Auteur Topic: Big Brother US 17  (gelezen 102111 keer)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #60 Gepost op: 6-07-2015, 14:35:23 »
Oh no, Da'vonne :( ::ohno:: Zou echt zonde zijn voor de show...
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 17
« Reactie #61 Gepost op: 8-07-2015, 23:07:27 »


 ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #62 Gepost op: 9-07-2015, 14:56:27 »
John ::love:: Dat gesprek met Shelli en Clay en dan zijn diary room ertussen ::rofl:: Hij blijft een favoriet en ik denk dat niemand in het huis echt doorheeft dat hij veel slimmer is dan ze denken. Er is dit livefeed clipje waarin John Steven uitlegt dat Da'Vonne Steven heeft vergeleken met Keyser Söze uit "The Usual Suspects", maar ik denk dat John stiekem de echte Keyser Söze van dit seizoen is :P

Dus op dit moment zijn mijn favorieten: Da'Vonne, John, Jason en Meg... Daar gaat het dus niet zo goed mee :\'(

Shelli en Clay irriteer ik me momenteel het meest aan, vooral ook Shelli's biechten :-\\

Oh, en hoewel het ten koste van Meg was om Liz (meh) te redden, was dat leugentje van Austin en Vannessa toch wel erg mooi gespeeld ::bravo:: Die twee hou ik zeker in de gaten voor de winst al denk ik dat Austin als te grote fysieke bedreiging gezien gaat worden. En Keyser Söze natuurlijk ook :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #63 Gepost op: 10-07-2015, 00:31:06 »
Bah mijn twee favorieten :\'( Heerlijk ook dat stukje met Da'vonne als ze Steve's chip uit de box haalt bij het kiezen van spelers voor de veto. Echt jammer dat ze al zo snel het huis uit gaat! En zelfs als ze het redt, bijvoorbeeld met the last laugh, dan gaat het ten koste van Meg. Misschien wel nog stommer :(

Overigens niet een hele slimme move van Shelli denk ik, met dit sprintje gaat ze het spel niet winnen. Ze had beter gewoon met het huis mee kunnen doen, Audrey targetten en nog even low key blijven en de grotere visjes elkaar laten afslachten. Nu heeft ze zichzelf in de grote oceaan geplonst en zal ze vroeg of laat wel verzwolgen worden.
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #64 Gepost op: 10-07-2015, 11:56:51 »
 :\'(
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #65 Gepost op: 10-07-2015, 18:14:39 »
Da... En hoewel er denk ik ook heel wat mensen niet de eerste transgender in BB eruit willen werken, was er ook veel support deze week om Audrey in het spel te houden aangezien ze een bliksemafleider is en eigenlijk niemand in het spel heeft. Plus Da'Vonne was intimiderend. Ze liet merken dat ze veel wist en hield nooit echt haar mond en dat is eng.

Dus denk dat Audrey voorlopig ook nog wel ff blijft. Tegelijkertijd vind ik Austin en Vanessa wel de type HOH's die slim in week 3 met de flow van de house gaan, zoals Derrick dat deed met Devin... Austin en Vanessa lijken in ieder geval iets minder saai dan Derrick en eerlijker in hun biechten. Derrick ::ohno::


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #66 Gepost op: 13-07-2015, 16:51:57 »
John ::love:: Dental detective, pawnstar en nu mijn favoriet (zowel qua kans als karakter) voor de winst ::bravo::

Ik zou het hilarisch vinden als hij elke week wordt genomineerd en maar in het spel blijft ::rofl::

Verder 6th sense... Austin is een slechte acteur (zie hem verbaasd spelen tegenover Jeff) maar zit wel in een perfecte situatie met die alliance. De twins zijn grotere targets, Shay is een groter target en Vanessa pakt dadelijk al het bloed mee :-\\ Austin komt daar clean uit.

Helaas bestaat deze groep ook uit een paar van de mensen die niet echt favorieten van mij zijn Shay (vooral Shelli), Liz/Julia hebben me ook nog niet echt weten te boeien en Vanessa en Austin zijn misschien iets te veel "game" en bijna altijd zo serieus ::)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #67 Gepost op: 16-07-2015, 17:10:57 »
JohnnyMac, de nieuwe ster ::bravo:: Ik vind hem echt fantastisch ::rofl:: En volgens mij ook oprecht in zijn DR's. Kan me namelijk niet voorstellen dat productie hem Groundhog Day en Griekse mythologie referenties souffleert :P Of zegt dat hij moet praten met zijn veto :P

Vind het sowieso wel een goed seizoen tot nog toe. Redelijk sterke cast, takeover twist is nog niet super afschuwelijk geweest en er is ook al wat drama geweest ::jaja:: Alleen de BOB :-\\

Vanessa was trouwens wel hypocriet om boos te zijn om Austin. Als je iets voor mekaar wilt krijgen in dit spel, moet je het zelf doen. Of dat nu door winnen of manipuleren is :P

Wel weer wat slimme gameplay van Vanessa en Austin, maar begin me aan ze te irriteren :P Hoop dat het zich snel zelf opblaast en dat ze te vroeg te agressief spelen ;)

Jason die Austins bullshit ruikt was perfect ;D (Austin liegt trouwens gewoon echt superslecht :P) Dus go Jason! Weet dan alleen weer niet of het slim was om te laten weten dat je weet dat er tegen je gelogen wordt ::)

Oh en Meg is ook nog altijd leuk. JohnnyMeg showmance zou awesome zijn (see what I did there? :P)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 17
« Reactie #68 Gepost op: 20-07-2015, 19:10:14 »
Jaa Johnny is geweldig ::bravo::

Ik begin Shelli zo akward te vinden, met die brief van haar hond enz. en later een vaag musical nummer ::rofl::.

Ik wil het liefst dat de floaters eens beginnen te spelen voordat ze één voor één het huis uit gestuurd worden. aka Jackie, Becky, Meg
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #69 Gepost op: 24-07-2015, 18:44:16 »
Dit seizoen ::bravo::

Ben ook blij hoe de twin twist zich heeft uitgepakt. Ontdekte vrijgezelle twins BB17>onontdekte getrouwde twins BB5 :P

Ik vond het jammer dat Jeff eruit is gestemd, zeker ook omdat hij toch wel wat drama bracht en ik hem op zich wel een toffe gozer vond. Echter is hij een nog slechtere acteur/leugenaar dan Austin (zie gesprek met Shelli), dus kwaad kan ik er niet om zijn :P

Blij dat Audrey weg is. Ik irriteerde me op meerdere manieren op haar :-\\ Ik vond haar nooit echt grappig, ze speelde dit spel echt heel erg dom en niet naar een veto komen en 5 uur in de DR liggen ::) Productie zal haar in die tijd wel hebben overtuigt om niet op te geven omdat ze hun "first transgender" niet zo negatief wilde editen :-X

Ook blij dat de 6th sense niet nog een week de volledige macht heeft, maar... Laten we eerlijk zijn, Vanessa vraagt John te throwen en blijft HoH :-\\ Mensen als Steven en John denken nu misschien veilig te zijn, maar wat als dadelijk targets als James, Jason en Meg niet meer daar zijn?

Favoriet blijft John ::rofl:: Beste kans: Vanessa.

Geen gigantische fan van Vanessa, maar eigenlijk wordt het ook wel eens tijd voor zo'n sterke vrouwelijke winnaar ::jaja:: Jun was natuurlijk supergoed en blijft mijn favo vrouwelijke winnaar en Maggie was ook supersterk. Oh en Lisa is ook under-rated. Maar een echt dominante winnares die ook door de casuals als sterke winnaar wordt gezien is er nog niet geweest.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #70 Gepost op: 27-07-2015, 16:39:01 »
Ik ben na een dagje Big Brother bijna helemaal bij, alleen de aflevering van vandaag nog, maar so far:

Jeff weg vond ik niet heel erg. Vanessa speelt echt fantastisch en ik vind haar likeable ::jaja:: Ze mist misschien alleen iets 'grappigs' en is wat serieus, maar daarvoor zijn er nu nog voldoende andere spelers. Ik hou van Meg en nu dan toch ook Johnny ::bravo:: Meg speelt volgens mij al best een aardig spel, mist ze alleen nog de power door een comp te winnen. Johnny speelt voor nu ook nog prima, maar moet oppassen, want als de kaarten een keer minder goed vallen... Pawns do go home!

Audrey weg, dikke prima, ze begon wel interessant, maar explodeerde veel te snel en volgens mij is die chick echt verslaafd aan liegen en niet intelligent genoeg om ermee weg te komen, want hoe obvious was het elke keer... Wel een mooi en waardig afscheid gekregen uiteindelijk, dus top ::ok::

Shelli en Clay spelen wel goed, maar dat gaat (net als Britney ::love:: al zei) niet lang meer duren en dan hoop ik dat Clay vertrekt, want Shelli heeft potentie met Liz en Vanessa. Liz en Julia vind ik ook steeds leuker, maar zodra ze daadwerkelijk samen zijn zullen ze wel niet heel lang meer overleven. Ben wel benieuwd hoe dat gaat lopen en als ze gebruik weten te maken van de gedachtegang zoals die nu eigenlijk ook al is (dat ze een aanvulling zijn voor andere spelers) dan kunnen ze nog gevaarlijk worden ::jaja:: Jason vind ik als speler wel leuk, als persoon irriteert hij me mateloos. Becky en Steve mogen an sich wel eens wat gaan ondernemen en ik ben blij dat Jackie nu in power is. Ben heel benieuwd of ze een samenwerking met Vanessa weet te vinden of dat we volgens mij voor het eerst sinds de BOB-twist een echte strijd krijgen tussen de HOHs!

En over wie heb ik het dan nog niet gehad? Oja, de reus en de dwerg, aka Austin en James. Austin vind ik niet boeiend, kan echt voor geen meter acteren en liegen en mag van mij snel vertrekken. James heeft iets schattigs, maar mag ook wel ergens opgeofferd worden ofzo.

Nu maar snel de nieuwste aflevering kijken ;D
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #71 Gepost op: 27-07-2015, 17:25:54 »
Awesome ::rofl::

Ben benieuwd of Vanessa de ballen heeft om Austin zelf te backdooren en anders gaat misschien Clay wel ::hyper::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #72 Gepost op: 27-07-2015, 17:56:43 »
Ik zat Vanessa vanachter mijn computertje helemaal op te hemelen en had me niet bedacht dat de BOB niet zo zou kunnen uitdraaien als ze wilde ::rofl::

Ze had het beste gewoon niet HoH kunnen winnen, want nu zit ze in een heel erg lastige positie. Of ze backdoord Austin en Austin zal heel wat info gaan lekken over haar of ze doet het niet en het hele huis is pissig op haar. Best case scenario voor haar nu: Austin wint POV en ze backdoort Steven ofzo :P

Ander probleempje dat Vanessa lijkt te hebben is dat ze gewoon open forum strategy talks houdt waarin zij de discussieleider is. Dat is niet handig ::ohno::

In ieder geval een heel erg interessante week, heb namelijk geen idee wat er gaat gebeuren en ben in ieder geval blij dat 6th sense voorbij lijkt te zijn ::jaja::

Verder is het ook erg leuk dat ze dit seizoen mensen hebben weten te casten die het spel spelen. Ook die die er helemaal niet zo goed in zijn. Ik noem geen namen Jeff, Audrey en Austin :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #73 Gepost op: 31-07-2015, 00:03:31 »
Ayayay, dit is niet goed voor Vanessa vrees ik, ze had beter Austin kunnen backdooren en ervoor kunnen zorgen dat Shelli en Clay en de twins altijd grotere targets zijn bij de rest van het huis dan zij.

En een huilende Meg ::niet-ok::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #74 Gepost op: 31-07-2015, 22:21:15 »
Still loving this season ::bravo::

Wel jammer van Jason :-\\ Ik vond hem eigenlijk wel leuk :\'(

Denk ook niet dat het een goede move voor Vanessa of Clelli was om Austin niet te backdooren... Of misschien beter gezegd, het was geen goed idee om eerst dit hele uitgebreide plan in actie te brengen om Austin te backdooren en er dan niet mee door te gaan ::rofl::

Schijthekel aan Clelli, eigenlijk al het hele seizoen dus hopen dat iemand buiten 6th sense HoH wint >:D Vind Steven ook afschuwelijk trouwens ::niet-ok::

Dus ja, in deze HoH hoop ik dat Meg/Jackie/James/Becky wint. John en Steven zullen toch wel throwen :P

Verder blij dat BoB voorbij is. Favorieten op dit moment zijn: Meg, Vanessa (ineens uit het niks :o) en John blijft natuurlijk de ster ::jaja:: Twins ben ik nog niet helemaal over uit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #75 Gepost op: 1-08-2015, 00:45:25 »
Vanessa lijkt het wel echt te kunnen maken ofzo, superknap dat ze door eigenlijk heel erg oprecht te zijn het target gemakkelijk weet te verplaatsen ::jaja::

En ik denk er precies hetzelfde over verder. Love Meg, Vanessa en Johnny ::love::

Steve verschrikkelijk. Hij is saai, super kinderachtig tijdens z'n evictions, niet grappig, awkward en waar kwam die haat aan Becky vandaan? Clelli vind ik ook niet leuk, maar vooral omdat ze zo samen zijn. Shelli in d'r eentje heeft wel potentie denk ik. Austin vind ik ook niet boeiend en KAP MET DIE 'GITAAR'!!! Twins vind ik leuk, maar misschien iets te vals af en toe.

Maar sowieso dus Meg, Mac en Vanessa voor all stars!!
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #76 Gepost op: 1-08-2015, 13:35:12 »
maar misschien iets te vals af en toe.

Dat vind ik juist wel leuk, want het komt echt helemaal uit het niks ::rofl:: Hoewel Steves Becky haat ook uit het niks kwam >:(

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #77 Gepost op: 4-08-2015, 00:53:34 »
Clelli genomineerd ;D Nu hopen dat Shelli veto wint en Clay eruit gaat, want ik vind 'm maar suf. Geen game buiten Shelli om ::ohno::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #78 Gepost op: 4-08-2015, 14:00:29 »
Clelli genomineerd ;D Nu hopen dat Shelli veto wint en Clay eruit gaat, want ik vind 'm maar suf. Geen game buiten Shelli om ::ohno::

Ben ook blij dat Clelli genomineerd is ::jaja:: Alleen zie ik net iets liever Shelli gaan :P Ik vind haar gewoon afschuwelijk nep overkomen in haar biechten ofzo :-\\ Maar ik vind beide prima, zolang er maar 1 vertrekt. Die reactie ook op dat ze genomineerd werden.

Ik snap ook niet dat ze zo verbaasd waren dat die deal verbroken werd. In de ogen van James, Meg en Jackie hebben ze net een 8 persoons verbond meteen in de eerste week verbroken en daarmee een van hun beste vrienden in het spel verraden. Die mensen kan je inderdaad met een deal vertrouwen ::)

Dit seizoen blijft heel interessant en entertainend verlopen in ieder geval ::ok:: 6th sense heeft een weekje niet de macht en de twins die het duidelijk niet eens zijn over Austin houden dingen spannend. Zeker dat tweede kan denk ik nog een leuke verhaallijn worden.

Becky die trouwens meteen aan Clelli ging melden dat ze gevaar liepen ::) Ik zou zoiets hebben van: bedankt dat jullie me gehouden hebben! Oh, en veel plezier met het aanmoedigen van je BB wederhelft thuis vanaf de bank ::zwaai::

Verder ben ik blij om John zo lang in die HoH te zien en dat hij hem niet meteen throwde, maar lijkt me dat hij gewoon op een deal aan het wachten was :P Vanessa kon zichzelf trouwens weer veel te makkelijk uit het gevaar lullen ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 17
« Reactie #79 Gepost op: 6-08-2015, 16:08:13 »
yaaaaas clelli genomineerd en ze hebben de veto niet gewonnen ;D.

eens met de anderen dat dit seizoen zeker weten erg interessant blijft ::jaja::. Ik hopp dat Clay eruit gaat gewoon omdat ie een ass is en omdat Shelli sterker is en het dus leuker is om haar nog te zien strijden.

Ze waren ook super hypocriet bezig de hele tijd. Als ik iets irritant vind dan is het wat ze nu doen. ooh we hebben een deal gemaakt en jij bent een slecht persoon omdat je hem hebt gebroken *tranen*. Een week eerder deden ze precies hetzelfde met die dark moon alliance ::).

Vanessa lijkt een beetje een trainwreck te worden op momenten maar herpakt zich elke keer net op tijd. Ik bedoel ze was boos omdat Shelli haar niet benoemd had bij de deal die ze met James maakte. Wees blij! Ten eerste was het duidelijk dat die deal niets betekende, ten tweede wist dan het hele huis hoe close de samenwerking was tussen Vanessa en Clelli en het zou dus juist weer een extra reden zijn om Vanessa te nomineren tegenover Shelli ipv Clay. Later werd ze weer beter en was het idd raar dat Clelli afstandelijk deed tegenover Vanessa.

Mensen die per direct weg mogen nu:
Steve- inderdaad zoals hillo zegt gewoon verschrikkelijk.
Becky- opvulling
Austin- zijn gameplay is echt poep

Favorieten:
James- yaaas big moves
Meg- ze is echt een type en speelt het tot zover super want iedereen mag haar nog steeds
Jackie- ze is nu eindelijk de Jackie die ik had verwacht te zien een paar weken geleden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human