Auteur Topic: The Mole 1 (UK)  (gelezen 210628 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #180 Gepost op: 7-05-2010, 11:44:06 »
Ik hoor iets met "Good times forever"?  ???
Nog even niks.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #181 Gepost op: 7-05-2010, 22:08:39 »
DAGBOEK VAN DE MOL AFL. 4

Er wordt veel geld verdiend de laatste tijd, ik geef het toe. Teveel geld, naar mijn zin. Geloof me, aan mijn sabotage-acties ligt het niet. Ik blijk tegenstanders van formaat te hebben. Ze gaan er helemaal voor en geven niet graag op. Waren ze maar van nog iets groter formaat geweest. Dan was die rubberboot wel zeker gezonken. Geluk in het  spel hebben ze ook wel een beetje. Of dat zo zal blijven? Ik waag het te betwijfelen. Eén van hen zal het zeker niet meer mee gaan maken. Zijn geluk was opgebruikt. Jammer John, game over.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #182 Gepost op: 10-05-2010, 11:42:43 »
Ik hoor iets met "Good times forever"?  ???

Hij is vrij moeilijk, vandaar nog wat extra hints over wat er wordt gezongen...

Het zijn in totaal 3 lettergrepen.

De eerste twee lettergrepen zijn dezelfde twee lettergrepen als de naam van de originele band van dit lied: http://www.youtube.com/watch?v=hXBZYIGJlQU

De laatste lettergreep is hetzelfde als het tweede woord van een legendarisch nummer van deze band: http://www.youtube.com/watch?v=QqZmtq5LhFo

Zoals al gezegd in de chat, zoeken we een onbekend nummer van een best wel bekende band.

Succes :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #183 Gepost op: 11-05-2010, 17:27:16 »
Hij is vrij moeilijk, vandaar nog wat extra hints over wat er wordt gezongen...

Welja, gooi er nog maar wat raadsels tegenaan! Ik kom niet eens verder dan de eerste twee lettergrepen: motor. :P

Maar we leren iig een hoop over jouw muzieksmaak, da's ook leuk. ;)
« Laatst bewerkt op: 11-05-2010, 17:38:52 door Heinz »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #184 Gepost op: 11-05-2010, 19:17:58 »
Ha! Gevonden...denk ik.
Is het Metallica - Motorbreath? ::vergroot::
Tell me what your telescope says

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #185 Gepost op: 13-05-2010, 14:26:25 »
Ik kom vanavond pas laat op de chat, want ik moet eerst nog naar een verjaardag.
Daarom heb ik de aflevering nu ook al half gezien  ;D Hij is weer leuk!
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #186 Gepost op: 13-05-2010, 14:50:24 »
Heel gek, maar ik krijg ineens het gevoel dat we met Jennifer als Mol (toch een aantal hier die haar verdenken) in een val lopen en ze er komende aflevering uit gaat. En zo'n voorgevoel had ik bij Arjen ook. :-\\ :P

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #187 Gepost op: 13-05-2010, 16:13:46 »
Heel gek, maar ik krijg ineens het gevoel dat we met Jennifer als Mol (toch een aantal hier die haar verdenken) in een val lopen en ze er komende aflevering uit gaat. En zo'n voorgevoel had ik bij Arjen ook. :-\\ :P

Een voorgevoel...  ::)
Heb je er ook argumenten voor?  ::vergroot::
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #188 Gepost op: 13-05-2010, 16:32:33 »
Een voorgevoel...  ::)
Heb je er ook argumenten voor?  ::vergroot::

Het heeft er mee te maken dat ik al een tijdje comfortabel op Jennifer zit (figuurlijk) en met het afvallen van John lijkt het helemaal een uitgemaakte zaak. Maar is het echt zo simpel? ::vergroot::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #189 Gepost op: 13-05-2010, 18:35:42 »
Dilemma: ik heb die van vorige week nog steeds niet gezien. De nieuwste aflevering kijken en de oude overslaan maar ???

Dilemma Groot probleem 2: als er een WIDM 2012 komt zit ik in het buitenland. ??? :o ::oink:: ::ohno:: :\'(

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #190 Gepost op: 14-05-2010, 11:55:28 »
Dat voorgevoel van mij bleek dus onterecht. Jennifer er nog in en weer continue fouten (molacties?) maken. Bij de raadsels, het familie/vriendenspel en als eerste uitgeschakeld worden door een scherpschutter. Misschien dat ze wel net zoals Marc in de Mol III zelf een verfbolletje op zich smeerde.

Sara zat natuurlijk wel op de perfecte molpositie en voerde ook dé sabotage uit door Zi af te schieten. Mooie reacties leverde dat weer op trouwens. ;D

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #191 Gepost op: 14-05-2010, 13:41:28 »
Dilemma: ik heb die van vorige week nog steeds niet gezien. De nieuwste aflevering kijken en de oude overslaan maar ???

Dilemma Groot probleem 2: als er een WIDM 2012 komt zit ik in het buitenland. ??? :o ::oink:: ::ohno:: :\'(

Haal ze gewoon in joh! Dat gaat sneller dan je denkt  ::)

En mijn ervaring leert dat je WIDM ook heel goed vanuit het buitenland kunt volgen hoor... Alleen moet je wel wachten tot het op uitzendinggemist staat, en dan mis je dus meestal de chat na de aflevering :( )

Ik ben iig van plan al mijn buitenlandse tripjes voorlopig niet tijdens het molseizoen te plannen... Dat moet als voorwaarde maar in mijn contract komen vanaf volgend jaar  ::tandpastasmiley::  ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #192 Gepost op: 14-05-2010, 22:03:41 »
Dilemma: ik heb die van vorige week nog steeds niet gezien. De nieuwste aflevering kijken en de oude overslaan maar ???



Gewoon allebei achter elkaar kijken?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #193 Gepost op: 14-05-2010, 22:15:07 »
DAGBOEK VAN DE MOL AFL. 5

Redenen genoeg om tevreden op deze aflevering terug te kijken : er is niets verdiend. Bij het oplossen van de raadsels voelde ik mij helemaal thuis in die onderaardse gang. Ook bij de bevrijdingsactie voelde ik mij in mijn element. Ik geniet van het fanatisme van mijn medespelers, het verraad dat insloeg als een bom en het algemene wantrouwen dat tot een hoogtepunt is gestegen. Allemaal zaken die mij als mol precies in de kaart spelen. Ja, zo halverwege kan ik wel zeggen : Mol zijn is best leuk!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #194 Gepost op: 15-05-2010, 11:14:30 »
Leuk geschreven die dagboeken, tureluurs! ::ok::

Een eventuele verborgen hint heb ik nog niet kunnen ontdekken.. ::vergroot::

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #195 Gepost op: 19-05-2010, 23:21:44 »
Nou, na twee weken meivakantie en morgen bij mijn broertje eten loop ik wel ineens weer dramatisch achter. Maar even kijken of ik het zaterdag ofzo in kan halen of maar gewoon overslaan, maar zo te lezen waren de afleveringen wel leuk en Jennifer er nog in, dus het gaat nog goed.

Lautjuh, dat kan je ons niet aandoen, een molseizoen zonder onze forumkoningin, zonder de molloot der molloten! :o  :\'( En jezelf ook niet denk ik. Wat ga je doen in het buitenland? Met een beetje internet valt er natuurlijk wel iets op te lossen, maar of je daar dan de ruimte voor hebt?
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #196 Gepost op: 20-05-2010, 10:21:29 »
Of zou het toch Zi zijn? Dan zou ie het prachtig gespeeld hebben. Maar heel veel molacties kan ik bij hem niet bedenken.

Vanavond aflevering 6, ik lig nog keurig op schema. ;)

(Edit: Maar ik kijk 'm wel pas later vandaag, dus ik ben niet op de chat om half tien.)
« Laatst bewerkt op: 20-05-2010, 20:05:31 door Heinz »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #197 Gepost op: 20-05-2010, 22:19:24 »
Oeioei! De muzikale hint van aflevering 5 hadden jullie nog te goed, en deze week komt daar aflevering 6 bij!
aflevering 5
aflevering 6
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #198 Gepost op: 21-05-2010, 21:49:10 »
Lautjuh, dat kan je ons niet aandoen, een molseizoen zonder onze forumkoningin, zonder de molloot der molloten! :o  :\'( En jezelf ook niet denk ik. Wat ga je doen in het buitenland? Met een beetje internet valt er natuurlijk wel iets op te lossen, maar of je daar dan de ruimte voor hebt?

Haha, dankje. Het zou wel heel stom zijn inderdaad, maar er staat nog niets vast hoor. En we weten ook niet of er uberhaupt wel een serie 12 komt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #199 Gepost op: 22-05-2010, 08:48:15 »
Oeioei! De muzikale hint van aflevering 5 hadden jullie nog te goed, en deze week komt daar aflevering 6 bij!
aflevering 5
aflevering 6

5) "Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, we hebben ongelofelijke haast" uit Opzij, Opzij, Opzij van Herman van Veen. Op Zi? :P Sara schoot op Zi en won zo een vrijstelling, en saboteerde de opdracht.
6) "Button your lip baby, Button your coat, Let's go out dancing" achteruit gespeeld. Uit Mixed Emotions van The Rolling Stones. Hm, vooral gemixte gevoelens bij David en Sara bij de ondervraging. Maar dat het achteruit afgespeeld wordt betekent vast ook iets..