Auteur Topic: Pandora  (gelezen 1472 keer)

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pandora
« Reactie #40 Gepost op: Gisteren om 08:04:49 »
Aflevering 3: https://www.swisstransfer.com/d/1752a9da-a5af-4d4d-9a0a-900bda0ee373 - beschikbaar tot 20 februari

Aflevering 3 was weer wat beter dan de eerste 2, eindelijk een echt duel.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 08:06:23 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline domol2

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: Gisteren om 19:40:55 »
Nogal kansloze opdracht, zelfs met enorme sabotage van Giel behaalde hun duo evenveel punten als de rest. Dat Anke en Tatum uiteindelijk wonnen was meer geluk dan wijsheid. Mooi dat de doos dicht is gebleven, ook tof hoe Jack vervolgens het spel heeft uitgespeeld.

Het format zit gewoon niet goed in elkaar en werkt eigenlijk alleen als deelnemers liegen over wie er in de doos zit. Zolang iedereen daar eerlijk over is, is er eigenlijk geen spel. Want dan gaat de doos open bij gewenste spelers en blijft hij dicht als de groep de spelers weg wil hebben.
Vindt dat zelf ook een beetje apart idd en ik mis vooral wat vaart in het programma voor mijn gevoel valt er veel meer uit het programma te halen. En dan degene die het duel wint mag bepalen wie er vervloekt wordt was na de eerste aflevering nog een leuke twist maar nu weten de meeste kandidaten dat daar ook iets mee aan de hand is.

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #42 Gepost op: Gisteren om 22:11:53 »
Dat komt vooral omdat de rest ook weinig kennis had over de sterrenbeelden. Ik weet de sterrenbeelden van mijn familieleden, maar daar houdt het dan ook wel op, dus ik kan het de kandidaten niet kwalijk nemen dat ze deze opdracht slecht hebben gedaan.
Heel apart hoe slecht ze dit speelden. Niet één duo had er meer dan 2 goed. Ik heb de computer 1 miljoen keer alle sterrenbeelden in een willekeurige volgorde laten zetten en bijgehouden hoe vaak er minstens 2 in de juiste volgorde staan. Dat bleek in 63.2% van de gevallen. De kans op 3 of meer goed is 7.5%.