Auteur Topic: Watch Your Back  (gelezen 222 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Watch Your Back
« Gepost op: 24-12-2025, 11:05:20 »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Watch Your Back
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2025, 11:47:18 »
Helaas wel weer met BN'ers, maar toch eens kijken of het wat is.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Enigma TV

• Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
« Reactie #2 Gepost op: 30-12-2025, 16:56:48 »
Dit format doet me erg denken aan het spel van de Harten Boer in Alice in Borderland S2. Daar hadden ze weliswaar geen getal, maar een icoon in hun nek staan: harten, klaveren, schoppen of ruiten. Ik verwacht alleen dat het er in Watch Your Back iets minder bloederig aan toe zal gaan  ::)

Offline Kreauwen

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 14:11:35 »
Ik moest ook meteen denken aan Alice in Borderland  ::rofl::

Het is natuurlijk een leuke gimmick, maar ik twijfel eerlijk gezegd of je dit een heel seizoen lang interessant kan houden?

Het zullen waarschijnlijk gewoon 8 afleveringen ofzo zijn van mensen die hun nummer proberen te achterhalen terwijl hun medekandidaten constant biechten over "ik ga jou zo hard naaien nu, ik steek het mes in je rug, watch your back"... én Sean Demmers helaas

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: Vandaag om 13:26:53 »
Ik heb de eerste aflevering gezien (de eerste drie staan online). Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Het is zo strak qua format en en design, maar mist voor mij als kijker nog spanning. De overenthousiaste presentatie van Soy helpt vooralsnog niet mee. Ben benieuwd of het beter wordt in de volgende afleveringen.

Edit: nu ook aflevering 2 en 3 gezien. Ik merk dat ik meer in het spel kom en ook Soys presentatie overtuigender begin te vinden. De opdrachten zijn op zich leuk, ook is het boeiend om de onderhandelingen tussen deelnemers te zien. Ik merk wel dat ik het format te gelikt vind.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 17:48:11 door joligmolletje »

Offline JP1999

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: Vandaag om 17:47:52 »
Afl. 1 gezien, maar dit is niks. Een soort van mix tussen verraders en widm, met over-gerecyclede kandidaten uit widm, de verraders en Robinson. Niets anders dan een aaneenschakeling van cliché biechts, precies zoals Kreauwen hierboven al voorspelde :-X

Ik vraag me af waarom de NPO dit programma maakt

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: Vandaag om 18:19:44 »

Ik vraag me af waarom de NPO dit programma maakt

Dat vraag ik me ook af, zeker omdat het een programma is van Talpa zag ik in de aftiteling. Dit is veel meer iets voor rtl of sbs.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #7 Gepost op: Vandaag om 19:26:11 »
Ik vind het zeer vermakelijk. Eerste 2 afleveringen gezien. Zit goed in elkaar. Soy doet het verrassend leuk als presentator. Eens dat er wat uitgemolken BN'er show kandidaten bij zijn (ER, Verraders, Masked Singer). Maar de opdrachten en twists zijn prima tot dusver.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023