Auteur Topic: op al je vragen een antwoord  (gelezen 661301 keer)

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1400 Gepost op: 1-11-2025, 18:23:47 »
Die geeft foutcode 410  :(
...maar soms even niet :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1402 Gepost op: Gisteren om 09:47:27 »
Afgelopen zomer organiseerde ik een speurtocht door mijn woonwijk. Dat kostte 4 maanden voorbereidingstijd, mede omdat er gemeentelijke subsidie mee gemoeid was. Daardoor kon ik met de invulling van het idee pas later aan de slag dan ik had gehoopt. Omdat  het idee ook veel later naar buiten werd gebracht, viel het aantal aanmeldingen tegen.

Dat moet anders, vind ik.

Dit keer heb ik een idee dat weliswaar ook veel voorbereiding vraagt, maar door daar eerder mee te beginnen, moet het toch uitvoerbaar zijn.

Het gaat om een levend schaakspel.

Het is een idee voor in een woonwijk. Laat ik dat voorop stellen. Maar aangezien ik niet veel schakers ken in mijn omgeving, wil ik mijn licht opsteken op plekken waar volgens mij wel wat schakers zitten. Hier op het forum, dus.

Kort gezegd: is het op redelijk korte termijn uitvoerbaar, hoeveel voorbereidingstijd is er effectief nodig, welke materialen zijn er nodig?

Ik denk dan aan hesjes, en hoofddeksels die duidelijk maken welk schaakstuk je uitbeeldt, hoge stoelen voor de spelers.

Heeft iemand dit al eens gedaan, en was er makkelijk aan de benodigde materialen te komen, maar ook aan voldoende mensen? Is het handiger om een complete set te huren, of kun je dat beter zelf maken?

Shoot, zou ik zeggen.