Gepost op: 28-06-2011, 00:56:38 »
Inmiddels staat mijn review online. check it out: spoiler alert
Tips zijn altijd welkom btw.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expedition Impossible
« Reactie #22 Gepost op: 28-06-2011, 18:56:04 »
Jullie downloaden gewoon met torrents? Iemand een linkje?  ::joehoe::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expedition Impossible
« Reactie #23 Gepost op: 28-06-2011, 19:08:29 »
originele nickname heb je daar........:)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Expedition Impossible
« Reactie #24 Gepost op: 28-06-2011, 19:28:00 »
Jullie downloaden gewoon met torrents? Iemand een linkje?  ::joehoe::
linkje


originele nickname heb je daar........:)
Jah ik ben dat vieffan meer dan zat :P.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expedition Impossible
« Reactie #25 Gepost op: 28-06-2011, 19:31:13 »
Ach ja.. heb ik aantal jaren geleden in een gekke bui bedacht  ::)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Expedition Impossible
« Reactie #26 Gepost op: 9-07-2011, 22:46:03 »

Offline Delphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expedition Impossible
« Reactie #27 Gepost op: 22-07-2011, 11:02:17 »
linkje
Jah ik ben dat vieffan meer dan zat :P.


Staat dat voor Vivienne van den Assem?
Mooie reviews trouwens, volg je een journalistieke opleiding?

Ik moet de laatste aflevering nog zien, maar het is best een leuk programma... alleen PE en TAR blijf ik toch veel leuker vinden =P

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Expedition Impossible
« Reactie #28 Gepost op: 22-07-2011, 15:18:16 »
Jah vieffan komt van Vivienne ::jaja::
En nee, ik volg geen journalistieke opleiding. Ik vind het gewoon leuk om mijn mening te delen over de programma's die ik volg.

Ik vind PE en TAR ook allebei veel leuker. Dit programma is te veel hetzelfde en niet snel genoeg vind ik.

Offline Delphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expedition Impossible
« Reactie #29 Gepost op: 29-07-2011, 23:16:00 »
Ik vond haar de leukste in zoop  :D

Ja idd, ik moet nog aan de Australische versie van TAR beginnen, als Australië gek moet ik dat gezien hebben... maar dat na de zomer  :P

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Expedition Impossible
« Reactie #30 Gepost op: 1-08-2011, 10:50:16 »
Wat mij tegenvalt van de show (3 episodes gezien) is dat de opdrachten zo weinig bijdragen aan het resultaat.

Als er eindelijk een opdracht is waarbij je moet nadenken en waar je potentieel veel tijd kan verliezen bij het uitvogelen (code bij de paal ontdekken, water zoeken in de woestijn) kopieert iedereen gewoon domweg de groep die als eerste de oplossing verzint en iedereen is weer onderweg en wordt de uitkomst van de etappe wederom bepaald door degenen met de beste conditie.

Neem volgend seizoen voor de grap een team van (niet eens heel snuggere) cross country lopers. Die komen aan de finish voordat de rest op een kwart is.

Het heet Expedition Impossible maar uiteindelijk zal er een winnaar zijn die goed gescoord heeft voor een normaal persoon. Met zo'n pretentieuze titel zou je verwachten dat het een wedstrijd zou zijn van de allerbesten. Dat ultralopers (mensen die 3+ marathons op een dag rennen) niet mee durven doen omdat ze bang zijn dat het te zwaar is :)

TAR en Survivor zijn beter omdat ze bij (hun) essentie blijven. Je leert de mensen daar ook beter kennen, wat uiteindelijk toch het belangrijkste is voor een reality show.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Expedition Impossible
« Reactie #31 Gepost op: 29-08-2011, 19:35:42 »
Net de laatste aflevering gezien.

Ik vind het terechte winnaars. Gezien de rest van het seizoen zijn de teams misschien niet heel evenwichtig gekozen.

Het lijkt uiteindelijk toch het meeste op TAR waarbij alleen het vervoer wat primitiever is. Jammer dat de proeven vrij weinig differentiatie gaven.

Als er nog een seizoen van komt (is dat zo?) dan liever met wat fanatiekere kandidaten. Nu waren het vooral kandidaten die zeggen dat ze tot het gaatje zullen gaan maar als het er opaan komt dan zitten ze alleen maar te klagen. (Dit geldt uiteraard niet voor team No Limit)

Gezien de titel van dit seizoen, zal een volgende aflevering zich wel in een ander land afspelen.

Al met al wel een leuke serie maar heel erg spannend werd het zelden (misschien omdat mijn favorieten zelden in gevaar kwamen).

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Expedition Impossible
« Reactie #32 Gepost op: 29-08-2011, 20:25:07 »
Het is mij ook niet duidelijk of er een volgend seizoen komt. Ik verwacht er eigenlijk niet veel van. Ik vond dit seizoen maar matig en keek het alleen maar omdat ik er een review over wilde schrijven, anders was ik eerder afgehaakt.
De proeven waren saai en veel van hetzelfde, daarbij hadden de meeste proeven geen inpact op de posities van de teams. Bij TAR kan elke proef het verschil maken, terwijl hier sommige proeven mogelijk een verschil kunnen maken.
Als het terug komt moeten er een aantal veranderingen worden gemaakt, anders ga ik het niet kijken.