Auteur Topic: Real World/Road Rules Challenge  (gelezen 81723 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #20 Gepost op: 17-12-2010, 16:14:08 »
Ik heb elke week trouw gekeken naar de afleveringen en vond het wederom een goed seizoen. Er zaten weer een aantal geweldige uitdagingen tussen, zo ook de finale proef die door de omstandigheden misschien wel de zwaarste van de afgelopen jaren was. De cast vond ik dit seizoen iets minder indrukwekkend omdat een groot aantal vermakelijke personages afwezig waren en een aantal nietszeggende personages hun plaats innamen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #21 Gepost op: 10-01-2011, 20:00:58 »
Ik ben er vorige week weer mee begonnen. Heb nu vier afleveringen gezien.
Die opdrachten lijken steeds bruter te worden, zeg!
En waarom doet Shauvon überhaupt nog mee elke keer?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #22 Gepost op: 19-03-2011, 01:18:12 »
ik heb dit ook alweer een jaar niet meer gekeken :p
wordt het nog steeds opgenomen?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #23 Gepost op: 19-03-2011, 19:12:56 »
ik heb dit ook alweer een jaar niet meer gekeken :p
wordt het nog steeds opgenomen?

Ja, het nieuwe seizoen genaamd The Challenge Rivals: The Jungle is inmiddels opgenomen en zal waarschijnlijk in april/mei worden uitgezonden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #24 Gepost op: 19-03-2011, 21:08:40 »
Ja, het nieuwe seizoen genaamd The Challenge Rivals: The Jungle is inmiddels opgenomen en zal waarschijnlijk in april/mei worden uitgezonden.
oke, en het zijn nog steeds dezelfde mensen
want dat vond ik uiteindelijk maar saai worden, dat het steeds dezelfde waren
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #25 Gepost op: 20-03-2011, 18:26:15 »
oke, en het zijn nog steeds dezelfde mensen
want dat vond ik uiteindelijk maar saai worden, dat het steeds dezelfde waren

Er zijn wel enkele nieuwkomers van Freshmeat II en RW Las Vegas maar het grootste gedeelte van de cast bestaat (wederom) uit veteranen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #26 Gepost op: 20-03-2011, 22:29:24 »
Er zijn wel enkele nieuwkomers van Freshmeat II en RW Las Vegas maar het grootste gedeelte van de cast bestaat (wederom) uit veteranen.
oke, dan denk ik niet dat ik het weer ga kijken, iets te veel uitgemolken wordt het dan voor mij :(
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #27 Gepost op: 21-03-2011, 22:23:56 »
Ik vind dat net een van de leuke dingen eraan dat velen al een grote voorgeschiedenis door die programma's hebben en elkaar al bij voorbaat wel of niet kunnen luchten.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #28 Gepost op: 21-03-2011, 23:00:33 »
Ik vind dat net een van de leuke dingen eraan dat velen al een grote voorgeschiedenis door die programma's hebben en elkaar al bij voorbaat wel of niet kunnen luchten.
daar heb je wel gelijk mee ja :P
kan ook komen dat het laatste seizoen dat ik had gekeken al mijn favorieten er gelijk uitlagen :P
waaronder Paula ::love::
en dat al die mannen die ik 10x niets vond heel ver kwamen
die mannen die zichzelf geweldig vinden en heel aggressief zijn in het huis ::niet-ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #29 Gepost op: 23-03-2011, 11:13:09 »
De charme van RW/RR ligt voor mij deels in de terugkerende spelers en deels in de geweldige uitdagingen. De verhaallijnen van terugkerende kandidaten zijn eigenlijk nooit af, ontwikkelingen binnen en buiten spel zorgen ervoor dat het blijft boeien. Een veelgehoorde kritiek is de voorspelbaarheid van bepaalde seizoenen doordat er enkele krachtige samenwerkingsverbanden zijn ontstaan (JEK). Echter dat komt voornamelijk doordat andere kandidaten zich daar dikwijls bij aansluiten in de hoop mee te kunnen liften op hun succes, deze kandidaten doen er verstandiger aan om zelf een krachtig samenwerkingsverband op te zetten om tegenwicht te bieden. Doch, de invloed van samenwerkingsverbanden is de laatste paar seizoenen enigszins ingeperkt doordat de spelopzet daarvoor minder ruimte liet dan voorheen. Trouwens onder mijn favorieten bevinden zich onder andere CT, Evan, Kenny, Landon, Jenn, Evelyn en Eric.

Ps: indien je een fan van Paula bent zou ik het komende seizoen zeker gaan volgen, naar verluidt vormt ze een team met Evelyn (mijns inziens de sterkste vrouwelijke kandidaat).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #30 Gepost op: 23-03-2011, 11:27:35 »
Wat ik jammer vind is dat het telkens dezelfde mensen zijn. Ik heb het nooit echt goed gevolgd en ga het denk ik ook nooit doen omdat je telkens die mensen hebt en je niet snapt wat er allemaal speelde. En ik kan de seizoenen ook niet echt terug vinden :P.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #31 Gepost op: 23-03-2011, 12:51:28 »


Ps: indien je een fan van Paula bent zou ik het komende seizoen zeker gaan volgen, naar verluidt vormt ze een team met Evelyn (mijns inziens de sterkste vrouwelijke kandidaat).
dat zou wel heel leuk zijn :D

Wat ik jammer vind is dat het telkens dezelfde mensen zijn. Ik heb het nooit echt goed gevolgd en ga het denk ik ook nooit doen omdat je telkens die mensen hebt en je niet snapt wat er allemaal speelde. En ik kan de seizoenen ook niet echt terug vinden :P.
Dat vond ik dus ook :p

maar ik weet trouwens ook nooit wanneer het op tv komt, MTV enzo kijk ik namelijk nooit
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #32 Gepost op: 23-06-2011, 22:03:59 »
The Challenge: Rivals is onderhand begonnen, de eerste aflevering is hier te vinden én het was een geweldige eerste aflevering!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #33 Gepost op: 22-03-2012, 23:49:03 »
Yeeha! Ik ben een trouwe Challengekijker, momenteel bezig met Battle of the Exes.
Vond het wel dat de teams echt bij bosjes vielen. Het was nog net niet 'goh, jullie zijn niet interessant genoeg, ga maar naar huis'.
Heb wel een poos niets gekeken, nadat mijn favoriete team,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
eruit lag.
Kennis is macht.

Offline Misssy

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #34 Gepost op: 20-04-2012, 23:51:49 »
Ik wil graag de voorbij seizoenen kijken van the challenges (the island, the ruins, cutthroat, fresmeat 1+2, ...) Maar ik kan deze nergens vinde om te kijken :s en ik kan ze ook niet op de site van MTV vinden :s.
Iemand de weet waar ik ze kan vinden en kan kijken?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #35 Gepost op: 10-06-2012, 13:37:05 »
Vanaf hier staan blijkbaar de afleveringen van Gauntlet 1, maar sommige videos ontbreken wegens auteursrechtengedoe.

Op deze pagina van MTV US staan er ook een aantal. Maar die kunnen we in onze regio niet bekijken. Misschien werkt HotSpotShield daar wel bij. Kijk hier hoe dat werkt.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #36 Gepost op: 18-09-2012, 17:02:10 »
Woensdag begint het weer. Battle of the seasons.


Offline catshee

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #37 Gepost op: 20-09-2012, 19:56:58 »
Eindelijk de aflevering afgekeken. Ziet ernaar uit als een seizoen met veel drama. Perfect.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #38 Gepost op: 22-09-2012, 11:11:32 »
Het is aan de ene kant jammer dat Wes eruit is (zorgt altijd voor veel drama), aan de andere kant vind ik het een misselijke vent en dan we hebben ook niet weer de hele tijd dat 'wes dit, wes dat, gezeik'. Favoriete teams zijn Cancun en Fresh Meat (gotta love Cara Maria) tot nu toe
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #39 Gepost op: 22-09-2012, 20:58:47 »
Weet iemand een link om Episode 1 van Battle of the Seasons te zien?