Auteur Topic: Big Brother US 16  (gelezen 73470 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 16
« Reactie #40 Gepost op: 12-07-2014, 07:58:35 »
Paola:' Devin you have 5 personalities and they all SUCK!'

Beste gedeelte van de aflevering, Paw Paw is toch nog memorable voor iets ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #41 Gepost op: 12-07-2014, 10:04:06 »
Hoewel ik niet zo veel met haar had vond ik het toch jammer om haar te zien gaan en niet Devin of voor mij part Christine, Jaquosta of die victorio. Die laatste twee was ik vergeten dat in het spel zaten totdat hen een vraag gesteld werd bij de eviction :P

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 16
« Reactie #42 Gepost op: 12-07-2014, 18:13:14 »
Daarom kregen ze ook een vraag denk ik, om mensen te herinneren dat ze nog meedoen  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #43 Gepost op: 25-07-2014, 14:44:57 »
Eerlijk gezegd zegt een edit weinig, d'r zijn natuurlijk gevallen waarbij iemand daadwerkelijk afschuwelijk saai was (bijv. Jenn in BB14), maar schijnbaar moet Victoria op de feeds een trainwreck zijn.

http://www.bigbrotherfreelivefeeds.com/

Ik raad feed 2 of feed 6 aan ;)

Heb nog niet echt veel tijd gehad om te kijken en om heel eerlijk te zijn kijk ik nooit erg lang, maar laatst pakte ik wel een entertainend gesprek mee tussen Derrick, Cody, Zach en Christine (dat wat we vandaag in de show zagen, waar ze het erover hadden dat ze Brit wilde houden). 't Is af en toe wel leuk.

Tevens kun je youtube ook altijd wel checken voor interessante highlights van de feeds.

In ieder geval hier nog een update van allianties:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Geen van deze links doen het meer. of ligt dat aan mij?

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #44 Gepost op: 27-07-2014, 03:17:33 »
Ik ben weer helemaal bij gekeken en heb een grote vraag...: Waarom bindt Caleb in godsnaam die idiote sjaaltjes om zijn voorhoofd?

Verder haat aan Frankie en Derrick voor het verpestten van een potentieel episch en hilarisch moment. Als Cody Caleb had genomineerd was briljant geweest. Victoria die bijna per ongeluk de PoV wint (kom op ze schoot de helft van die ballen bijna allemaal naast), Caleb die door zijn eigen gierigheid genomineerd zou zijn geworden en, met grote waarschijnlijkheid, de bom die in het spel zou zijn ontploft als Cody Caleb had genomineerd. Maar nee, Frankie en Derrick moesten zo nodig de zogenaamd briljante gamers gaan uithangen. Ik had Caleb trouwens wel willen zien vertrekken. Ik denk dat zodra hij genomineerd wordt, hij helemaal gestoord wordt.

Met alles wat ik over Derrick en Frankie gezegd heb moet ik ze toch props geven, aangezien ze wel 2 van de beste spelers in het huis zijn. Als ik nu de meest waarschijnlijke winnaars moet aanwijzen zijn het Christine, die zit volgens mij echt gebeiteld en is slim genoeg om voorlopig geen competities te winnen, en Derrick, speelt slim, zit tevens in een aardige positie en HoH opgeven (geen bloed aan je handen krijgen, er als de held uitkomen en bijna 100% veilig zijn deze week... nice!).

Mijn favoriete spelers zijn echter Zach (ik heb een zwak voor try-hard gespeelde villain karakters), Nicole (gewoon... lief? Doet me wel aan Jordan denken, maar net wat slimmer) en Donny (blijft wel grappig, maar denk dat op een gegeven moment de schtick wel voorbij is).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 16
« Reactie #45 Gepost op: 27-07-2014, 12:31:38 »
Ik begin Victoria "Compbeast" echt hilarisch te vinden. Nadat ze de veto per ongeluk heeft gewonnen is ze ervan overtuigd dat ze een goeie speler is. "I wanna get the floaters out because they do nothing in this house" ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 16
« Reactie #46 Gepost op: 28-07-2014, 15:54:05 »
Het wordt wel tijd dat een Jocasta of Victoria ofzo een HoH wint, zodat eindelijk de grote spelers genomineerd gaan worden. Ik ben voor de vrouwen ;D Nicole, Christine, Amber. Zou leuk zijn als Frankie nu Zach backdoort en niet Amber, of desnoods Caleb ofzo, Zach heeft echt een hele stomme move gedaan door zijn nominaties vrees ik..
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 16
« Reactie #47 Gepost op: 28-07-2014, 18:47:54 »
Fruit loop dingus ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Jocasta:" They might think you're weak"
Victoria: "I don't know why, I keep on winning"

 ::rofl:: Please laat ze nog wat langer in het huis ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #48 Gepost op: 28-07-2014, 20:16:05 »
Bij die quote van Victoria heb ik heel hard gelachen ::rofl::.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #49 Gepost op: 29-07-2014, 16:12:55 »
Het wordt wel tijd dat een Jocasta of Victoria ofzo een HoH wint, zodat eindelijk de grote spelers genomineerd gaan worden. Ik ben voor de vrouwen ;D Nicole, Christine, Amber. Zou leuk zijn als Frankie nu Zach backdoort en niet Amber, of desnoods Caleb ofzo, Zach heeft echt een hele stomme move gedaan door zijn nominaties vrees ik..

Ik denk dat Zach backdooren desastreus voor Frankie zou zijn. Zach zal Frankie niet snel nomineren, Zach zal ontploffen en waarschijnlijk Frankies game schaden en Zach is op het moment een gigantisch doelwit waar Frankie veel meer aan heeft als die hem beschermt.

Ik hoop in ieder geval dat Zach nog even blijft, aangezien hij wel voor wat drama zorgt en ik hem toch wel grappig vind (ja, hij is een idioot maar who cares). Hij kan in mijn rijtje van favoriete big brother bad boys komen :P (Tussen Will, Jase en Russell)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #50 Gepost op: 7-08-2014, 17:43:09 »
Als Zach er vandaag/morgen uit ligt gaat dit seizoen echt inkakken ben ik bang. Ik moet volgens mij hopen op een klein wonder ::ohno::

Trouwens met een DE morgen lijkt het me waarschijnlijk dat de BoB twist ophoudt.

Favorieten ranking:
1. Zach - Heeft plezier, grijpt de kans aan om lekker idioot te doen (of is lekker idioot?), zorgt voor drama en is zowel intentioneel als per ongeluk grappig ::bravo::

2. Victoria - Ik heb het idee dat als ze een fatsoenlijke edit zou krijgen Victoria in de buurt zou kunnen komen van Jen Johnson ::rofl::

3. Nicole - Doet me een beetje denken aan Ian Terry, speelt het spel aardig, grote fan en gewoon wel een tof persoon.

4. Hayden(?) - Ik weet niet komen nu al aan bij de HG waar ik moeite mee heb om ze echt te ranken. Maar hij kan soms wel grappig zijn en zijn showmance met Nicole is op zich wel lachen.

5. Derrick - Coole gast, fantastische gameplay maar hij is verder vrij saai. Hij gewoon oké?

6. Christine - Tot nu toe echt geen zak gedaan, maar ze begint door de mand te vallen door het spel wat actiever te beginnen te spelen. Dus hopelijk gaat dat nog voor wat drama zorgen :P Vrij idioot gespeeld van haar deze aflevering trouwens, haha.

7. Donny - Wel aardige gast, maar weet niet meer echt iets nieuws te brengen :-\\

8. Caleb - Beast-mode idiot... Ik mag hem niet. Maar hij is gestoord en dat maakt hem op zich wel best entertainend.

9. Cody - Zelfde als Derrick minus de fantastische gameplay. Rijdt voor mijn gevoel een beetje in Derricks zijspan.

10. Frankie - Zo ontzettend irritant. Haal hem gewoon weg.

11. Jocasta - Als ze niet elke week genomineerd werd omdat ze nutteloos is zou ik niet eens weten dat ze er was. Helaas weet ik het wel en vind ik haar gewoon echt heel erg saai. Voeg daar t gezwets over god aan toe en haar idiote telefoontjes aan "The Block" aan toe... En nu gaat ze waarschijnlijk ook gewoon blijven terwijl ze naast Zach zit. Dit zuigt :\'(

Edit: Dit was trouwens hilarisch

« Laatst bewerkt op: 7-08-2014, 17:48:08 door catshee »

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #51 Gepost op: 8-08-2014, 17:26:51 »
Volgens mij ben ik de enige die nog wat zegt in dit topic maar...

ZACH MAG BLIJVEN!!!

Hele week waren de feed reports ervan overtuigt dat hij zou gaan en dan een last-minute swing ;D

Dat gezegd hebbende, Derrick is volgens mij echt volledig in controle en ik zie hem eigenlijk gewoon makkelijk de final 4 halen als hij niets doms doet. Verder denk ik dat hij goed genoeg is om een final 4 te regelen waarin hij zijn kansen op de winst optimaliseert. Ik kan me eigenlijk geen enkele speler herinneren die zolang zo dominant is geweest en zich geen seconde heeft hoeven druk te maken om ook maar genomineerd te worden. Hayden misschien?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 16
« Reactie #52 Gepost op: 8-08-2014, 17:30:27 »
Ik ben ben blij dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
weg is, ik vond haar erg irritant worden en ben blij dat ze weg is.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
zag ik eerlijk gezegd niet aankomen maar misschien is het goed voor het spel. Ik vraag mij ook af wanneer ze de BOB-twist gaan beëindigen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Edit: Die actie van Zach tijdens de PoV was trouwens echt hilarisch, en dan vooral wanneer hij die poster naar de camera gooit ::rofl::

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #53 Gepost op: 8-08-2014, 17:38:22 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Jep.

Het zal wel ongeveer iets als dat van vorig jaar zijn waarbij er gestemd zal worden.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 16
« Reactie #54 Gepost op: 8-08-2014, 17:39:44 »
Jep.

Het zal wel ongeveer iets als dat van vorig jaar zijn waarbij er gestemd zal worden.

Vorig jaar werd er toch niet gestemd? Dat was toch in seizoen 13?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 16
« Reactie #55 Gepost op: 8-08-2014, 18:05:45 »
Volgens mij ben ik de enige die nog wat zegt in dit topic maar...
Nee hoor, still here ;D.

Mijn lijstje:
1. Victoria ::love:: , als ze haar nou gewoon een goeie edit hadden gegeven dan was dit seizoen veel beter geweest. Haar avontuur met Caleb was hilarisch ::rofl::.
2. Nicole, ze is nu definitief de underdog. Ze speelt het slim en is ook best grappig.
3. ZackAttack, hoewel ie niet mag winnen omdat zijn ego dan nog groter word dan het al is, is hij wel degene die zorgt voor drama en goeie tv.
4. Donny, ook een underdog die erg goed is in competities. Komt de laatste tijd wel wat minder in beeld.
5. Caleb, Beast mode dummy is delusional maar wel aardig om naar te kijken.
6. Cody, hij is saaaaaaaai. Ik zet hem alleen boven Derrick omdat ie lekker is :P.
7. Derrick, booooooooring. Hij is slim enz. speelt het goed, maar dit is wel de meest slaapverwekkende manier om big brother te winnen.
8. Frankie, hij was leuk maar teveel power, teveel leugens en ugh
9. Christine, UGH
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #56 Gepost op: 8-08-2014, 18:38:42 »
Vorig jaar werd er toch niet gestemd? Dat was toch in seizoen 13?

Judd kwam terug. Of was dat niet met stemmen?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 16
« Reactie #57 Gepost op: 8-08-2014, 18:46:46 »
Judd kwam terug. Of was dat niet met stemmen?

Ja, maar dat was tijdens die HonkbalHOH, wat ik trouwens best een leuke HOH vond.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 16
« Reactie #58 Gepost op: 8-08-2014, 18:58:56 »
Yesssss Zackattack is er nog  ::bravo::
Mooi gedichtje had ie ook, hij is hilarisch.
Volgen jullie @Ranceypants al op instagram?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 16
« Reactie #59 Gepost op: 9-08-2014, 01:25:41 »
Jeej Nicole leeft nog!

Toch bijna altijd bij zo'n eerste double eviction dat het huis ontploft of op z'n minst mensen geblindside worden. Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat en of Nicole nog één en ander kan aanrichten! Christine vind ik ook nog steeds leuk al moet ze nu eens daden bij haar grote woorden gaan voegen... Wordt tijd dat er zo'n dominante man het huis uitgaat. Bij voorkeur Derrick, maar dat zal wel niet :(
Nieky grab a life vest!