Auteur Topic: Hunted  (gelezen 501589 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #2000 Gepost op: 5-01-2026, 22:12:32 »
Ik vond het een heerlijke aflevering, Hunters die over de grond moeten kruipen, Ilse en Ricardo die weer volledig de weg kwijt zijn, een 'epische' achtervolging op twee krakkemikkige fietsjes en helpers die hun poot stijf houden.

Gezien het tijdsverloop van de afleveringen, kan ik wel voorspellen wat er volgende week gaat gebeuren. ::jaja::

Offline Enermol

• Forumlid
« Reactie #2001 Gepost op: Gisteren om 00:51:40 »
Het gaat allemaal net iets te makkelijk om het spannend te maken. Wel een paar stugge helpers  ::ok::

En het lijkt voor de de vluchters ook niet allemaal makkelijk te gaan met hun contactpersonen.

Offline Koemba

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2002 Gepost op: Gisteren om 15:35:51 »
Waarom ga je naar iemands huis, meerdere keren, als je weet dat er een camera-auto voor de deur staat  ??? En dan niet denken dat de bosjes vol hunters liggen.

Hier ben ik het mee eens. Die jongens hadden misschien een andere tactiek moeten bedenken nu ze wisten dat er een camera-auto voor de deur stond. Had een willekeurig persoon bijvoorbeeld gevraagd om de informatie op te halen. Of had het op een andere dag opgehaald want volgens mij stond er in de advertentie dat het vanaf maandag opgehaald kon worden dus het kon ook een dag later zijn.

Ik vind het wel een leuk seizoen. Van mij mogen de Hunters wel weer een keer winnen. Dat is lang geleden. Daarnaast vind ik wel dat dit jaar niet heel veel teams "out of the box" denken. Ze gebruiken veel tactieken die voorgaande jaren ook al gebruikt zijn. Dus ik snap dat je dan eerder bij de Hunters in het vizier komt. Denk dat het sowieso steeds lastiger wordt om aan de Hunters te ontkomen omdat het programma steeds bekender wordt en veel manieren van onder de radar blijven al ooit zijn gebruikt. Ook valt het me op dat veel teams dit jaar liften en zich dan afzetten langs de snelweg. Daar hangt het toch vol met camera's! Niet echt heel slim lijkt mij.

Mogen kandidaten eigenlijk nog wildkamperen in de bossen? Ik herinner mij een militair uit het eerste seizoen die zichzelf een week opsloot in een soort grot in het bos (toen hoefde ze zich nog niet iedere 24 uur te verplaatsten). Of iemand die alles met de fiets deed. Hierdoor blijf je wel meer uit het zicht denk ik.

Offline :Selmar:

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
« Reactie #2003 Gepost op: Gisteren om 15:46:08 »
Denk dat het sowieso steeds lastiger wordt om aan de Hunters te ontkomen omdat het programma steeds bekender wordt en veel manieren van onder de radar blijven al ooit zijn gebruikt. Ook valt het me op dat veel teams dit jaar liften en zich dan afzetten langs de snelweg. Daar hangt het toch vol met camera's! Niet echt heel slim lijkt mij.

Mogen kandidaten eigenlijk nog wildkamperen in de bossen? Ik herinner mij een militair uit het eerste seizoen die zichzelf een week opsloot in een soort grot in het bos (toen hoefde ze zich nog niet iedere 24 uur te verplaatsten). Of iemand die alles met de fiets deed. Hierdoor blijf je wel meer uit het zicht denk ik.
Voortvluchtigen kunnen ook juist elk jaar beter zien wat wij allemaal kunnen en daar uitgebreid op voorbereiden.

En ja, je mag nog steeds wildkamperen, maar omdat we eerder in het jaar zijn gaan opnemen is het minder aantrekkelijk. Verder blijkt het zo makkelijk om een slaapplek te krijgen dat voortvluchtigen geen zin hebben om alle zooi mee te slepen.